DokTop - jak u Was?...

1. Data: 2005-06-29 09:31:16

Temat: DokTop - jak u Was?...
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Krótkie pytanie niespecjalnie na temat: Czy Wy też macie kłopoty z
synchronizacją Doktopa, czy to tylko mój problem i muszę przeinstalować
alboco? U mnie wygląda to tak, ze conduit zatrzymuje się na "pobieraniu
ilości zmian" i dalej nie idzie...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

2. Data: 2005-06-29 10:46:54

Temat: Re: DokTop - jak u Was?...
Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w
wiadomości news:zawsxr1ej9jr$.dlg@always.coca.cola...

> [...]
> przeinstalować
> alboco? U mnie wygląda to tak, ze conduit zatrzymuje się na

W ogóle nie synchronizuje, bo usunąłem z palma. Gdy był wgrywany
pojawiła się info o tym, że może nie działać poprawnie, bo palm ma zbyt
nową wersję windowsa:-(
Co gorsza, poprawnie nie działa też u mnie MP system. Mimo, że dane są
wpisane we wszystkich polach świadczeniodawcy, to nie drukuje NIPu i
REGONu. Musiałem to obejść wpisując dane nie w te pola zakładek co
trzeba. I tak w miejscu ulicy mam pełny adres, a w miejscu miejscowości
właśnie NIP i REGON. Na wysyłane maile nie raczy nikt odpowiadać:-(((

Marek Li

3. Data: 2005-06-29 10:56:00

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Jun 2005 12:46:54 +0200, Marek Li wrote:

> W ogóle nie synchronizuje, bo usunąłem z palma. Gdy był wgrywany
> pojawiła się info o tym, że może nie działać poprawnie, bo palm ma zbyt
> nową wersję windowsa:-(
[...]

Znaczy u mnie sytuacja jest nieco inna - sam program działał i nadal
działa, ale w tej chwili wygląda mi na to, ze conduit nie potrafi
sciągnąć danych z serwera. I dlatego pytam, bo wolałbym wiedzieć, czy to
mój lokalny problem, czy może jakiś nowy ficzer ;)

4. Data: 2005-06-29 11:21:31

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w
wiadomości news:1ts349jzf2g79.dlg@always.coca.cola...

> [...]
> sciągnąć danych z serwera. I dlatego pytam, bo wolałbym wiedzieć, czy
> mój lokalny problem, czy może jakiś nowy ficzer ;)

U mnie nie ściągał danych po 25 czerwca, co było prawdopodobnie
spowodowane pojawianiem się nowszej wersji MPsystemu, bo z doktopa
niestety nie używam. Jakoś z MP jak napisałem nie jestem zadowolony. Np
po wpisaniu mojego kodu miejscowości pojawia się Wieluń, a wydaje mi
się, że mieszkam gdzie indziej:-) Nie można, bez omijania wystawić rp na
jakiekolwiek paski testowe, bo wpisuje się automatycznie liczba 1
opakowanie, co szczególnie ucieszy chorych, którzy robią po 8-10
pomiarów/d.
Po kontakcie telefonicznym (dzisiaj) mam inform, żeby próbować po 16, by
gadać z informatykiem - Mateuszem Sidorem, który wcześniej odpowiadał mi
na posty.

Wiadomość z ost chwili - nie mogę przeprowadzić aktualizacji z powodu
niemożności uzyskania połączenia z serwerem

PZDR
Marek Li

5. Data: 2005-07-01 22:10:15

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> synchronizacją Doktopa, czy to tylko mój problem i muszę przeinstalować
> alboco? U mnie wygląda to tak, ze conduit zatrzymuje się na "pobieraniu

sprawdzilem przed momentem, synchronizuje sie

czy aby na pewno sport to zdrowie?
węzły chłonne, zmęczenie,złe samopoczucie
Ośrodek Chirurgii Plastycznej Dr. M. Kuczyńskiego - Opinie.
zapytanko
Tableki anty a rakotwórczość