Dogrzewanie pokoju

11. Data: 2008-03-04 21:57:00

Temat: Re: Dogrzewanie pokoju
Od: "tHe mRuWa" <g...@D...com> szukaj wiadomości tego autora

W artykule
news:831130ee-d8e4-460a-85c3-9245cd49cb2e@i12g2000pr
f.googlegroups.com,
niejaki(a): ZbyszekZ z adresu <z...@g...com> napisał(a):

> Myśle że na początek pediatra. Jeśli nie ma zimiejszego pokoju niż
> Twój i jest on dobrze wietrzony to wskazuje na pewne kategorie
> problemów zdrowotnych: od braku mikroelementów (np. żelaza) po
> znacznie poważniejsze i warto zdiagnozować o co chodzi.

czlowiek zapytal jak dogrzac pokoj a ty go juz straszysz choroba dziecka:>
moze po prostu tak ma....
ja np. odkad pamietam tez lubie spac w cieplym pokoju

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa

12. Data: 2008-03-05 03:27:02

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Albo promiennik - do zainstalowania np. nad drzwiami do pokoju.
Człowiek lubi promieniowanie niskotemperaturowe dla odczuwania komfortu cieplnego.
JaC

-----

> Polecam olejowy - poza tym, że jest na prąd, niczym w swoim działaniu nie róźni się
od "wodnego" z instalacji c.o.

13. Data: 2008-03-06 00:41:33

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"--=olo=--" fqj8de$oar$...@a...news.neostrada.pl

> Jako, że już jest okres przejściowy, to nie palę w kotłowni miałowej raz na
> 2-3 dni, ale przydałoby się na noc w dziecięcym pokoju ok. 18 m2 ustawić
> jakiś grzejnik elektryczny. Mam II taryfę więc prąd po 0,075 zł więc koszt
> grzania nocą wyjdzie ok. 1 zł:-) co mi bardzo odpowiada. Zasyp połową wsadu
> to ok. 12 zł, a mniej nie mogę zasypać:-( a to pali się całą noc i pół dnia
> jak nikogo nie ma w domu więc niepotrzebnie, a mi trzeba tylko na noc, aby
> dziecku było ciepło:-) I tu pytanie jaki: olejowy, konwertor a może jakiś
> [...]

Fajny motyw -- falliczny. ;) (niby słusznie, skoro o dzieciach mowa)

Klimatyzatory dobrze dogrzewają, i tanio. :) Nie wiem jak teraz wygląda
porównanie z gazem, bo nie znam (i pewnie nikt nie zna) nowych cen, :)
ale ogólnie klimatyzacje (pompy cieplne) są tanie w zestawieniu z gazem
ziemnym, a ten bywa uważany za najtańsze źródło ciepła ,,domowego''.

No i latem takie coś oczywiście chłodzi. :)

Ponadto potrafi osuszać. (i dawać przy okazji wodę dla/do żelazka) ;)

Są klimatyzatory na freony i takież na gazy palne. Te ostatnie są lepsze
(tańsze w eksploatacji, bo sprawniejsze) ale nie są w Polsce powszechne.
Ponoć takie na gaz palny (nie pamiętam czy butan, czy propan) mogą nawet
konkurować cenowo (chodzi o eksploatację i założenie/koszt takowej pompy
cieplnej) z tradycyjnym ogrzewaniem, o ile powierzchnia do ogrzania jest
dostatecznie duża; powierzchnia lub kubatura -- nie pamiętam, ale niemal
na jedno wychodzi. :) Ponoć w Szwecji są stosowane takie na gaz palny.

--
.`'.-. ._. .-.

14. Data: 2008-03-06 09:20:19

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 4, 10:57 pm, "tHe mRuWa" <g...@D...com> wrote:

> czlowiek zapytal jak dogrzac pokoj a ty go juz straszysz choroba dziecka:>
> moze po prostu tak ma....
> ja np. odkad pamietam tez lubie spac w cieplym pokoju

Może tak ma a może jest objaw. Warto sprawdzić aby się uspokoić albo
powziąść działanie zanim będzie za późno.

--
ZZ@private

15. Data: 2008-03-06 11:33:22

Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]

Może tak ma a może jest objaw. Warto sprawdzić aby się uspokoić albo
powziąść działanie zanim będzie za późno.

Jeden lubi ciepło drugi lubi zimno, a ty to nie cierpisz na hipochondrię?;-)

--=olo=--

16. Data: 2008-03-06 13:45:05

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--=olo=-- pisze:

> Może tak ma a może jest objaw. Warto sprawdzić aby się uspokoić albo
> powziąść działanie zanim będzie za późno.
>

> Jeden lubi ciepło drugi lubi zimno,

A okaze sie, ze rozwiazaniem problemu jest cieplejsza pizamka albo
pilnowanie, zeby dziecko nie skopywalo kolderki ;)

th

17. Data: 2008-03-06 21:08:56

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie przeginajcie z zimnym chowem, IMHO 20°C w sypialni to optimum.
JaC

-----

> A okaze sie, ze rozwiazaniem problemu jest cieplejsza pizamka

Ocieplenie balkonu
zmywarka - czy jest jeszcze mniejsza?
Gładź ile teraz za 1m2 ?
ROBOCOP - samosprzątający sprzęt