Dom za 20 000 zł

241. Data: 2010-09-26 18:15:02

Temat: Re: Dom za 20 000 zł
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Sep 2010 19:14:21 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> porównujesz koszt domu od developera który buduje dla zysku a nie po
> kosztach własnych z kosztem budowy we własnym zakresie. BEZ SENSU.

Mnie zastanawia ile w takim przypadku wynosi ten zysk. 50%? 60%?

Byłem niedawno na targach budowlanych. Królowały szeregówki na
mikrodziałeczkach 300-400m2 w cenach 600k+. Poszaleli. Ale jednak ktoś to
kupuje. Podziwiam.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

242. Data: 2010-09-26 18:20:39

Od: "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Jan Werbiński" napisał:

> Paczpan, a samochód na chodzie to za 5 tys można zakupić.

no to zrup pan na jego podwoziu taką chatke:O)

243. Data: 2010-09-26 18:20:40

Od: "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jest najlepiej.

pewnie że tak najlepiej, ale pewnie w praktyce żadko jest taka możliwosć:O(

> Wiesz, radziłem sobie z wodą pod namiotem, czy w górach. To chyba można
> tym bardziej poradzić sobie w takim domku?

ja sobie radziłem i bez wody, czy to oznacza że w takim domku tszeba żyć jak
w namiocie w gurach, długo tak raczej nie pociągniesz, a zwłaszcza gdy
chodzisz do pracy:O)

> Nie wiem jak sobie rozwiązują problem właściciele takich domków. Kibel
> pewnie chemiczny, to wody prawie nie trzeba. Do spożycia i mycia przy
> oszczędności wystarczy kilka razy mniej niż normatywne 80l/dobę/os.

co to jest kibel chemiczny? i po kiego, nie wystarczy zwykły zbiornik?:O)
najwięcej wody idzie do mycia i prania, chyba nie będziesz jej kupował w
tesco?:O)
tak czy siak, potem te ścieki z wody i kibla tszeba spuścić, w lesie nie
będzie z tym problemu, ale będzie problem ze zdobyciem tej wody:O)

> Może zaparkować koło Statoila? Tam jest wszystko. ;-)

na statoil śfiatczą usługi lania wody i spuszczania ściekuf? jakie ceny wraz
z parkowaniem?:O)

244. Data: 2010-09-26 20:40:32

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borys Pogoreło wrote:

> [...]
>
> Byłem niedawno na targach budowlanych. Królowały szeregówki na
> mikrodziałeczkach 300-400m2 w cenach 600k+. Poszaleli. Ale jednak

ten zysk ma też zabezpieczyć ryzyko inwestycyjne. Wiesz budujesz i nie wiesz
kiedy sie domek sprzeda, trzeba przeżyć rok czy dwa dekoniunktury itd.
Developer kórzy przeje cały zysk ma duże szanse bankructwa jak sie rynek
chwilowo nasyci.

245. Data: 2010-09-26 21:38:30

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Papa 5murpfs" i7o5an$qci$...@n...onet.pl

> no to zrup pan na jego podwoziu taką chatke:O)

Na Tarpanie, PolonezieTrucku... ;)

-=-

A mnie kurna się marzy chata taka

--> http://www.gowinnebago.com/products/2011/access_acce
ss_premier/

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

A mnie się marzy kurna chata
Zwyczajna izba zbita z prostych desek
Żeby się odciąć od całego świata

http://spiewnik_turysty.republika.pl/kczmrek.html

246. Data: 2010-09-26 21:56:54

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Sep 2010 22:40:32 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
> kiedy sie domek sprzeda, trzeba przeżyć rok czy dwa dekoniunktury itd.
> Developer kórzy przeje cały zysk ma duże szanse bankructwa jak sie rynek

Też racja, zbyt szybko to się na pewno nie sprzeda. Ale tak czy inaczej -
ceny są koszmarne. Podobnie jak działek w okolicach Wrocławia.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

247. Data: 2010-09-27 00:47:54

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl> napisał w wiadomości

> pewnie że tak najlepiej, ale pewnie w praktyce żadko jest taka
> możliwosć:O(

W praktyce taka możliwość jest prawie zawsze.

> ja sobie radziłem i bez wody, czy to oznacza że w takim domku tszeba żyć
> jak
> w namiocie w gurach, długo tak raczej nie pociągniesz, a zwłaszcza gdy
> chodzisz do pracy:O)

Bez wody człowiek może żyć krótko. Ja pisałem o długotrwałym radzeniu sobie.

> [...]
> tak czy siak, potem te ścieki z wody i kibla tszeba spuścić, w lesie nie
> będzie z tym problemu, ale będzie problem ze zdobyciem tej wody:O)

Mycie i pranie można robić w łaźniach i pralniach. Domek z linku ma
prysznic. Ma też podłączenie do wody i kanalizy po znajomości.

> na statoil śfiatczą usługi lania wody i spuszczania ściekuf? jakie ceny
> wraz
> z parkowaniem?:O)

Wodę lejesz ze szlaufa, a ścieki do kratki. Przez jakiś czas się nie
zorientują. ;-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

248. Data: 2010-09-27 00:57:34

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

> No, no, zwłaszcza w jakimś odziedziczonym, zapchlonym mieszkanku o
> powierzchni 25m2 na poddaszu ;D

Widzisz tylko skrajności. Jesteś pesymistą, albo masz ograniczony horyzont.
;-)
Idź do Ikei i zobacz jak fajnie można urządzić 25m2. Zapchlenie usuwamy
porządkami i remontem.

> Co zaś się tyczy wyścigu szczurów i spokojnego życia to zarówno na wsi jak
> i w mieście można przeżywać jedno i drugie - to tylko jest kwestia
> podejścia do życia oraz tego czy już się jest beneficjentem czy też nie.

W Warszawie ciężko cieszyć się życiem mając do zapłaty 2x większe OC, czynsz
i jadąc dokądkolwiek godzinę z hakiem. Z mojej pipidówy w godzinę lub
półtorej docieram do dowolnego miejsca Berlina, Drezna, Wrocławia podobnie
jak mieszkający w Warszawie do dowolnego miejsca Warszawy. W ciągu godziny
lub półtorej mogę nurkować lub pływać nad krystalicznie czystym jeziorem, na
nartach w górach, spływie kajakowym, docieram nad pięć lotnisk
komunikacyjnych i drugie tyle aeroklubowych.

249. Data: 2010-09-27 06:00:44

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.09.2010 00:46, Ikselka pisze:

> Dom zbudowaliśmy sami, siłami finansowymi własnymi oraz pożyczką z pracy
> oraz z pomocą (zakup cegły) jednych rodziców.
> Pożyczkę spłaciliśmy przed terminem.
> Dom nie jest zadłużony.
> Innych długów też brak.

Stracisz pracę, kontrahenci zrobią kant, komornik dostanie bzdurny tytuł
egzekucyjny i też dom ci zlicytują.

250. Data: 2010-09-27 06:04:22

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.09.2010 11:05, Adam Płaszczyca pisze:

> A jednak dla Ciebie poza wszawą nie istnieje nic :D

Co to jest "wszawa"? Stan twojej głowy?

plyta gazowa - gwarancja
czy zmywarka Bosch SMV 50E30EU ma rackmatic?
cieknąca lodówka gorenje
Miedz Millbera - co to jest?
przedmiot w pralce