Re: Dobra perfumeria internetowa?

From: Gosia Plitmik <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Dobra perfumeria internetowa?
Date: Thu, 09 Oct 2008 19:04:49 +0200

Jolanta Pers pisze:

> Może coś z Comme des Garcons? 2 Man? Ja uwielbiam na facetach ichnią serię
> kadzidlaną (http://www.luckyscent.com/shop/category.asp?
> section=1&categoryid=219), ale to trochę ciężki kaliber, nie wpuściłabym w to
> tak od razu kogoś przyzwyczajonego do bardziej tradycyjnych zapachów.

Dziękuję bardzo. Siedzi już wydrukowane w kapowniku

> Albo coś z Lutensów - są już w Polsce. Wywołujący u mnie absolutną miękkość
> kolan po wywęszeniu na facecie Chergui jest trudno dostępny, bo w wersji
> szeroko dystrybuowanej był limitowanką 2 lata temu, ale może Santal Blanc czy
> Vetiver Oriental? TŻ używa właśnie Santal Blanc i sobie chwali, a on jest
> raczej z tradycjonalistów zapachowych.

EE, z tymi Lutensami mi jakos nie po drodze. Jak czytam opisy, to
powinny byc moje typy na bank. A, jak zdobęde takiego pewnego pewniaka,
to okazuje się, że nie jestem w stanie wytrzymać ani minuty tego
zapachu. Fakt, że doświadzenie skromne okrutnie, bo wąchałam tylko Daim
Blond, ale byłam pewna, że sie nim zachwycę.

Czekam z niecierpliwością w takim razie

--

Gosia