Dobre!

71. Data: 2017-05-27 10:08:24

Temat: Re: Dobre!
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości
news:ogbc07$bvs$1@node1.news.atman.pl...

> Co takiego?

Uwielbienie Matki Bożej

--
Chiron

72. Data: 2017-05-27 10:09:29

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2017 o 10:08, Chiron pisze:
> Uwielbienie Matki Bożej

Więc uczmy się na jego przykładzie ;-)

73. Data: 2017-05-27 11:08:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 10:08, Chiron pisze:

> Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> Uwielbienie Matki Bożej

Byłeś w piekle i widziałeś, że go tam nie ma? Szacun...
A może telegram przysłali?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

74. Data: 2017-05-27 15:26:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> I to protestant. No ale dziwny protestant. Pamiętasz, co go uratowało przed
> piekłem?

Zmiana żony?
;-p

75. Data: 2017-05-27 16:13:53

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Zmiana żony?
> ;-p

Myślisz? :-)

--
Chiron

76. Data: 2017-05-27 16:25:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 16:13, Chiron pisze:

> Myślisz? :-)

Nawet chiron ma wątpliwości :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

77. Data: 2017-05-27 18:37:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> Myślisz? :-)

Nie tylko - jestem pewna. Nie od parady zmienił wyznanie. Żeby nie iść do
katolickiego piekła. W protestanckim miał czyste konto 3-)

78. Data: 2017-05-27 19:24:48

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2017 o 18:37, Ikselka pisze:
> Nie tylko - jestem pewna. Nie od parady zmienił wyznanie. Żeby nie iść do
> katolickiego piekła. W protestanckim miał czyste konto 3-)

W protestanckim nie ma czyśćca. A ostatecznie trafił do czyśćca i to
według objawień ciężkiego, czyli nie tak łatwo.

79. Data: 2017-05-27 19:27:43

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tylko - jestem pewna. Nie od parady zmienił wyznanie. Żeby nie iść do
> katolickiego piekła. W protestanckim miał czyste konto 3-)

:-)

--
Chiron

First We Take Manhattan...