dzis tlusty czwartek w zwiazku z tym pytanie

1. Data: 2006-02-23 13:35:15

Temat: dzis tlusty czwartek w zwiazku z tym pytanie
Od: "jasiu smietana" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ile paczek ma kalorii? i jak go najszybciej spalic?

2. Data: 2006-02-23 14:00:29

Temat: Re: dzis tlusty czwartek w zwiazku z tym pytanie
Od: "Panna Right" <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jasiu smietana" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> ile paczek ma kalorii? i jak go najszybciej spalic?

Smacznego!

Pracowite google wyszukały:

"Lukrowany pączek można nazwać pustymi kaloriami - każdy z nich liczy ich
ponad 300! Żeby je spalić, trzeba np. przez godzinę schodzić po schodach
(wchodzić 20 minut), godzinę maszerować lub 2 godz. zmywać naczynia."

Smacznego raz jeszcze,
I.

3. Data: 2006-02-23 14:03:32

Od: "Panna Right" <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Tabele kaloryczne, pierwsze z brzegu, daja pączkowi lukrowanemu 246 kcal.

http://www.wip.pw.edu.pl/~piotrz/tabele.html

pozdr, Iza

4. Data: 2006-02-23 19:50:12

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jasiu smietana" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> ile paczek ma kalorii? i jak go najszybciej spalic?

Ja zjadłam cztery, spalą się kiedyś przy okazji ;)
Pozdrawiam, Agata

5. Data: 2006-02-23 20:17:29

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jasiu smietana" <r...@g...pl> wrote in message
> ile paczek ma kalorii? i jak go najszybciej spalic?

U mnie najszybciej spalilby sie w kominku, mysle, ze jakby ktos mial tlen i
acetylen, to szybciej mozna spalic takiego paczka (palnikiem).
Pozdr
maf

6. Data: 2006-02-26 13:31:00

Od: "Aleksandra" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile paczek ma kalorii?  i jak go najszybciej spalic?
> Wydaje mi się że pączęk ma ok. 500 kalorii. Ja w Tłusty Czwartek zjadlam 1
pączka i wieczorem zrobiłam 200 brzuszków. Od razu poczułam się lepiej.

7. Data: 2006-02-26 13:39:30

Od: "beata" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile paczek ma kalorii?  i jak go najszybciej spalic?

duzo ruchu to podstawa o reszte nie trzeba sie martwic zreszta po co
przybedzie najwyzej troche ciałka ale duze tez jest piękne...

8. Data: 2006-02-26 16:37:23

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksandra napisał:

> pączka i wieczorem zrobiłam 200 brzuszków. Od razu poczułam się lepiej.

I po co tyle tych brzuszkow zrobilas? Wytlumacz mi to..

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

9. Data: 2006-02-27 07:39:25

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *Filip* pisze:

> I po co tyle tych brzuszkow zrobilas? Wytlumacz mi to..
By poczuć się lepiej?

A tak serio, to może ona ćwiczy wydolnościówkę, coś w stylu tego co ja
ćwiczyłem: 50 pąpek, 50 brzuszków, 50 przysiadów, 2 min ćwiczeń na worku
i od nowa 50 pąpek...

--
'''..\
< _| (

10. Data: 2006-02-27 08:47:49

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Feb 2006 08:39:25 +0100, jaszczur <m...@c...op.pl>
napisał:

> [...]
>
> A tak serio, to może ona ćwiczy wydolnościówkę, coś w stylu tego co ja
> ćwiczyłem: 50 pąpek, 50 brzuszków, 50 przysiadów, 2 min ćwiczeń na worku

Bądź konskekwentny, jeżeli 50 pąpek , to 50 bżószkuw i 50 pszysiaduw:)

Naturalne spalenie tłuszczu
Dieta plaż południowych
woda mineralna -w jakim celu?
Madnez z B6