Dom za 20 000 zł

391. Data: 2010-10-01 11:59:38

Temat: Re: Dom za 20 000 zł
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.10.2010 12:28, Jan Werbiński pisze:
> w wiadomości news:4ca5aced$1@news.home.net.pl...

> Łamiesz prawo nie zgłaszając przestępcy. Natychmiast szoruj na komisariat!

Primo: nie mam ustawowego obowiązku, ignorancie.
Secundo: pedofilia to stan psychiczny, nie przestępstwo, ignorancie do
kwadratu.

392. Data: 2010-10-01 14:30:37

Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

> Zgadza się. Tylko zauważ, że są inne cele życiowe niż zapierdalanie.

Cele życiowe są różne i bardzo indywidualne.
Dla kogoś celem życiowym może być drapanie się po jajkach przed telewizorem,
dla innego zwiedzanie całego świata, a jeszcze dla innego wynalezienie nowej
szczepionki. Potrzeby i cele życiowe są przeróżne i nie dla każdego to co
Tobie się wydaje celelm życiowym, także nim musi być.

> No właśnie.

I nadal podtrzymuję moją wcześniejszą wypowiedź, która mówiła dokładnie to
samo, ale w inny sposób, a którą Ty zanegowałeś :D

> Niestety nie. Około połowa naszego społeczeństwa to warzywa spędzające
> życie przed telewizorem, których cele i ambicje zostały stłumione i
> wypchnięte ze świadomości. Wielu nie jest świadomych zagrożenia i nie są
> przygotowani np na chorobę, czy przypadki losowe. Bogatych jest niewielu.

A skoro najbardziej ambitnym celem tych "warzyw" jest obejrzenie 10 tys.
odcinka "Mody na sukces" ?
Ludzie mają różne potrzeby, różne ambicje i różne cele.
Twoje cele nie muszą być interesujące dla innych i na odwrót. Nie patrz na
wszystkich poprzez pryzmat własnego nosa i swoich wartości, bo to może Ty
masz własnie wypaczone cele i ocenę wartości.

> Tak jak to robią biorący kredyt 30 letni na dom z kilkoma łazienkami.

Ale sam pisałeś o spłacaniu kredytów przez osoby bogate :D
To w końcu jak to jest ?

393. Data: 2010-10-01 16:30:43

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 08:48:21 +0200, Plumpi napisał(a):

> Ale chyba nie zaprzeczysz, że wiele stanowisk jest przed Tobą zamknięte z
> powodu braku wykształcenia wyższego.

No ba, wszystkie w administracji państwowej.
Tylko wiesz, jakoś one mnie nie interesują. Zarobki za niskie.

> Nieważne czy jesteś super fachowcem czy też nie po prostu pewnych funkcji
> czy prac nie możesz wykonywać, bo wymagane jest wykształcenie wyższe,
> dlatego też wiele osób się pcha na studia, zwłaszcza, że obecnie tak łatwo
> je można ukończyć.

I dlatego pracodawcy patrza na doświadczenie, a nei na wykształcenie.
--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

394. Data: 2010-10-01 16:31:29

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 08:56:53 +0200, Plumpi napisał(a):

> Jesteś bardzo naiwny, tak jak mój znajomy.
> Skończyło się tym, że znajomy musiał zamknąć firmę, a długi księgowego
> bedzie spłacał przez najbliższe 10-15 lat.

Nie dziwię się - w końcu Twoi znajomi od Ciebie nie będą wyraźnie
mądrzejsi.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

395. Data: 2010-10-01 16:32:36

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 08:13:59 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Dla mnie bogaty człowiek ma pieniądze na zaspokojenie podstawowych potrzeb,
> realizację swoich celów, rozwijanie zainteresowań, realizuje swoje
> najważniejsze cele, widzi dokąd zmierza jego życie, jego zadłużenie jest
> oprocentowane poniżej lokaty lub nie jest zadłużony, jest zabezpieczony na
> wypadek przypadków losowych oraz na przyszłość i ma dużo wolnego czasu, aby
> się tym wszystkim cieszyć.

Cholera, jestem bogaty :D :D :D

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

396. Data: 2010-10-01 17:45:47

Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ba, wszystkie w administracji państwowej.

w korporacjach, dużych firmach, w małych firmach które świadczą usługi
dla dużych firm itd. itp. Generalnie w większości miejsc, gdzie
sprzedaje się pracę najemną. A tam, gdzie jeszcze tak nie jest niedługo
będzie.

> I dlatego pracodawcy patrza na doświadczenie, a nei na wykształcenie.

Tylko musisz to doświadczenie gdzieś zdobyć, bo świeżo po technikum go
nie masz.

M.

397. Data: 2010-10-01 19:17:51

Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:c1.01.3MsdT0$Iua@mike.oldfield.org.pl...

> Nie dziwię się - w końcu Twoi znajomi od Ciebie nie będą wyraźnie
> mądrzejsi.

Widać, adasiu masz klasę ..... pierwszą .... ledwo skończoną szkoły
podstawowej.
Każdza twoja wypowiedź o tym świadczy.

398. Data: 2010-10-03 07:14:52

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

> Cele życiowe są różne i bardzo indywidualne.
> Dla kogoś celem życiowym może być drapanie się po jajkach przed
> telewizorem,

Szczęściarz.

> dla innego zwiedzanie całego świata, a jeszcze dla innego wynalezienie
> nowej szczepionki. Potrzeby i cele życiowe są przeróżne i nie dla każdego
> to co Tobie się wydaje celelm życiowym, także nim musi być.

Jasna sprawa.

> I nadal podtrzymuję moją wcześniejszą wypowiedź, która mówiła dokładnie to
> samo, ale w inny sposób, a którą Ty zanegowałeś :D

To, że w części nasze wypowiedzi się pokrywają, nie oznacza że twierdzimy to
samo.

> [...]
> wszystkich poprzez pryzmat własnego nosa i swoich wartości, bo to może Ty
> masz własnie wypaczone cele i ocenę wartości.

To są już kwestie świadomości, ambicji itp. Gdybyś jednak przyjrzał się
dokładniej, to ludzie których celem jest oglądanie telewizora, kiedyś
myśleli inaczej, ale oni po prostu zaczęli już umierać.

> Ale sam pisałeś o spłacaniu kredytów przez osoby bogate :D
> To w końcu jak to jest ?

3 łazienki = kredyt konsumpcyjny na wiele lat = zło
Samochód (do pracy, a nie audica fulwypas), maszyna, szkoła dająca
sprzedające się później wykształcenie = kredyt inwestycyjny = OK
Dowolny kredyt dla osoby, która nie jest w stanie go spłacić = źle.
Kredyt konsumpcyjny na karcie kredytowej spłacony w czasie grace period =
dobrze.
Kredyt kupiecki = dobrze.
Kredyt dla RP, polityków i społeczeństwa = bardzo źle.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

399. Data: 2010-10-03 07:16:02

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:c1.01.3MsdVH$Iub@mike.oldfield.org.pl...

> Cholera, jestem bogaty :D :D :D

Wielu bogaczy nawet nie wie, że nimi są.
:-)

400. Data: 2010-10-04 20:58:27

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 01 Oct 2010 19:45:47 +0200, M napisał(a):

> [...]
> dla dużych firm itd. itp. Generalnie w większości miejsc, gdzie
> sprzedaje się pracę najemną. A tam, gdzie jeszcze tak nie jest niedługo

O, matko.. Dobrze, że tego nei wiedziałem, bo bym nie mógł pracować przez
ostatnie kilka lat.

> Tylko musisz to doświadczenie gdzieś zdobyć, bo świeżo po technikum go
> nie masz.

Popatrz, jakos mnie się udało. Zacząłem od IBM Polska...

--
_______/ /_ GG: 3524356

plyta gazowa - gwarancja
czy zmywarka Bosch SMV 50E30EU ma rackmatic?
cieknąca lodówka gorenje
Miedz Millbera - co to jest?
przedmiot w pralce