Re: Dojrzale kobiety

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dojrzale kobiety
Date: Wed, 26 Nov 2008 05:33:05 -0800 (PST)

Gawron-Zblizenie pomiedzy mna,a tym Colimba,bylo wynikiem okolicznosci
niklych,a jednak gleboko i przejmujaco artystycznych.Naprzód
oslabienie.Kiedy go poznalem w Tandilu,w cafe rex,bylem nieco
oslabiony wykluwajaca sie angina i wrazliwosc moja byla
drzaca,bolesnie napieta.Po wtóre-jakanie.Rzecz w tym,ze jakal
sie...nie wiedzialem z poczatku,co go czyni sympatycznym,dopiero na
drugi dzien zrozumialem,ze w skutek jakania musi zdobyc sie na
specjalna starannosc w mówieniu,i to-w polaczeniu z twarza
hiszpanska,zywa jak film o tysiacu przygód-darzylo go szczególna
towarzyskoscia.W.G.Chyba mówisz o tej znajomosci?ie wyświetlają, więc
cytuję przez Ciebie, sorry.