Doktorat - głowa

1. Data: 2003-09-03 12:12:00

Temat: Doktorat - głowa
Od: "Tomasz Maros" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowczów
Jestem tu pierszy raz i nie orientuję się tak do końca czy dobrze trafiłem,
ale chyba dobrze......
Mam taką sprawę.
Jestem absolwentem ASP wydziału Form Przemysłowych czyli projektant
Szykuję się powoli do napisania doktoratu - nie z medycyny ale temat jest
bardzo blisko powiązany.
Dokładnie jeszcze jest nie spracyzowany, ale krąży on wokół :
- aspektów projektowania ochrony głowy, w ogóle - hełmy, kaski, okulary.
Na sam początek chciałbym się więc zająć anatomią głowy.
I tu moje pytanie:
- gdzie mógłbym skierować swoje pierwsze kroki na pogadankę z kimś
kompetentnym
Jakiś instytut, katedra, prosektorium.?
Chodzi mi o to że prócz anatomii chciałbym jeszcze dowiedzieć się coś o
urazach głowy;
przyczyny, skutki, zapobieganie.
Ponadto nie orientuję się czy w tym samym miejscu będę mógł porozmawiać o
urazach
oczu, uszu, i innych okulistongologów - czy to już trzeba do innej
instytucji?

Od razu uprzedzam odpowiedzi w stylu - kup sobie anatomię
- Anatomię już kupiłem, czaszkę i mięśnie sobie narysuję ale głównie chodzi
o urazy;
rodzaje, jak one sieją spustoszenia.

Podpowiem że chętnie widziałbym w/w instytucje w Łodzi lub Warszawie ale
jak będzie dalej, to wsiądę w brymbryma i dojadę.

Z poważaniem
Tomek

Jakbyco to można na priva: m...@p...pl

2. Data: 2003-09-03 15:09:56

Temat: Re: Doktorat - głowa
Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Maros" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Podpowiem że chętnie widziałbym w/w instytucje w Łodzi lub Warszawie ale
> jak będzie dalej, to wsiądę w brymbryma i dojadę.

Ja mysle,ze powinines udac sie do Zakladu Medycyny Sadowej przy ktorejs z AM
i tam ladnie sie usmiechnac do kierownika zakladu i powiedziec o co chodzi.
Jesli bedzie to ktos w miare normalny,mysle,ze z checia Ci pomoze.

Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl
s...@w...pl
GG: 1277234

Szczepionka Pneumokok
doxycyclinum - dobre rozwiazanie na bol zatok?
Ciągle leje :)
Karmienie a szczepionka na grype...
o co chodzi? (kardiologia)