Dobro kobiety???

111. Data: 2012-02-14 09:26:53

Temat: Re: Dobro kobiety???
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-14 03:45, Iwon(K)a pisze:

> raczysz zartowac z tymi smiertelnymi.....

Niestety nie.

> stosuje sie je czasami zeby leczyc.

Owszem, ale wtedy nie są stosowane do celów antykoncepcji.

Pozdr,
--
ŁK

112. Data: 2012-02-14 11:01:14

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-14 00:34, Lukasz Kozicki pisze:

> Skutki uboczne mogą być łagodne albo śmiertelne.
> Ale może trzebaby zacząć od stwierdzenia, że
> preparaty antykoncepcyjne niczego nie leczą,
> a jedynie trują (chyba, że leczą chuć).
>
> Ukłony,

Brawo dla tego Pana !
Zdaje się, że już posunięty w latach i wzięło Pana
na wspomnienia z utraconej młodości ?

113. Data: 2012-02-14 11:02:17

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-14 02:28, Ikselka pisze:
> Oczywiście, poza tymi skromnymi bezimiennymi tysiacami, które nie wiedzieć
> czemu zapadają na raka wątroby lub piersi albo zatkanie żyły płucnej czy
> mózgowej przez skrzep.

Iksi, weź Ty lepiej poczytaj ulotki z leków, które sama bierzesz :)

114. Data: 2012-02-14 11:03:21

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-14 02:53, Ikselka pisze:
> Jeść i pić trzeba, bo się umrze.
Takoż i można przy szóstym porodzie zejść ... lekko ni mo ...

115. Data: 2012-02-14 11:25:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> mózgowej przez skrzep.
> "(...)Skrzepliny mogące powodować zatory płucne powstają zwykle poniżej
> rozwidlenia żyły głównej dolnej bądź w sercu. Najczęściej pochodzą one z
> głębokich żył kończyn dolnych i z miednicy, a w pewnych przypadkach
> (chorzy z niewydolnością krążenia, z migotaniem przedsionków, po
> operacjach, także w przypadkach zapalenia zastawki trójdzielnej, żył
> nerkowych) można również rozważać prawy przedsionek jako ich pierwotną
> lokalizację. Czynnikami zwiększającymi ryzyko powstawania skrzeplin są:

Ale podobno sama brałaś, oczywiście leczniczo...

Qra

116. Data: 2012-02-14 11:27:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Lukasz Kozicki wylazło do ludzi i marudzi:

> Niestety nie.

> Owszem, ale wtedy nie są stosowane do celów antykoncepcji.

Czyli ta antykoncepcja jest niczym innym, jak skutkiem ubocznym. Jest-li to
zapisane w ulotce?

Qra

117. Data: 2012-02-14 11:28:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Feb 2012 19:32:39 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Nie każdy seks jest w toalecie a gdyby nie porno bo edukacji nie ma to
> też by takich obrazków było jeszcze mniej.

Toaleta to tylko hasło - dla tzw "spontaniczności" :->
--

XL

118. Data: 2012-02-14 11:31:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Feb 2012 10:26:53 +0100, Lukasz Kozicki napisał(a):

> Niestety nie.

> Owszem, ale wtedy nie są stosowane do celów antykoncepcji.

Owszem.
A jak ktoś się tłumaczy nieregularnościami jako problemem ze stosowaniem
kalendarzyka, to niech idzie do lekarza, a nie zwala winę na to, co można
(w większości przypadków) uregulować, m.in. tabletkami HORMONALNYMI.

--

XL

119. Data: 2012-02-14 11:32:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Zapewne. I na tej flaneli _na_pewno_ nikt nie chce zarobić. ;)

Tam takie są ceny, że aż radość człowieka bierze, iż każą kupować tylko raz
na cztery lata.
A nazwy jeszcze lepsze niż kolorów z Dekoralu

Qra

120. Data: 2012-02-14 11:34:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Feb 2012 12:02:17 +0100, zażółcony napisał(a):

> Iksi, weź Ty lepiej poczytaj ulotki z leków, które sama bierzesz :)

Hmmmm, aktualnie biorę minerały, witaminy i olej z wiesiołka. Owszem,
staram się nie przedawkować, bo i kreda w duzej dawce szkodzi :->
A mówilam powyżej o wieloletnim(sic!) zażywaniu tabletek hormonalnych.
--

XL

Whitney
Pytania?