Re: Dobro kobiety???

Data: 2012-02-21 01:18:56
Temat: Re: Dobro kobiety???
Od: Aicha <b...@t...ja>

W dniu 2012-02-20 20:52, Ikselka pisze:

> ...a dokładnie z...?
> 3-)

Estradiol, like other steroids, is derived from cholesterol. After side
chain cleavage and using the delta-5 or the delta-4 pathway,
androstenedione is the key intermediary. A fraction of the
androstenedione is converted to _testosterone, which in turn undergoes
conversion to estradiol by an enzyme called aromatase_. In an
alternative pathway, androstenedione is aromatized to estrone, which is
subsequently converted to estradiol.

Coś źle napisałam? :PPP

> A kogo to tutaj obchodzi? Ktoś twierdził w ogóle coś o mężczyznach?

No link przecież twierdził, hehe :>

> Mało znaczące dla sprawy.

> Mało znaczace dla sprawy.

Ziarko do ziarka itede. Dla mnie to niewiarygodne źródło, a nie jestem
hormonologiem przecież.

--
Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu.
/Oskar Kokoschka/