Dom za 20 000 zł

71. Data: 2010-09-23 07:44:30

Temat: Re: Dom za 20 000 zł
Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:op.vjg40q2a1cvm6g@linux-rj.dom...

>Nie kurnik za 250 i przez 10 lat przymierać głodem.

Myśle ze właśnie dzięki takim opiniom jak Twoja ludzie "przeinwestowują
Skoro piszesz że za 250tys to stan surowy zamkniety to ja pytam gdzie ta
kasa utopiona. Na swoim przykładzie jak i przykładach kilku znajomych wiem
ze spokojnie za 300tys można wybudować przyzwoity dom, wykończyc go i
wyposazyć.
Oczywiście rezygnujemy wtedy z kosztownych w zakupie i w eksploatacji
dodatków typu rekuperator, went mechaniczna,olewamy tzw "inteligencje domu"
itp. Budować trzeba z głowa zachowując zdrowy rozsądek. Nie budowac np domu
na fundamentach jakie daje sie pod drapacze chmur itp". Nie topić kasy w tzw
rozwiazania systemowe bo w wiekszości jest to wyciąganie niepotrzebne kasy
od inwestora. to samo z wykonawcami- można znalezc takiego który SSO zrobi
za 30-40tys a można znależć takiego który za to samo wezmie 120tys a jak
zamówisz u niego "usługe z materiałem" to wtedy fakt 250tys zapłacisz.

Wydac 0,5mln zł na budowe domu to tez nie problem, ale spokojnie można dużo
taniej i na pewno nie będzie to kurnik. Piszemy oczywiscie o domach
150-200mkw czyli takich jakie budowane sa w wiekszości.
To samo z wyposażeniem, można kupic zmywarke za 3000zł a można tez kupic
zmywarke o bardzo podobnej funkcjonalnosci za kwote ok 1000zł.

Krzysiek

72. Data: 2010-09-23 10:28:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Sep 2010 23:40:30 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

> A może ten Polak pomyśli, że do pracy można dojeżdżać 30 minut pociągiem i
> przeniesie się tam, gdzie mieszkania poniżej 100 tysiaków kosztują?

Masz rację. Trudno, żeby cała Polska mieszkała w Warszawie :-)

73. Data: 2010-09-23 10:30:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Sep 2010 09:44:30 +0200, Kris napisał(a):

> [...]
> kasa utopiona. Na swoim przykładzie jak i przykładach kilku znajomych wiem
> ze spokojnie za 300tys można wybudować przyzwoity dom, wykończyc go i

Plus 100-200 tys. działka. Doliczyłeś?

74. Data: 2010-09-23 10:46:11

Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Plus 100-200 tys. działka. Doliczyłeś?

50-80tys za 800mkw
Doliczyłem

75. Data: 2010-09-23 10:50:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Sep 2010 12:46:11 +0200, Kris napisał(a):

> 50-80tys za 800mkw
> Doliczyłem

U nas na wsi, pod Kielcami, 5-10 km od granic miasta, metr kw. działki
kosztuje 0d 120 do 150 zł, w bardziej atrakcyjnej lokalizacji (zalew, las
itp) miejscami życzą sobie 200.

76. Data: 2010-09-23 11:21:59

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Kris" i7f0gv$hrp$...@n...onet.pl

> To samo z wyposażeniem, można kupic zmywarke za 3000zł a można tez kupic zmywarke o
bardzo podobnej funkcjonalnosci za kwote ok
> 1000zł.

Ja nadal ciułam na kuchenny zlew -- do 35 tysięcy złotych jeszcze
mi trochę brakuje. ;) Spytałem, czy sprzedano choćby jeden taki
zlew w Polsce. Dostałem szczerą odpowiedź: ,,na razie nie''. :)

Ja wiem o tym, że za jakość się płaci. I wiem, że wolę golarkę za 15 złotych
(niecałe 15) na baterie bez baterii niż akumulatorową golarkę za 1300 złotych
z akumulatorkiem. :) (i wcale nie dlatego, że ostrza tej ostatniej produkują
Chińczycy a tej za 15 Holendrzy -- wcale nie sympatyzuję z tymi z depresji)

Wracając do domków... Widzę, że duchowni przegrali swą wojnę. :)
Będę (najwyraźniej) mógł sprzedać oba swoje mieszkania i kupić taki domek
za 20 tysięcy złotych -- będę miał za jednym zamachem i pieniądze, i meble,
i spokój z wentylacją, a zapewne też i klimatyzatory tam znajdę...

Natomiast Korteriańskie dzieci (spalone pod Jeżewem -- rocznica za kilka
dni) nie wrócą do życia -- będą miały nawet mniejsze domki nią mają
przeciętne trupy, bo po spaleniu nie potrzebują tak dużych trumien... ;)

Zaiste -- Miłosierdzie Boskie nie zna granic. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

77. Data: 2010-09-23 11:25:40

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" 1...@4...net

> U nas na wsi, pod Kielcami, 5-10 km od granic miasta, metr kw. działki
> kosztuje 0d 120 do 150 zł, w bardziej atrakcyjnej lokalizacji (zalew,
> las itp) miejscami życzą sobie 200.

A ja znam atrakcyjne miejsca w Polsce (wsie, ale atrakcyjne turystycznie) gdzie
za duży dom z działką 300 tysięcy złotych to zwykłe zdzierstwo -- zdaniem tambylców.
:)
Jak im powiedzieć (tambylcom) o tym, że w durnym mieście za średnie mieszkanie bez
kawałka własnej działki trzeba zapłacić więcej?

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

78. Data: 2010-09-23 11:32:23

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" 1...@4...net

> Masz rację. Trudno, żeby cała Polska mieszkała w Warszawie :-)

Mieszkanie w Warszawie to frajda dla dzieciaków -- wszędzie blisko.
Blisko pociągiem (bo nie trzeba jechać z przesiadkami) i blisko samolotem
(bo jest lotnisko -- niemal w mieście, nie gdzieś daleko, poza miastem)
i całkiem ładnie dookoła, nie mówiąc już o folklorze nadwiślańskim
odległym od stolicy o przysłowiową chwilę...

Będąc bogatym dorosłym raczej warto mieszkać poza Warszawą...

Ale ponoć Konstancin Jeziorna to domy dochodzące do 30 milionów złotych. :)

(a to właśnie tam jest ów folklor, o którym pisałem wyżej -- bardzo ładnie)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

79. Data: 2010-09-23 12:30:02

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

>Ja wiem o tym, że za jakość się płaci. I wiem, że wolę golarkę za 15 złotych
>(niecałe 15) na baterie bez baterii niż akumulatorową golarkę za 1300 złotych
>z akumulatorkiem. :)

A co to takiego golarka za 15zl? Do czegos to sie nadaje?

> [...]
>za 20 tysięcy złotych -- będę miał za jednym zamachem i pieniądze, i meble,
>i spokój z wentylacją, a zapewne też i klimatyzatory tam znajdę...

No jak bedziesz kupowal po 15zl to na bardzo duzo ci tej kasy styknie.

>Natomiast Korteriańskie dzieci (spalone pod Jeżewem -- rocznica za kilka
>dni) nie wrócą do życia -- będą miały nawet mniejsze domki nią mają
>przeciętne trupy, bo po spaleniu nie potrzebują tak dużych trumien... ;)

Proponuje oddac sie po smierci krematorium, to wejdziesz do paczki po fajkach.

80. Data: 2010-09-23 12:53:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Sep 2010 13:32:23 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
>
> (a to właśnie tam jest ów folklor, o którym pisałem wyżej -- bardzo ładnie)

Mnie wystarczyłby Milanówek.

Ale wystarczy mieszkać pod Radomiem - mnóstwo ludzi stamtąd dojeżdża
codziennie do pracy w Wawie.

plyta gazowa - gwarancja
czy zmywarka Bosch SMV 50E30EU ma rackmatic?
cieknąca lodówka gorenje
Miedz Millbera - co to jest?
przedmiot w pralce