Dom za 20 000 zł

321. Data: 2010-09-29 07:55:30

Temat: Re: Dom za 20 000 zł
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.09.2010 11:10, Jan Werbiński pisze:
> w wiadomości news:4ca07f4e$1@news.home.net.pl...

> Family Guy - najbardziej beznadziejne show z tych, które mają dużą
> oglądalność.

Primo: to była Futurama, ignorancie.

Secundo: widać Family Guy jest dla ciebie zbyt intelektualny i widzisz
tylko groteskową powłokę zewnętrzną :-P

322. Data: 2010-09-29 07:57:38

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.09.2010 11:15, Jan Werbiński pisze:

> Ten problem nie istnieje, bo izolacją była dylatacja. Teraz można łatwo
> założyć styropian.

Izolacja pozioma jako dylatacja? Dom lewitujący?

A teraz chcesz dawać styropian? To musiałbyś faktycznie na Księżycu
budować ;)

OK, a zatem jednoznacznie ustaliliśmy, że jesteś ignorantem w kwestii
budownictwa.

323. Data: 2010-09-29 08:10:19

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4ca2eff4$1@news.home.net.pl...

> Twierdzisz, że ceny nieruchomości (w Polsce) drastycznie spadną.
> Twierdzisz, że ceny wynajmu (w Polsce) drastycznie spadną.
> [ciach]

Twierdzę, że jest duże prawdopodobieństwo takiej sytuacji. W skrócie:
spadną.

> Tiaaa... Nieruchomości na pewno spadną, a akcje na pewno wzrosną ;)

Moje rosną.

> Wróżka ;)

No właśnie. Tak sobie to tłumacz. :)

> Uhm. Przetłumacz to ustawodawcom i fiskusowi ;)

Jeden z wielu argumentów: Stratę z akcji można rozliczyć tylko w ciągu chyba
trzech lat. Na IKE można ją rozliczyć np 20 lat później.
Zyski można reinwestować. Ogólnie jest dużo lepsze nawet po uwzględnieniu
podatku.
Ponadto można pod jego zabezpieczenie wziąć kredyt. Bardzo możliwe, że w
przyszłości będą nowe ulgi i zachęty ze strony fiskusa do korzystania z IKE.

> Tylko ty znowu zakładasz, że zmienią się tak, jak ty chcesz.

Zakładam że się zmienią. To pewne.

> Płatnikiem jesteś ty. Bank jest przepisami zmuszony do robienia tego za
> ciebie.

Ręce opadają...

> "Na razie jakoś leci" - jak stwierdził w połowie drogi pewien osobnik,
> który wypadł z okna wieżowca ;)

> Nadal nie umiesz czytać.

Ja?

> [ciach]

> Obiecywać każdy potrafi.
>
> [ciach]

> Czyli kłamiesz. CBDO.
> [ciach]

Tak to sobie tłumacz. Nakłamałem Ci. Teraz możesz zabrać zabawki z
piaskownicy i iść na huśtawki.

> OK, kiedy będzie następna epidemia dżumy? ;->

Epidemia będzie, ale nie dżumy. W dalszym ciągu trwa epidemia HIV w Afryce.

> Aaaaaha. I wszystko jasne.

Jasne i proste. Właśnie dopowiedziałeś sobie brakujące szczegóły do Twojej
wymyślonej wizji świata. Teraz masz już pewność. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

324. Data: 2010-09-29 08:11:07

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4ca2f0f2$1@news.home.net.pl...

> Primo: to była Futurama, ignorancie.
>
> Secundo: widać Family Guy jest dla ciebie zbyt intelektualny i widzisz
> tylko groteskową powłokę zewnętrzną :-P

Nie trawię go po prostu. A co do mebli z IKEI to mam swoje dobre zdanie i
doświadczenie.

325. Data: 2010-09-29 08:12:00

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4ca2f171$1@news.home.net.pl...

> [...]
> budować ;)
>
> OK, a zatem jednoznacznie ustaliliśmy, że jesteś ignorantem w kwestii

Tak, przyczep się pomyłki i wałkuj to teraz w kilku wiadomościach. Niech to
będzie fundamentem Twojej dyskusji.

326. Data: 2010-09-29 09:16:42

Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

> Ktoś komukolwiek ma ZAPEWNIAĆ pracę? Łomatko! Buuhahahahaha!
> ROTFL!!!
> ROTFL!!!
> ROTFL!!!

No to zastanów się nad tym co piszesz.
Najpierw chcesz studentów rozliczać z kosztów studiów zmuszając do 10
letniego odpracowania w Polsce, a jednocześnie śmieszy Cię to, że powinno
się wobec tego zapewnić jakąkolwiek pracę tym ludziom.
Po prostu zachowujesz się jak większość dzisiejszych polityków, którzy
obiecują "gruszki na wierzbie" :)

> Kilka szkół dziennie...

Tak. Z podstawówki do szkoły muzycznej, a ze szkoły muzycznej do szkoły
tańca. Do tego nauka języków obcych, tenis, zajęcia plastyczne itp.
Nigdy nnie była zmuszana do niczego, a o nauce czy zajęciach w którejkolwiek
innej szkole poza szkołą podstawową, decyzje podejmowała sama. Sama sobie
wyszukiwała w internecie i nas męczyła.

> Wyścig szczurów od małego.

To wolisz wychowywać nieroba, którego będziesz musiał utrzymywać do końca
swoich dni, nawet kiedy będzie już po 40-tce czy 50-tce ? :D
Mam znajomego, który jest właśnie takim nieudacznikiem po 40-tce. W domu jak
mamusia nie ugotuje i pod pysk nie podstawi, nie posprząta, nie upierze to
zarasta brudem i przymiera głodem. Jest kawalerem tylko dlatego, że mamusia
mu jeszcze nie znalazła żony :)
Pomimo braków w wykształceniu, w pewnych dziedzinach przerasta wielu
magistrów, ale boi się życia i jest typową życiową niedorajdą.
Ja osobiście się cieszę, że mój dzieciak przejawia inicjatywę i łapie się
tak wielu dziedzin, bo dzięki temu może coś w życiu osiągnąć i powiedzieć
"sam zapracowałem".
Ja osobiście także łapałem się wielu rzeczy i wielu wyzwań z przeróżnych
dziedzin i dzięki temu wiem, że Polska mi nie straszna i choćby nawet
najgorsze to dam sobie radę. Zamiast siedzieć i płakać nad swoim losem jak
wielu bezrobotnych po prostu wiem, że jakoś sobie poradzę i na chleb zawsze
zarobię.

> Burżuj jesteś.

He he he i to jest to co najbardziej "lubię" w Polakach ;D

> Byłem w Warszawie wiele razy. Typowy mieszkaniec nie ma wogóle czasu
> wolnego poza wekendem.

Nie przesadzaj.
Mam znajomych w Warszawie i także tam bywam. Bywam też z innych powodów,
nierzadko spędzając tam tydzień czy dwa - po prostu jeżdżę na szkolenia.
Co do "niemania czas" to niestety tak samo jest obecnie w każdym mieście czy
na wsi. Niestety życie nas zmusza do gonienia za kasą jeżeli się nie chce
całego życia przeżyć na długach i kredytach, które jeszcze pozostawia się
dzieciom.
Ci co mają dużo czasu to albo odziedziczyli fortunę, albo są typowymi
niedorajdami życiowymi.

327. Data: 2010-09-29 09:46:04

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.09.2010 09:50, Jan Werbiński pisze:

> Zarobiłeś na spekulacji. Określenie spekulant, które używasz poniżej ma
> nieco inny kontekst. Ale Ty oczywiście tego nie wiesz lub udajesz. :-)

Wiesz, dla ciebie może wymiana opon na nowe to jest "tuning" samochodu,
ale dla mnie jest to normalna czynność eksploatacyjna.

Podobnie w przypadku kredytu - jeśli istnieje możliwość wykorzystania
jego opcji (wakacje kredytowe, przewalutowanie) i jest to korzystne, to
dla mnie jest to normalna obsługa kredytu.

> Spekulacja nie jest komuszą naleciałością, ale przede wszystkim praktyką
> rynkową znaną np wszystkim grającym na giełdzie.
> Ale Tobie to się z PRL kojarzy. No cóż... taki masz poziom wiedzy. :-)

To dla ciebie ZWYKŁA obsługa kredytu jest jakąś "spekulacją" i
"zarabianiem" - chociaż wcześniej twierdziłeś, że na kredycie na
nieruchomość się wyłącznie traci...

328. Data: 2010-09-29 09:55:37

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się wobec tego zapewnić jakąkolwiek pracę tym ludziom.
> Po prostu zachowujesz się jak większość dzisiejszych polityków, którzy

Studia powinny być płatne. To niemoralne uczyć się na koszt społeczeństwa i
nie przynosić później PKB naszemu krajowi. Takie osoby nie powinny studiować
na koszt państwa. Mogą sobie studiować za swoje pieniądze odpłatnie.

Jeżeli student nie umie znaleźć pracy w Polsce, żeby odpłacić za darmową
naukę, TO NIE POWINIEN STUDIOWAĆ ZA DARMO!

> [...]
> którejkolwiek innej szkole poza szkołą podstawową, decyzje podejmowała
> sama. Sama sobie wyszukiwała w internecie i nas męczyła.

Nie wnikam.

> [...]
> upierze to zarasta brudem i przymiera głodem. Jest kawalerem tylko
> dlatego, że mamusia mu jeszcze nie znalazła żony :)

Ty, ale powiedz dlaczego masz jedynaczkę?
Gdybyś myślał perspektywicznie i przyszłościowo, to minimum troje dzieci.

> [...]
> zawsze zarobię.

> He he he i to jest to co najbardziej "lubię" w Polakach ;D

No

> [...]
> Co do "niemania czas" to niestety tak samo jest obecnie w każdym mieście
> czy na wsi. Niestety życie nas zmusza do gonienia za kasą jeżeli się nie

Życie zmusza do gonienia za kasą? Biedni Wy...

> całego życia przeżyć na długach i kredytach, które jeszcze pozostawia się
> dzieciom.
> Ci co mają dużo czasu to albo odziedziczyli fortunę, albo są typowymi
> niedorajdami życiowymi.

Wyścig szczurów. Mieszkają w Warszawie, bo tam jest praca. Pracują dłużej,
bo droższe mieszkanie. Nie mają na nic czasu, bo mieszkają w Warszawie.

329. Data: 2010-09-29 09:56:36

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4ca30adc$1@news.home.net.pl...

> [...]
> jego opcji (wakacje kredytowe, przewalutowanie) i jest to korzystne, to
> dla mnie jest to normalna obsługa kredytu.

Nie rozumiesz znaczenia słowa spekulacja.

> To dla ciebie ZWYKŁA obsługa kredytu jest jakąś "spekulacją" i
> "zarabianiem" - chociaż wcześniej twierdziłeś, że na kredycie na
> nieruchomość się wyłącznie traci...

Przewalutowanie licząc na zmianę kursu jest krystalicznie czystą spekulacją.
To wręcz jej definicja.

330. Data: 2010-09-29 10:58:48

Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jeżeli student nie umie znaleźć pracy w Polsce, żeby odpłacić za darmową
> naukę, TO NIE POWINIEN STUDIOWAĆ ZA DARMO!

A co z podstawówką, gimnazjum czy szkołą średnią ?
Przecież tu państwo także dokłada i to nie mało. Myślę, że nawet więcej jak
do uczelni, bo większość z nich jest płatna, a wcześniej wymienione szkoły
nie.

> Nie wnikam.

Ale skrytykowałeś wczesniej.
No widzisz jaki jesteś obłudny :)
To kolejna, jakże typowo polska cecha :D

> Ty, ale powiedz dlaczego masz jedynaczkę?
> Gdybyś myślał perspektywicznie i przyszłościowo, to minimum troje dzieci.

A Ty ile masz i dlaczego tylko tyle ? :)
Widzę, także tutaj nie wnikasz, ale zaczynasz krytykować :D
Jeżeli chodzi o mnię to bardzo chętnie, ale musiał bym najpierw znaleźć
kogoś kto donosi ciążę. Może jesteś chętny ?
Widzisz kolego nie zawsze w życiu jest tak jak sobie planujemy. Nie jesteśmy
też w stanie zaplanować, że będziemy zawsze młodzi i zdrowi. Tak więc może
zmieńmy temat.

> Wyścig szczurów. Mieszkają w Warszawie, bo tam jest praca. Pracują dłużej,
> bo droższe mieszkanie. Nie mają na nic czasu, bo mieszkają w Warszawie.

A co powiesz na tych, którzy mieszkają na wsi w starej rozlatującej się
ruderze, których nie stać ich na remont, nie stać na normalne życie, nie
mają pracy i pieniędzy na chleb ? Nie mają takze perspektyw na znalezienie
pracy. Niestety znam też i takich.

plyta gazowa - gwarancja
czy zmywarka Bosch SMV 50E30EU ma rackmatic?
cieknąca lodówka gorenje
Miedz Millbera - co to jest?
przedmiot w pralce