Re: Dom za 20 000 zł

From: "Plumpi" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
Subject: Re: Dom za 20 000 zł
Date: Fri, 1 Oct 2010 16:30:37 +0200
<o...@l...dom> <i7b1np$m0s$1@news.onet.pl>
<o...@l...dom>
<4c99b835$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
<4c99da7a$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MmDlm$Irb@mike.oldfield.org.pl>
<4c9c8ba7$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MnGHy$IsH@mike.oldfield.org.pl>
<4c9d0cbd$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MnlsQ$IsV@mike.oldfield.org.pl>
<i7l8en$v9l$1@news.onet.pl> <4c9f0ad4$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
<i7n8oo$93r$1@news.onet.pl> <4c9f54ca$0$22798$65785112@news.neostrada.pl>
<i7nshi$uol$1@news.onet.pl> <c1.01.3MqFbS$Iss@mike.oldfield.org.pl>
<i7qt98$5ss$1@news.onet.pl> <c1.01.3MqJvb$ItB@mike.oldfield.org.pl>
<i7vuaq$d3f$1@news.onet.pl> <4ca4738b$0$21009$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3Ms6Gz$Its@mike.oldfield.org.pl> <i830el$bd$1@news.onet.pl>
<4ca57c3f$0$22810$65785112@news.neostrada.pl> <i841q0$qdb$1@news.onet.pl>
<4ca5913a$0$27045$65785112@news.neostrada.pl>

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
news:4ca5913a$0$27045$65785112@news.neostrada.pl...

> Zgadza się. Tylko zauważ, że są inne cele życiowe niż zapierdalanie.

Cele życiowe są różne i bardzo indywidualne.
Dla kogoś celem życiowym może być drapanie się po jajkach przed telewizorem,
dla innego zwiedzanie całego świata, a jeszcze dla innego wynalezienie nowej
szczepionki. Potrzeby i cele życiowe są przeróżne i nie dla każdego to co
Tobie się wydaje celelm życiowym, także nim musi być.

> No właśnie.

I nadal podtrzymuję moją wcześniejszą wypowiedź, która mówiła dokładnie to
samo, ale w inny sposób, a którą Ty zanegowałeś :D

> Niestety nie. Około połowa naszego społeczeństwa to warzywa spędzające
> życie przed telewizorem, których cele i ambicje zostały stłumione i
> wypchnięte ze świadomości. Wielu nie jest świadomych zagrożenia i nie są
> przygotowani np na chorobę, czy przypadki losowe. Bogatych jest niewielu.

A skoro najbardziej ambitnym celem tych "warzyw" jest obejrzenie 10 tys.
odcinka "Mody na sukces" ?
Ludzie mają różne potrzeby, różne ambicje i różne cele.
Twoje cele nie muszą być interesujące dla innych i na odwrót. Nie patrz na
wszystkich poprzez pryzmat własnego nosa i swoich wartości, bo to może Ty
masz własnie wypaczone cele i ocenę wartości.

> Tak jak to robią biorący kredyt 30 letni na dom z kilkoma łazienkami.

Ale sam pisałeś o spłacaniu kredytów przez osoby bogate :D
To w końcu jak to jest ?