<Dobry GASTROENTEROLOG(Gastrolog) we Wrocławiu>

1. Data: 2003-10-15 17:46:55

Temat: <Dobry GASTROENTEROLOG(Gastrolog) we Wrocławiu>
Od: "Krzysztof" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie?

2. Data: 2003-10-16 09:50:02

Od: "Scotty" <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" <k...@W...onet.pl> wrote in message
news:7815.00001b36.3f8d880e@newsgate.onet.pl...
> Gdzie?

prof Paradowski z Klinik na Poniatowskiego

3. Data: 2003-10-17 05:57:15

Od: "Krzysztof" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> prof Paradowski z Klinik na Poniatowskiego

To jest przychodnia prywatna? Bo nie orientuję sie za bardzo.Ile Pan prof.
bierze za wizytę? Mam skierowanie, także gdyby na nie można było go odwiedzić
to byłbym bardzo zadowolony.

4. Data: 2003-10-17 12:33:32

Od: "Scotty" <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prof.
> bierze za wizytę? Mam skierowanie, także gdyby na nie można było go

hej witaj Profesor ( a prppos rektor AM we WRO) przyjmuje w przychodni na
Legnickiej 61 pok 127 w soboty lub niedziele
wyglada na dobrego specjaliste poniewaz juz 2 razy trafil mi z diagnoza) jes
- jest b. mily i widzialam ze pacjenci wychodza b. zadowoleni i usmiechnieci
zreszta na Klinikach na l. Poniatowskiego bylam na badaniach niezbyt
przyjemnych
a spotkalam sie z niesamowicie mila opieka i troska !!!!! pielegniarki i
lekarka byly cudowne!!!

Prof Paradowski gastrolog - rejestracja codziennie od 18-20 telefon 601 580
824
ale jesli chcesz darmowa porade to np w ta sobote w przychodni lekarzy
rodzinnych na bulwarze ikara 25 przyjmuje zupelnie za darmo i bez
skierowania
gastroenterolog dr. Cegielski nic o nim nie wiem telefon do zapisow: 352 18
85
pozdrawiam Bogusia
gg. 760652

Obnizenie poziomu testosteronu...
neurolog we Wrclawiu
Bóle łydek u 8 latka
Poradzcie - paraliz dloni, wysokie cisnienie a wczesniejszy upadek i uderzenie w glowe.
guzki w piersiach