Merkel, skandal!

1. Data: 2017-05-26 06:53:41

Temat: Merkel, skandal!
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://newsweb.pl/2016/08/09/merkel-nasze-wojska-mus
za-byc-obecne-w-polsce-to-koniecznosc/#

Merkel: Nasze wojska muszą być obecne w Polsce. To konieczność
- Nasze wojska muszą być obecne w Polsce. To konieczność - powiedziała w
kwestii wzmacniania wschodniej flanki NATO kanclerz Niemiec Angela Merkel.

Merkel od początku była zwolenniczką planu stacjonowania sojuszniczych
(w tym w dużym procencie niemieckich) wojsk na terenie Polski.
Podkreślała też gotowość do dialogu z Rosją.
- To ważne, ponieważ stwierdziliśmy w Sojuszu, że nie wystarczy zdolność
do szybkiego przenoszenia wojsk. Konieczna jest także bardziej znacząca
obecność na miejscu - powiedziała Merkel w swoim przemówieniu w Bundestagu.

Jak podkreśliła, solidarność sojuszników, zapisana w art. 5 Traktatu
Północnoatlantyckiego, to podstawa ich bezpieczeństwa: - Ta solidarność
musi być i będzie widoczna i wiarygodna.

Przeciwnicy obecności obcych wojsk w Polsce mają obawy, że nasz kraj
może zamienić się w istny poligon w przypadku wzajemnych prowokacji przy
naszych wschodnich granicach.

2. Data: 2017-05-26 10:53:49

Temat: Re: Merkel, skandal!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> obecność na miejscu - powiedziała Merkel w swoim przemówieniu w Bundestagu.

5 lat tej "obecności" do dziś pamiętają Polacy. Już widzę, jak witają
wojska niemieckie.

Tyle że... Gdzieś Niemcy "zgubili" te 130 000 ciapatych. Może ich szkolą
gdzieś na zapadłym poligonie...

3. Data: 2017-05-26 15:26:42

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przeciwnicy obecności obcych wojsk w Polsce mają obawy, że nasz kraj
> może zamienić się w istny poligon w przypadku wzajemnych prowokacji przy

Kolego, chciales sprowokowac ikselke? To jest stara historia, co
najmniej sprzed roku, kiedy 60 dodatkowych zolnierzy Bundeswehry
dolaczylo w Szczecinie do 208 Niemcow, Dunczykow i Polakow w ramach
cwiczen. Niemcy na stale stacjonuja na Litwie. Jak "zielone ludziki"
przyjda, to armia pana Antoniego sobie poradzi bez sojusznikow.
Spojrzalem wlasnie na sputniknews i Rt, bo myslalem, ze stamtad te
nieswieze wiadomosci, a tam robia sobie posmiechujki z polskiej armii!
Inna sprawa, w "Focus" przed paru dniami podawali wyniki badan nt.
poparcia dla obrony Europy Wschodniej w razie prowokacji rosyjskich.
Otoz coraz mniej ludzi na Zachodzie zgadza sie na wyslanie wlasnych
wojsk na Wschod. Najbardziej mozecie liczyc na Portugalczykow i
Hiszpanow, a im blizej tym gorzej.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2017-05-27 07:16:39

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti

> [...]

Otoz coraz mniej ludzi na Zachodzie zgadza sie na wyslanie wlasnych
wojsk na Wschod. Najbardziej mozecie liczyc na Portugalczykow i

To Gomułkowska propaganda, za komuny zachód a głównie RFN był atakowany i oni ciągle
klepią tą propagande komunistyczną, nawet jak rzeczywistość jest zupełnie inna. Masz
tu mentalność sowiecką z czasów PRL kiedy zachód to wróg.

5. Data: 2017-05-27 07:26:56

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2017 o 07:16, Lord Gender pisze:
> [...]
inna. Masz tu mentalność sowiecką z czasów PRL kiedy zachód to wróg.

Teraz to już nie RFN ale Islamska Republika Niemiec

6. Data: 2017-05-27 07:36:16

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W zakłamanej propagandzie dla idiotów jak ty, co mu wpychają Trybune Ludu jako coś
nowego, a ten to łyka jak świeże komusze bułeczki. Sprawdz komunistyczną propagande i
sobie porównają z tą co wklejasz głupku, są identyczne.

7. Data: 2017-05-27 07:52:59

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No pomyśl idioto, z jakiego okresu jest ta propaganda, bo teraz jesteśmy w NATO, a to
wojska wspólnotowe. W okresie komunizmu wojska zachodnie, tym bardziej niemieckie
były wrogiem, więc z jakiego okresu jest ta bolszewicka propaganda stawiająca na
wroga zachodniego?

8. Data: 2017-05-27 09:55:55

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.05.2017 um 07:26 schrieb pinokio:

> Teraz to już nie RFN ale Islamska Republika Niemiec

Zaczyna sie ramadan, a ja ide po zakupy.

9. Data: 2017-05-27 10:00:07

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2017 o 09:55, silvio balconetti pisze:

> Zaczyna sie ramadan, a ja ide po zakupy.

Niedługo nie będzie ci wolno

10. Data: 2017-05-27 10:01:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote: