Kosmetyki a ciąża

1. Data: 2002-08-22 06:29:09

Temat: Kosmetyki a ciąża
Od: "Monika" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie czy w ciąży można farbować włosy i stosować balsamy do
ciała, np.Lipidiose Vichy?

Monika

1. Data: 2002-08-22 13:38:10

Temat: Re: Kosmetyki a ciąża
Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Interesuje mnie czy w ciąży można farbować włosy i stosować balsamy do
> ciała, np.Lipidiose Vichy?

Farbowanie włosów nie jest wskazane, natomiast stosować balsamy można. Z
doświadczenia radzę stosować przeciw rozstępom.

Pozdrawiam cieplutko
Ulka

1. Data: 2002-08-22 13:44:34

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika <a...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
ak1vpv$7s1$...@n...tpi.pl...
> Interesuje mnie czy w ciąży można farbować włosy i stosować balsamy do
> ciała, np.Lipidiose Vichy?

Można farbować, można używać balsamy do ciała. Nie należy jednak stoswać kos
metyków z zawartością Retinolu. Retinol najczęściej jest składnikiem kosmety
ków przeciwzmarszczkowych (np. kremy pod oczy).

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2002-08-22 13:47:52

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete"napisała ...

> Można farbować, można używać balsamy do ciała. Nie należy jednak stoswać
kos
> metyków z zawartością Retinolu.

A możesz napisać dlaczego ?
W ciąży nie jestem, ale bardzo nieciekawie reaguję na retinol,
więc sprawa mnie żywo interesuje.

Pozdrawiam !
Mała Mi

1. Data: 2002-08-22 13:56:00

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mała Mi <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjny
ch napisał:ak2pv8$kp2$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Variete"napisała ...

> kos
>
> A możesz napisać dlaczego ?
> W ciąży nie jestem, ale bardzo nieciekawie reaguję na retinol,
> więc sprawa mnie żywo interesuje.

Czytałam, że negatywnie działa na rozwój płodu, może spowodować jego uszkodz
enia. Fachowego uzasadnienia nie podam, bo nie potrafię.

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2002-08-23 05:19:36

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka wrote:

> Farbowanie włosów nie jest wskazane

Słucham ?
:-O
A niby dlaczego ?

> natomiast stosować balsamy można.

A zęby, można myć zęby ???
;))))

--
GABi

1. Data: 2002-08-23 06:11:16

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> Interesuje mnie czy w ciąży można farbować włosy i stosować balsamy do
> ciała, np.Lipidiose Vichy?

Chyba nie ma przeciwskazan do stosowania balamow w czasie ciazy (z
wyjatkiekiem zaw, retinol jak juz dziewczyny pisaly) ale w aptekach dostepne
sa specjalne kosmetyki dla ciezarnych np. Mustek.
DominikaNM

1. Data: 2002-08-23 06:44:42

Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słucham ?
> :-O
> A niby dlaczego ?
Nie wiem dlaczego, wien natomiast, po dwóch ciążach i odpowiedniej na ten
czas lekturze, że farbowanie włosów nie jest wskazane. Fachowcem nie jestem,
przekazuję tylko to co wyczytałam w literaturze.

> A zęby, można myć zęby ???
Wybacz ale w mojej wypowiedzi nie widzę nic, co zasługiwałoby aż na taką
ironię. Jak już zaznaczyłam fachowcem nie jestem. A ciąża jest zbyt poważną
sprawą żeby ryzykować, przecież nie swoim zdrowiem. A pewne związki
chemiczne przenikają przez skórę.

> GABi

pozdrawiam cieplutko
Ulka

1. Data: 2002-08-23 07:35:17

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka wrote:

> Wybacz ale w mojej wypowiedzi nie widzę nic, co zasługiwałoby aż na taką
> ironię.

Nie o to chodzi.
Pewnie masz rację.
Ja zwyczajnie, nie znoszę, ŻADNEJ przesady.
Dlatego jak tylko słyszę, widzę , że tego się nie powinno,
tamtego....to dostaję wysypki.

Praktycznie,to można udowodnić, że dosłownie wszystko,
jest tak samo zdrowe, jaki i niebezpievczne dla zdrowia.

Dlatego, nie dajmy się zwariować.
Czasem lepiej czegoś nie wiedzieć, kierować się intuicją,
nie przejmować się byle czym, bo można zwariować, przeżyć życie
tylko na samych zakazach...;)

pozdrawiam.

--
GABi

1. Data: 2002-08-23 07:47:56

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Variete wrote:

> Włosy w ciąży farbowałam kilka razy.
> Nic się nie stało ani mi, ani mojemu dziecku.

Dokładnie :)

--
GABi

cosmo virtual look raz jeszcze