Dobry zlew, stal nierdzewna, LEN?

1. Data: 2006-05-31 11:16:54

Temat: Dobry zlew, stal nierdzewna, LEN?
Od: "karlos" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jaki polecacie dobry, rozsadny cenowo (czytaj nie za drogi) zlew
jednokomorowy + ociekacz, lub komora duza + 1/2 komory? Struktura LEN, o
dlugosci do 65-70cm, do wbudowania w blat.
Komory o ksztalcie zblizonym do kwadratowych.
No i gdzie w Wawie mozna obejzec wiecej modeli zlewozmywakow najlepiej w
jednym sklepie:)?
Uprzedzam, ze bylem w Praktikerze, OBI, itp. i za wiele modeli nie maja:/
Dzieki za rady

2. Data: 2006-05-31 12:25:52

Temat: Re: Dobry zlew, stal nierdzewna, LEN?
Od: "tescu" <t...@S...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam FRANKE - ze wzgledu na wysoką jakość np. model ETL 611-58i (58cm),
PML611i (77cm), MOL660 (57,5cm)
a onejzec mozna tu:
http://www.franke.pl/franke-4907-etn-611-58-i-etl-61
1-58-i.html
http://www.franke.pl/franke-4597-pmn-611-i-pml-611-i
.html
http://www.franke.pl/franke-3977-mon-660-mol-660.htm

pawel w.

3. Data: 2006-05-31 15:36:10

Od: "Sbook" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednym sklepie:)?
> Uprzedzam, ze bylem w Praktikerze, OBI, itp. i za wiele modeli nie maja:/

Witam.
Ostatnio kupowałem swojej klientce zlewozmywak. Też odwiedziłem markety ale
niczego ciekawego i w rozsądnej cenie nie znalazłem. Za to na Bartyckiej
jest dość duży wybór i ceny, wbrew pozorom, nie wygórowane. Wybór padł na
Franke jednokomorowy z ociekaczem, stuktura lnu, ale jaki to model to nie
pamiętam.

pozdr

Sławek

4. Data: 2006-05-31 16:38:05

Od: "karlos" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Franke jednokomorowy z ociekaczem, stuktura lnu, ale jaki to model to nie

Dzieki za informacje!
W takim ukladzie zrobie sobie wycieczke na Bartycka:)

klej
dam zamieszkanie potrzebujacym
Odkurzacz - prosze o rade
Proszę o ocenę prasówki