Dom vs mieszkanie w bloku

21. Data: 2011-02-02 13:01:31

Temat: Re: Dom vs mieszkanie w bloku
Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> No, mam. Dom za miastem i wrzoda :-) I odśnieżam 200 metrów, nie marne 60.
> I dzieci, wychowane we własnym lesie, z psami nie znającymi zamknięcia, a
> już teraz dorosłe, w Wawce przebywajac tęsknią za domkiem i śniegiem,
> psami, sosnami i za mną - z tym moim wrzodem, oczywiście :-)

> :-D

> I słyszeć w rurach, jakie są pory i rodzaje wypróżnień sąsiadów z góry, a w
> wentylacji - o co tym razem się oni kłócą.
> :-/
kogo dzisiaj zakapujesz?

22. Data: 2011-02-02 13:01:37

Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Ława wrote:

> I przestaniesz truć tym, co np. mają dobrą robotę w centrum
> miasta, ale nie na tyle dobrą, żeby kupić sobie w okolicy tego centrum dom.

O, to to! Najlepiej to jakiś penthouse na wieżowcu w centrum...
Z basenem i przeszklonym salonem....

PS. Lepiej być zdrowym i bogatym, niż chorym i biednym.

--
mjk
Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

23. Data: 2011-02-02 13:14:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Feb 2011 13:01:31 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

> kogo dzisiaj zakapujesz?

No własnie nikogo - w domu słyszę tylko, jak w rurach leci to, co spuszcza
MŚK, albo vice versa. A kłótni u nas wcale nie słychać 3-)

24. Data: 2011-02-02 13:27:17

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiesz to, co ja :-)

> Ja nigdy. Dzięki Bogu. Ale pobywałam czasem, pobywałam, mam wrażenia
> piorunujące...

Ale niektórzy lubią i dobrze się czują w kupie.

25. Data: 2011-02-02 13:27:27

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

>Tam, gdzie się lepiej mieszka - wszystko zależy od potrzeb, możliwości,
>upodobań, sąsiadów i wielu innych czynników.

Znam ludzi, ktorzy jak jada na wczasy, wykupuja pelen luksus,
w pojsciu do lasu widza tylko komary i kleszcze,a odpoczynek na
dzikiej plazy kojarzy im sie z nuda. Dla takich dom na wsi to bedzie
katorga.

Ale sa tez tacy, ktorym przyjemnosc sprawia codzienne odsiezanie,
zagrabianie lisci jesienia, pielegnowanie grzadek czy latanie cieknacego dachu.
I nie bedzie mialo znaczenia, ze do najblizszego sklepu jest 5km. Sam do takich ludzi
naleze
i chociaz akurat teraz mieszkam w bloku to juz jestem na etapie kupowania dzialki.
Ci, ktorzy lubia kontakt z natura inaczej sprawy widza niz ci, co preferuja
betonowiska.
Co nie zmienia faktu, ze to i to i to jest dla ludzi.

26. Data: 2011-02-02 13:37:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Feb 2011 14:27:27 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
betonowiska.
> Co nie zmienia faktu, ze to i to i to jest dla ludzi.

Hołk :-)

XL z liśćmi i śniegiem na działkowej drodze do domu, tzn już bez, czekam na
nastepne :-)

27. Data: 2011-02-02 13:42:15

Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 12:37, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

> Oj...
> nie tylko :-p

Mozna jeszcze glosno bekac :)
pozdr.

--
Adam

28. Data: 2011-02-02 13:47:38

Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 13:35, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Mo na nie traci . M odsz c rk , kt ra po kochanym miejskim przedszkolu
> jednak w miejskiej szkole-molochu si "nie odnalaz a", przenie li my do
> szko y najbli szej nas, wiejskiej, szk ki jak pude eczko - klasy
> 14-osobowe, poziom wysoki, autobus szkolny pod bram ...

http://www.wykop.pl/artykul/605095/solpark-pod-belch
atowem-kosmos-w-srodku-pola/

Wies zabita dechami a szkole maja prawdopodobnie najlepsza w Polsce.
Wogole cala wioska nie z tej ziemi :)
pozdr.

--
Adam

29. Data: 2011-02-02 14:11:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Feb 2011 05:42:15 -0800 (PST), Adam napisał(a):

> Mozna jeszcze glosno bekac :)
> pozdr.

Pytanie w sam raz do idio-turnieju TV prowadzonego przez idio-prezentera
(wiemy, jakiego turnieju i przez kogo prowadzonego):
"Co robimy głośno?"
:-D

30. Data: 2011-02-02 14:12:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Feb 2011 05:47:38 -0800 (PST), Adam napisał(a):

> [...]
atowem-kosmos-w-srodku-pola/

> Wies zabita dechami a szkole maja prawdopodobnie najlepsza w Polsce.

U nas może nie aż tak, ale lepiej, niż w wojewódzkim mieście :-)

oszczędności nr3 by zlotowinfo
Lampa w kolorze mosiądzu
Zepsulam kaloryfer?
Chłodziarka-chłodziark a.
Soki Dr Witt, gdzie kupić? Ewentualnie gdzie kupić takie butelki.