Madnez z B6

1. Data: 2006-02-20 09:57:00

Temat: Madnez z B6
Od: "nerwus" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow
Mam pytanie czy magnez naprawde działa na nasze nerwy???
Czy mamy po nim lepsze samopoczucie??
Jaki polecacie ,ktorej firmy???Jaki najlepszy waszym zdaniem??
Dzieki i Pozdrawiam

2. Data: 2006-02-20 10:16:28

Temat: Re: Madnez z B6
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nerwus napisał:

> Mam pytanie czy magnez naprawde działa na nasze nerwy???
> Czy mamy po nim lepsze samopoczucie??

Tak. Pomaga w zwalczaniu depresji, wplywa korzystnie na uklad
sercowo-naczyniowy i zapobiega chorobom serca. Pomaga w utrzymaniu
zdrowych zebow, zapobiega odkladaniu sie wapnia w postaci zlogow w
ukladzie moczowym i pecherzyku zolciowym. W polaczeniu z wapniem m oze
spelniac role naturalnego leku uspokajajacego.

> Jaki polecacie ,ktorej firmy???Jaki najlepszy waszym zdaniem??

Ach bym zapomnial dodac: Niezbedny do prawidlowej czynnosci nerwow i
miesni! Oraz odgrywa wazna role w procesach energetycznych zachodzacych
w trakcie spalania cukru.

Magnez najlepiej wspoldziala z wit A, wapniem i fosforem. Wplywa glownie
na enzymy konieczne do prawidlowego dzialania wit B1, B2, B6, jego
niedobor moze wiec wywolywac chrakterystyczne drgawki.

Na mnie najlepiej dziala Magvit z wit. B6 albo Asmag.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

fisiodiur
co o tym sadzicie?
co o tym sądzicie ?
fistaszki