Dodalem "Diete Niskoweglowodanowa" do Wikipedii- zapraszam do dyskusji!

11. Data: 2006-02-28 06:42:34

Temat: Re: Dodalem
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

j...@g...pl napisał(a):
> Z przyjemnoscia wpisalem moj komentarz:)
> Jeff

lepiej ci chociaz?
straszne ze sie wychylil i cos zrobil - prawda? w dodatku zrobil to
dobrze - merytorycznie nie ma tam bledow.
to jest tzw zasada nalesnika - jak sie ktos za bardzo wychyli to
przejdzie walec i wyrowna. trzeba gnoja utemperowac

PS - co do dlugotrwalych badan na temat braku szkodliwosci low-carb (w
wrecz pro-zdrowotnego dzialania) - polecam, ciekawe
http://www.biblelife.org/stefansson2.htm

gdybys chcial wiecej materialow pisz do mnie na priv

pozd
WiRAHA

12. Data: 2006-02-28 09:47:16

Od: Michal_K <m...@s...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Our newsgroup friend WiRAHA wrote:

> [...]
> to jest tzw zasada nalesnika - jak sie ktos za bardzo wychyli to
> przejdzie walec i wyrowna. trzeba gnoja utemperowac
Niestety wygląda na to, że dyskusja z (jak obecnie się mieni) "Jeffem" (A
wcześniej m.in Anna, Hanna, Jack, annaklay i wieeeele innych pseudonimów)
nie ma większego sensu. I nie przejmuję się Nim zbytnio :)

--
Michał

13. Data: 2006-02-28 10:25:08

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Michal_K napisał(a):
> Niestety wygląda na to, że dyskusja z (jak obecnie się mieni) "Jeffem" (A
> wcześniej m.in Anna, Hanna, Jack, annaklay i wieeeele innych pseudonimów)
> nie ma większego sensu. I nie przejmuję się Nim zbytnio :)

wiem, ale mnie trafia jak cos takiego czytam.
dane statystyczne dot ludzi i przemyslu low-carb w USA
http://www.opiniondynamics.com/lowcarb.html

strony z badaniami - pierwsze z brzegu
http://lowcarbdiets.about.com/od/science/
http://wilstar.com/lowcarb/research.htm
http://www.lowcarb.ca/newsmenu/researchfor.html

zreszta niewazne

pozd
WiRAHA

14. Data: 2006-02-28 11:34:21

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za dodatnie Ellisa - mam tylko prosbe o mala poprawke - on nie
jest lekarzem - ma tytuly w dziedzinie fizjologii, biochemii i
odzywiania. Zaleca zdecydowanie spozywanie prod pochodzenia zwierzecego,
glownie miesa.

dzieki bardzo!

pozd
WiRAHA

15. Data: 2006-02-28 11:34:43

Od: Michal_K <m...@s...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Our newsgroup friend WiRAHA wrote:
> strony z badaniami - pierwsze z brzegu
> http://lowcarbdiets.about.com/od/science/
> http://wilstar.com/lowcarb/research.htm
> http://www.lowcarb.ca/newsmenu/researchfor.html
Dodałem notkę o Ellisie oraz wrzuciłem jednego linka, coby się Hanna czy tam
annaklay nie czepiała "boomu" :)

Kolejne zmiany nadejdą w swoim czasie. A w ogóle- fajnie być na tej grupie z
powrotem, może uda się nawiązać jakąś namiastkę rzeczowej dyskusji :)

--
Michał

16. Data: 2006-02-28 11:45:47

Od: Michal_K <m...@s...nospam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest lekarzem - ma tytuly w dziedzinie fizjologii, biochemii i
> odzywiania. Zaleca zdecydowanie spozywanie prod pochodzenia zwierzecego,
Już poprawione :)
Zresztą- po tym jednym artykule nikt raczej diety nie wybierze od razu,
raczej- o ile kogoś zainteresuje- zacznie szukać i dowie się nieco więcej.
Ale wspomnienie o Ellisie jest bardzo fajne, szkoda, ze to Wikipedia,
bo by się zdjęcie Ellisa zamieściło ;) A i
zdjęcie Lutza do kompletu :)

--
Michał

17. Data: 2006-02-28 11:57:29

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Michal_K napisał(a):
> Już poprawione :)

dzieki, moge juz umrzec w spokoju

pozd
WiRAHA

18. Data: 2006-02-28 13:26:09

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiRAHA <w...@a...net> napisał(a):

> [...]
> wrecz pro-zdrowotnego dzialania) - polecam, ciekawe
> http://www.biblelife.org/stefansson2.htm

> gdybys chcial wiecej materialow pisz do mnie na priv

Dlaczego ma mi byc lepiej ? Po prostu napisalem prawde.
Czybys tez uwazal, ze pisanie prawdy to cos nietaktownego a osoba majaca
odmienny poglad na dane zagadnienie, dyskutuje z toba z czystej przekory aby
cie zadolowac?

A gosciu jesli juz chcial cos zrobic, to mogl to zrobic DOBRZE, a nie wstawiac
knota na wyjatkowo niskim poziomie merytorycznym, nie majacego zadnego
odniesienia do rzeczywistosci.

Wiraha, dzieki za materialy, mam ich tak duzo, ze wlasnie jestem w trakcie
adaptacji kolejnego pokoju w moim domu:)

Osobiscie nie bede podejmowal z gosciem dyskusji, bo mi sie ton jego postow
juz niestety nie podoba, przykro mi ale nie potrafie spokojnie dyskutowac ani
z hipokrytami ani z fanatykami wypisujacymi pseudonaukowe hipotezy.

I organicznie nie toleruje oswzustow wszelkiej masci. Tak juz mam ...od
dziecinstwa:))

Ale ciebie oraz pare innych osob tu piszach nieraz sobie czytam.

No i byc moze chcialbym cie poznac blizej....:))

Pozdro Jeff

19. Data: 2006-02-28 13:34:49

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal_K <m...@s...nospam> napisał(a):

> Niestety wygląda na to, że dyskusja z (jak obecnie się mieni) "Jeffem" (A
> wcześniej m.in Anna, Hanna, Jack, annaklay i wieeeele innych pseudonimów)
> nie ma większego sensu. I nie przejmuję się Nim zbytnio :)

No wiec skoro piszesz takie teksty to wiadomo ....juz po jakiej stronie
prawdy stoisz. Z fanatyzmem i oszczerstwem trudno merytorycznie dyskutowac.

Podyskutuj z wyjatkow aktywna optyoszustkom lub jakims innym rwonie b
ezczelnym i glupim fanatykiem, bo to twoj poziom.

Zeganam. Jeff aka Gugu (kiedy jestem mniej serio;))

20. Data: 2006-02-28 13:39:48

Od: Michal_K <m...@s...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Our newsgroup friend Jeff wrote:
> Dlaczego ma mi byc lepiej ? Po prostu napisalem prawde.
Prawdę O CZYM i w JAKIEJ SPRAWIE tak konkretnie? O "boomie" czy o
"diabetyźmie"?

> A gosciu jesli juz chcial cos zrobic, to mogl to zrobic DOBRZE, a nie wstawiac
> knota na wyjatkowo niskim poziomie merytorycznym,
Jeśli wiesz, na czym polega Wikipedia- rozszerz artykuł, spraw, aby
merytorycznie był OK.

> nie majacego zadnego
> odniesienia do rzeczywistosci.
Żadnego ale to żadnego. :P Problem w tym, że nie wykazałeś w moim artykule
ani jednej NIEPRAWDY ani jednego błędu i przekłamania. Wskaż, wytknij
palcem. Z chęcią poprawię. Czekam, o to przecież mi w końcu chodzi.

> Wiraha, dzieki za materialy, mam ich tak duzo, ze wlasnie jestem w trakcie
> adaptacji kolejnego pokoju w moim domu:)
Współczuć Ci czy zazdrościć?

> I organicznie nie toleruje oswzustow wszelkiej masci. Tak juz mam ...od
> dziecinstwa:))
Ale to nie ja zmieniam poraz dwudziesty swojego nicka na grupie, wstydząc
sie poprzedniej tożsamości.

> Ale ciebie oraz pare innych osob tu piszach nieraz sobie czytam.
>
> No i byc moze chcialbym cie poznac blizej....:))
Sprecyzuj jeszcze, czy "chciałbym" czy "chciałabym", hłe hłe ;)

--
Michał

Adipex
w czym dużo żelaza?
przytyc
dzis tlusty czwartek w zwiazku z tym pytanie
Naturalne spalenie tłuszczu