Re: Dom za 20 000 zł

Data: 2010-10-03 07:14:52
Temat: Re: Dom za 20 000 zł
Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

news:i84raj$4be$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

> Cele życiowe są różne i bardzo indywidualne.
> Dla kogoś celem życiowym może być drapanie się po jajkach przed
> telewizorem,

Szczęściarz.

> dla innego zwiedzanie całego świata, a jeszcze dla innego wynalezienie
> nowej szczepionki. Potrzeby i cele życiowe są przeróżne i nie dla każdego
> to co Tobie się wydaje celelm życiowym, także nim musi być.

Jasna sprawa.

> I nadal podtrzymuję moją wcześniejszą wypowiedź, która mówiła dokładnie to
> samo, ale w inny sposób, a którą Ty zanegowałeś :D

To, że w części nasze wypowiedzi się pokrywają, nie oznacza że twierdzimy to
samo.

> A skoro najbardziej ambitnym celem tych "warzyw" jest obejrzenie 10 tys.
> odcinka "Mody na sukces" ?
> Ludzie mają różne potrzeby, różne ambicje i różne cele.
> Twoje cele nie muszą być interesujące dla innych i na odwrót. Nie patrz na
> wszystkich poprzez pryzmat własnego nosa i swoich wartości, bo to może Ty
> masz własnie wypaczone cele i ocenę wartości.

To są już kwestie świadomości, ambicji itp. Gdybyś jednak przyjrzał się
dokładniej, to ludzie których celem jest oglądanie telewizora, kiedyś
myśleli inaczej, ale oni po prostu zaczęli już umierać.

> Ale sam pisałeś o spłacaniu kredytów przez osoby bogate :D
> To w końcu jak to jest ?

3 łazienki = kredyt konsumpcyjny na wiele lat = zło
Samochód (do pracy, a nie audica fulwypas), maszyna, szkoła dająca
sprzedające się później wykształcenie = kredyt inwestycyjny = OK
Dowolny kredyt dla osoby, która nie jest w stanie go spłacić = źle.
Kredyt konsumpcyjny na karcie kredytowej spłacony w czasie grace period =
dobrze.
Kredyt kupiecki = dobrze.
Kredyt dla RP, polityków i społeczeństwa = bardzo źle.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/