Dobry fryzjer w Poznaniu

1. Data: 2006-06-21 10:11:42

Temat: Dobry fryzjer w Poznaniu
Od: "Mysia" <d...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Ostatnio naszła mnie ochota na nową fryzjurę. Wychodzę z założenia, że od
czasu do czasu trzeba zmieniać fryzjera, więc stąd moje pytanie. Gdzie w
Poznaniu jest jakiś naprawdę dobry salon fryzjerski, gdzie zrobią mi dobrą
fryzurkę pasującą do twarzy ???

Pozdrawiam
Dominika

2. Data: 2006-06-21 11:25:19

Temat: Re: Dobry fryzjer w Poznaniu
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-21 12:11:42 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Mysia* skreślił te oto słowa:

Salon Piaseccy
ul. Pniewska 40
tel. (061) 848 91 02

Krystyna lub Adam

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

3. Data: 2006-06-21 14:15:18

Od: "liann_ka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mysia" <d...@p...home.pl> wrote in message
> [...]
> Poznaniu jest jakiś naprawdę dobry salon fryzjerski, gdzie zrobią mi dobrą

polecam zapoznanie sie z pewnym watkiem na wizazu :)

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?p=1862034&p
osted=1#post1862034

warto zwrocic uwage na pewien salon Destiny - ma same pozytywne opinie,
zreszta sama zobacz :)

salon kosmetyczny Katowice
czy to oryginały ? (allegro)
Wosk do depilacji na ciepło (gorąco)
Estee Lauder Double Wear Stay-In-Place Make Up
Piercing