woda mineralna -w jakim celu?

1. Data: 2006-02-20 11:30:45

Temat: woda mineralna -w jakim celu?
Od: "SuperAndzia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanko: we wszystkich dietach zalecane jest spożycie dużej ilości
wody mineralnej, czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jakie ma to znaczenie?

Ania(pijąca wodę:))

2. Data: 2006-02-20 11:33:10

Temat: Re: woda mineralna -w jakim celu?
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SuperAndzia napisał:

> Mam takie pytanko: we wszystkich dietach zalecane jest spożycie dużej ilości
> wody mineralnej, czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jakie ma to znaczenie?

Nie licz na to, ze komus bedzie sie chcialo to wyjasniac :) By mozna
bylo nt temat ksiazke napisac :)

Poczytaj nt mineralow, to moze cos Ci sie rozjasni :)

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

3. Data: 2006-02-20 17:28:07

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

SuperAndzia napisał(a):
> Mam takie pytanko: we wszystkich dietach zalecane jest spożycie dużej ilości
> wody mineralnej, czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jakie ma to znaczenie?
> Ania(pijąca wodę:))

troche na temat, troche nie, ale tu jest napisane rowniez o roli wody

http://www.vitana.com.pl/ulotki/saluran_ulotka.pdf

pozd
WiRAHA

4. Data: 2006-02-21 11:59:57

Od: bucior <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

SuperAndzia napisał(a):
> Mam takie pytanko: we wszystkich dietach zalecane jest spożycie dużej ilości
> wody mineralnej, czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jakie ma to znaczenie?
>
> Ania(pijąca wodę:))

Tu jest conieco:
http://www.resmedica.pl/zdart6998.html

Madnez z B6