Popękane naczynka

1. Data: 2002-08-22 09:23:09

Temat: Popękane naczynka
Od: "Agnieszka Fabisiak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Jestem 2 miesiące po porodzie i na swoich nogach dostrzegam liczne popękane
naczynka krwionośne. Czy jest na to jakiś sposób?

Pozdrawiam wszystkich

Agnieszka Fabisiak

1. Data: 2002-08-22 11:34:39

Temat: Re: Popękane naczynka
Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem 2 miesiące po porodzie i na swoich nogach dostrzegam liczne
popękane
> naczynka krwionośne. Czy jest na to jakiś sposób?

Na popękane naczyńka na nogach polecana jest skleroterapia - ten sam zabieg
co na żylaki. Wstrzykuje się w te naczynka odpowiedni preparat i za jakis
czas zamykaja sie .
Nie jestem fachowcem w tej materii wiec pisze tak ogolnie.
Naczynka (te popekane) zdaje sie musza byc odpowiednich wymiarow. Zbyt
malych zmian sie nie leczy.
Mnie przynajmniej tak powiedzial lekarz, ktory ten zabieg na moich nogach
wykonywal.

Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-08-22 14:52:49

Od: "Toporna Kobieta" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak pozbyc sie popękanych naczynek na twarzy ( policzki) ?
s_dzieki

--
Pan z przedziałkiem : " Znam tylko smak wódy, wody, śliny i atramentu,
Ale jaki smak ma krew? "

Użytkownik Agnieszka Fabisiak <a...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ak2ahi$i3g$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-08-22 20:10:00

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Toporna Kobieta" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> a jak pozbyc sie popękanych naczynek na twarzy ( policzki) ?

Wiele jest sposobow i wiele doskonalych kosmetykow dla cery z takimi
problemami.
Przede wszystkim powinnas sie wybrac do dermatologa lub dobrej kosmetyczki.
Ja sama mam rozszerzone (nie popekane, ale gdybym tego nie leczyla, pewnie
juz dawno by strzelily) naczynka na twarzy.
Zaczynalam od dermatologa, leczenia laserem, beznadziejnymi kremami
wykonywanymi na recepte. Nic mi nie pomagalo. Laser byl fatalny, nie
widzialam zadnej zupelnie poprawy, wiec zrezygnowalam.
Od prawie dwoch lat jestem pod opieka swietnej kosmetyczki, ktora naprawde
wiele pomogla. Znalazla odpowiednie kosmetyki. Teraz mase jest takich
srodkow, niestety sa dosc drogie i sprowadzane tylko na zamowienie; w
sklepie raczej ich nie kupisz.
Jak najszybciej wybierz sie do kosmetyczki. Na pewno cos poradzi na Twoj
problem.
Poza tym nie powinnas wystawiac tych naczynek na slonce, stosowac krem z
WYSOKIM filtrem, najlepiej blokade, bo zwykla 20 nie wystarczy. Nie jesc
ostrych potraw. Wspomagac leczenie kosmetykami lykaniem witaminek (glownie
witaminy C). Nawet jezeli popekane naczynka nie znikna calkowicie, to na
pewno zmniejsza sie i przestana sie rzucac w oczy.
Cierpliwosci i powodzenia :)

Serdecznosci
--
Natchniuza