Dobry fryzjer - Warszawa

1. Data: 2002-08-22 15:15:57

Temat: Dobry fryzjer - Warszawa
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak ostatnio dośc często pojawia się temat dobry fryzjer, ok. Kto zna dobra
fryzjerkę damską, która wie co ja chcę kiedy ja nie wiem co mam zrobić z
czuprynką?

1. Data: 2002-08-22 15:22:58

Temat: Re: Dobry fryzjer - Warszawa
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A skąd wiesz, że z Bemowa?
Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ak2vmm$cm4$1@news.onet.pl...

1. Data: 2002-08-22 15:23:57

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dobra
> fryzjerkę damską, która wie co ja chcę kiedy ja nie wiem co mam zrobić z

Aniu nie za dużo wymagasz? ;-)
Hmm... i może podaj dzielnice, bo jeździć z Bemowa na Kabaty do fryzjera to
nie najlepszy pomysł...

1. Data: 2002-08-22 15:59:45

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skąd wiesz, że z Bemowa?

Nie wiedziałam - podałam to jako przykład końca świata... ;-)

1. Data: 2002-08-22 18:04:01

Od: "Gargantua" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm... i może podaj dzielnice, bo jeździć z Bemowa na Kabaty do fryzjera
> nie najlepszy pomysł...

Dlaczego nie? Przeciez do fryzjera nie chodzi sie codziennie, a dobry
fryzjer to wazna sprawa. Ja na przykald tez szukalam dobrego fryzjera (a
konkretnie balezjazysty) na grupach dyskusyjnych:)
Jedna dziewczyna polecila mi pania Sylwie z Salonu AnnaGenna na Kabatach
(ul. Bronikowskiego 4/A1, Metro Kabaty, tel. 6499325) i nie milam oporow, by
dojechac tam z Pragi.

I oplacilo sie - musze przyznac, ze jestem zadowolona i z fryzury i z
obslugi - pani Sylwia sprawia wrazenie osoby, ktora bardzo dobrze zna sie na
tym co robi. Polecam:)

Ania

1. Data: 2002-08-22 20:44:48

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> Tak ostatnio dośc często pojawia się temat dobry fryzjer, ok. Kto zna dobra
> fryzjerkę damską, która wie co ja chcę kiedy ja nie wiem co mam zrobić z
> czuprynką?

Mogę polecić pana Piotra Jesionkowskiego, salon w Centrum przy ul.
Miedzianej róg Srebrnej (koło biurowca Warty)

Koleżanka była zaś u fryzjera który znajduje się w budynku BUW, pan
nazywa się Armand i była bardzo zadowolona.

Pozdrówki,
Anka

1. Data: 2002-08-23 11:27:02

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> Tak ostatnio dośc często pojawia się temat dobry fryzjer, ok. Kto zna dobra
> fryzjerkę damską, która wie co ja chcę kiedy ja nie wiem co mam zrobić z
> czuprynką?

Polecam Izis na pl. Bankowym.
Sa dwie zmiany:
Pani Tereska i pani Ala strzyga na pewno dobrze ( sprawdzilam i... od 5
lat ich jeszcze nie zdradzilam )
Panie Janeczka i Grazyna podobno równiez ( tu nie sprawdzalam )
pzdr
agi

1. Data: 2002-08-23 11:46:01

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dobra
> fryzjerkę damską, która wie co ja chcę kiedy ja nie wiem co mam zrobić z

polecam Eugene Perma na Jana Pawla, pan Artur-
rewelacyjne dobieranie farb, balejaz i pasemka, scina tez dobrze.
magda

1. Data: 2002-08-23 15:54:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Aug 2002 13:46:01 +0200, m <r...@p...onet.pl> wrote:
:
: polecam Eugene Perma na Jana Pawla, pan Artur-
: rewelacyjne dobieranie farb, balejaz i pasemka, scina tez dobrze.

aaa jakie ceny? i w ktorym to miejscu dokladnie sie miesci?

kasica zainteresowana strzyzeniem + kolorem
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-08-26 09:13:05

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
> : rewelacyjne dobieranie farb, balejaz i pasemka, scina tez dobrze.
>
> aaa jakie ceny? i w ktorym to miejscu dokladnie sie miesci?

samo sciecie 80 PLN, w sobote za dwukolorowe pasemka (dlugie wlosy) +
sciecie z
modelowaniem dalam niestety :( 210 PLN
rog Jana Pawla i Anielewicza (w budynku, w ktorym jest Nautilius)
magda

Jak zrobic loki?, ale...
Pochwala grupy
i jak tu zalozyc sukienke