Dodalem "Diete Niskoweglowodanowa" do Wikipedii- zapraszam do dyskusji!

81. Data: 2006-03-07 20:00:47

Temat: Re: Dodalem "Diete Niskoweglowodanowa" do Wikipedii- zapraszam do dyskusji!
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Jurek pisze:

> PS a moze zainteresuj sie dlaczego u Coolera KF jest taki elastyczny, raz
> kogos widzi a raz nie i nie ma to nic wspolnego ze zmiana adresow piszacych

No nie, w ogole. Szczegolnie, ze w moim k-f figurowales dotychczas jako
jurek2005[at]gazeta.pl. To, ze ty roznicy nie widzisz nie oznacza
jeszcze, ze jej faktycznie nie ma.

82. Data: 2006-03-07 20:10:31

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Jurek pisze:

> po raz kolejny masz problemy z twoim wlasnym tekstem to przypomne Ci co sam
> (!) napisales: (cyt)
> "....>. Zadna dieta nie daje gwarancji zdrowia ..." (chyba rozponajesz
> wlasne "dziecko";)

Moze napisz konkretnie, czego w tym prostym zdaniu nie zrozumiales?

> a poniewaz jestes ponad dziesicioletnim wegetarianinem(
> czym sie chwalisz na wielu grupach dyskusyjnych)

Prawie 14-letnim, gwoli scislosci.

> to nie ma wielu mozliwosci
> co do wyciagniecia wnioskow z tego co napisales.

To zalezy od zastosowanej logiki wnioskowania. Twoja w tym przypadku
najwyrazniej zawiodla.

> Albo zrozumiales ze za
> dlugo juz trwa ten twoj wegetarianizm (swiadom jestes ze nawet dieta wege
> nie daje gwarancji zdrowia) a kilkunastoletnie trwanie przy czyms co nie
> jest zbyt dobre dla zdrowia to BARDZO duzo, albo to twoje dlugie
> praktykowanie wegetarianizmu ma tak zgubny wplyw na Ciebie ze wiesz ze ta
> diete (wegetarianizm) jak wszystkie inne (uzyles slowa ZADNA) jest
> szkodliwa, ale nie jestes w stanie juz zmienic tego :).

Widzisz, glupi jestes albo glupiego udajesz: to, ze cos nie daje
gwarancji zdrowia nie oznacza wcale, ze jest szkodliwe. Fundusze
inwestycyjne tez nie daja gwarancji zysku, co nie znaczy ze inwestowanie
w nie pieniedzy to automatyczna ich strata. Posiadanie samochodu nie
daje gwarancji dojazdu do pracy na czas, ale nie oznacza automatycznie,
ze bedziesz sie z powodu samochodu do pracy spoznial. And so on. Stan
zdrowia zalezy od tak wielu czynnikow, ze zaden pojedynczy nie jest w
stanie zagwarantowac w 100% tego, ze bedziesz zdrowy. Co nie znaczy, ze
nie nalezy tych pojedynczych czynnikow brac pod uwage troszczac sie o
swoje zdrowie.

[reszta ciach, bo nawet szkoda komentowac]

83. Data: 2006-03-07 21:59:02

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *Jurek* pisze:

> tylko takie "rozwiazanie" widzisz, a jak myslisz dlaczego gepardy NIE MOGA
> byc najszybszymi zwierzetami
Wydawało mi się, że dopisałem Twój obecny mail do KF.
Zaraz to sprawdzę...

--
( . '">
) L_

84. Data: 2006-03-08 06:13:46

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur pisze:

> Wydawało mi się, że dopisałem Twój obecny mail do KF.
> Zaraz to sprawdzę...

Jak mozesz filtrowac mojego najwierniejszego fana! ;)

85. Data: 2006-03-08 12:46:12

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński"

twoj problem to to ze wlasnie DOKLADNIE zrozumialem to co napisales :)))

> Prawie 14-letnim, gwoli scislosci.

i to mimo ze sam stwierdzasz ze wszystkie diety ( a wiec wege tez!!)
cyt"...Zadna dieta nie daje gwarancji zdrowia ..." a Ty przy swojej z uporem
trwaz od 14 lat, to juz zakrawa na masochizm

> To zalezy od zastosowanej logiki wnioskowania. Twoja w tym przypadku
> najwyrazniej zawiodla.

a jaka jest wege-defincja slowa >> zadna<< ?

> Widzisz, glupi jestes albo glupiego udajesz:

a jednak wegetarianizm zle wplywa na nerwy

> [...]
>ze nie nalezy tych pojedynczych czynnikow brac pod uwage troszczac sie o

a wiec jednak usilujesz "zagadac" wlasna wpadke, tak jak bylo z gepardami,
niewolnikami czy mlekiem. Wiekszosc przykladow we fragmencie powyzej jest
bez sensu. fakt jest taki ze dieta (w znaczeniu ogolnym) ma wieksze
znaczenie i wiekszy wplyw na stan naszego organizmu niz wszystkie inne
czynniki razem wziete. Istnieja grupy spoleczne ktore przez wieki odzywialy
sie w jeden okreslony sposob-a wiec mozna nazwac to dieta-(obecnie
"nowoczesna" dietetyka usiluje wszystkim narzucic jeden ogolno-swiatowy
standart), i te grupy przetrwaly mimo bardzo ciezkich warunkow w jakich
przyszlo im zyc.

> [reszta ciach, bo nawet szkoda komentowac]

no :)))))))

Jurek

86. Data: 2006-03-08 12:47:32

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jaszczur" <m...@c...op.pl> a écrit dans le message de news:
s...@...a.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta

> Wydawało mi się, że dopisałem Twój obecny mail do KF.
> Zaraz to sprawdzę...

koniecznie sprawdz!!!! i zastanow sie co mnie to obchodzi?

Jurek

87. Data: 2006-03-08 12:48:47

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <

> Jak mozesz filtrowac mojego najwierniejszego fana! ;)

niektorym zludzenia potrzebne sa do dowartosiowania sie :)

Jurek

88. Data: 2006-03-08 17:14:00

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Jurek pisze:

> twoj problem to to ze wlasnie DOKLADNIE zrozumialem to co napisales :)))

Ta...

> i to mimo ze sam stwierdzasz ze wszystkie diety ( a wiec wege tez!!)
> cyt"...Zadna dieta nie daje gwarancji zdrowia ..." a Ty przy swojej z uporem
> trwaz od 14 lat, to juz zakrawa na masochizm

Jesli nie rozumie sie roznicy miedzy "gwarancja" a, powiedzmy,
"zwiekszenie prawdopodobienstwa", to chyba kazdy wysilek intelektualny
ociera sie o masochizm, prawda?

> a jaka jest wege-defincja slowa >> zadna<< ?

Poczytaj lepiej o znaczeniu okreslen "dawac gwarancje", "gwarantowac", i
to najlepiej nie w jakims optyslowniku, tylko w takim normalnym. Pozniej
mozesz zajac sie znaczeniem kropki na koncu oraz duzej litery na
poczatku zdania, bo najwyrazniej roztrzasanie takich kwestii daje ci
przyjemnosc graniczaca wrecz z orgazmem.

> a jednak wegetarianizm zle wplywa na nerwy

Obcowanie z toba zle wplywa na nerwy, to pewne. Ty najprawdopodobniej
tego nie dostrzegasz, ale inni wokol ciebie - z cala pewnoscia.

> a wiec jednak usilujesz "zagadac" wlasna wpadke, tak jak bylo z gepardami,
> niewolnikami czy mlekiem. Wiekszosc przykladow we fragmencie powyzej jest
> bez sensu.

Raczej ich nie zrozumiales, bo ci zolc oczy zalala. Ale to nie moj
problem. Dawac gwarancje czegos to inaczej zapewniac z
prawdopodobienstewm rownym 1 zajscie jakiegos zdarzenia. ZUS gwarantuje
mi emeryture o niezerowej wielkosci, rzetelny sprzedawca gwarantuje
naprawe sprzetu w okresie objetym gwarancja, natomiast lekarz nie
gwarantuje wyzdrowienia po operacji czy nawet bezproblemowego jej
przebiegu, zazywanie leku nie gwarantuje wyzdrowienia, a rekreacyjne
uprawianie sportu - dobrego zdrowia. Dokladnie tak, jak najlepsza nawet
dieta. NIE ZAPEWNIA ZE 100% PEWNOSCIA, ale statystycznie moze zwiekszac
szanse na jego osiagniecie i utrzymanie. Tak jak operacja ZWIEKSZA
SZANSE wyzdrowienia czy przezycia, rownoczesnie ich NIE GWARANTUJAC. Tak
ciezko to pojac?

> fakt jest taki ze dieta (w znaczeniu ogolnym) ma wieksze
> znaczenie i wiekszy wplyw na stan naszego organizmu niz wszystkie inne
> czynniki razem wziete.

To zaden fakt, tylko twoje osobiste przekonanie. Masz do niego prawo,
ale daruj sobie robienie z niego na sile "faktu".

> [...]
> "nowoczesna" dietetyka usiluje wszystkim narzucic jeden ogolno-swiatowy
> standart), i te grupy przetrwaly mimo bardzo ciezkich warunkow w jakich

I to ma byc dowodem dla tezy, ze "dieta (w znaczeniu ogolnym) ma wieksze
znaczenie i wiekszy wplyw na stan naszego organizmu niz wszystkie inne
czynniki razem wziete"? LOL Amerykanie tez przetrwaja, pomimo
statystycznie fatalnej diety. Jesli wylac miod na twoje serce i zalozyc
na chwile, ze wegetarianizm jest najbardziej szkodliwa pod sloncem
dieta, to i tak populacja wegetarian przetrwa, poniewaz do okresu
rozrodczego nie maja szans wyksztalcic sie takie choroby, ktore
zdziesiatkowalyby te populacje i zagrozily tym samym jej przetrwaniu.
Nawet najgorsza dieta nie jest trucizna zabijajaca organizm, tylko co
najwyzej czynnikiem przeszkadzajacym w jego normalnym funkcjonowaniu.
Przyklad twoich ulubionych gepardow: gatunek jest praktycznie skazany na
zaglade, pomimo tego, ze odzywia sie dokladnie tak, jak nakazala mu
ewolucja - czyli odnosnie diety lepiej juz byc nie moze. Problemem jest
jednak praktyczny brak zroznicowania genetycznego populacji: gepardy tak
doskonale przystosowaly sie w toku ewolucji do swojego miejsca w
srodowisku, ze wystepuje u nich problem znany z tzw. chowu wsobnego:
rozmnazaja sie osobniki o tak podobnym garniturze genetycznym, ze takie
krzyzowki nie daja zadnych potencjalnych zyskow potomstwu, a wrecz
powoduja straty w postaci defektow fizycznych utrudniajacych czy czasem
wrecz uniemozliwiajacych normalne funkcjonowanie (np. bardzo powazne
wady zgryzu). Jestem ciekaw, dlaczego twoja teoria o supremacji diety
ponad wszystkimi innymi czynnikami wplywajacymi na organizmy i cale
gatunki nie chce jakos tutaj zadzialac. Pewnie na zlosc. A moze
uratujesz ten gatunek od wymarcia karmiac gepardy jajecznica na smalcu?

89. Data: 2006-03-08 17:15:54

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Jurek pisze:

> niektorym zludzenia potrzebne sa do dowartosiowania sie :)

A niektorym wystarcza do tego wylewanie nadmiaru zolci na grupach
dyskusyjnych. Ale zadne szczescie nie trwa wiecznie: twoje 5 minut
wlasnie minelo.

90. Data: 2006-03-08 19:27:31

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński"

> A niektorym wystarcza do tego wylewanie nadmiaru zolci na grupach
> dyskusyjnych.

uczen Gebelsa!? naprawde myslisz ze powtarzanie w nieskonczonosc
jakiejkolwiek bzdury zrobi z niej oswiecona prawde!?

>Ale zadne szczescie nie trwa wiecznie: twoje 5 minut wlasnie minelo.

nareszcie!? wyraznie potrzebny Ci ten KF do napompowywania twojego ego :)))

Jurek

Adipex
w czym dużo żelaza?
przytyc
dzis tlusty czwartek w zwiazku z tym pytanie
Naturalne spalenie tłuszczu