Domek z piernika

1. Data: 2002-11-26 01:49:15

Temat: Domek z piernika
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos w tym roku bedzie robil domek z piernika na Swieta?
Przypominam, ze na naszej stronie kuchennej sa przepisy i zdjecia
wspanialych domkow zrobionych przez naszych grupowiczow. Ja planuje
zrobienie domku z czerwonymi landrynkowymi oknami i swiatelkiem
zamontowanym w srodku. Tych, ktorzy zrobia domki, prosze o robienie
zdjec i nadsylanie ich do Bozenki, zeby nasza domkowa strona rosla.
Przepisy i zdjecia sa w archiwum.
Magdalena Bassett

1. Data: 2002-11-26 06:14:50

Temat: Re: Domek z piernika
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:
> Czy ktos w tym roku bedzie robil domek z piernika na Swieta?

Ja się przymierzam :-). Zostałam tak skutecznie zachęcona, że chyba
nawet dolegliwości ciążowe mi w tym nie przeszkodzą ;-).
Oczywiście robię ten z landrynkami w oknach i światełkiem w środku :-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-11-26 06:54:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Nov 2002 08:14:50 +0200, zGosiula
<z...@p...onet.pl> wrote:

>Ja si? przymierzam :-). Zosta?am tak skutecznie zach?cona, ?e chyba
>nawet dolegliwo?ci ci??owe mi w tym nie przeszkodz? ;-).
>Oczywi?cie robi? ten z landrynkami w oknach i ?wiate?kiem w ?rodku :-).

jak ciazowe, to pewni bedzie to domek z piernika z dachem ze
sledzia a oknami z korniszonow ;))))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-26 06:55:22

Od: Edward Kniazycki <e.t.k@DO_NOT_SPAM.gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:
> [...]
> zamontowanym w srodku. Tych, ktorzy zrobia domki, prosze o robienie
> zdjec i nadsylanie ich do Bozenki, zeby nasza domkowa strona rosla.

Witaj,

Przypomnij proszę link do tej strony.

Pozdrawiam
Ed.

1. Data: 2002-11-26 07:48:01

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> jak ciazowe, to pewni bedzie to domek z piernika z dachem ze
> sledzia a oknami z korniszonow ;))))

Krysiu, w tym problem, że mam w lodówce cały wielki słój śledzi w oleju
i nie mogę na nie spojrzeć, a co dopiero zjeść ;-). Chyba szybciej w tym
domku wylądują buraczki i salami ;-).

1. Data: 2002-11-26 07:51:06

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> Czyli 8 grudnia?
> Tak wlasnie myslalam, ze juz zbliza sie czas pieczenia swiatecznych
> pierniczkow, aby zdazyly "skruszec" do swiat ;-)

Jak najbardziej :-). My też już przymierzamy się do wypieków. A u nas,
zgodnie z kilkuletnią tradycją, upieczemy jeszcze kruche ciasteczka :-).

1. Data: 2002-11-26 08:01:06

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> Ale ciasteczka to chyba jeszcze nie teraz?
> Mysle, ze mozna ich bedzie upiec tuz przed swietami?

Ja zawsze piekę kilka tygodni wcześniej. Takie bardziej mi smakują. Poza
tym przed samymi świętami jest zawsze tyle roboty, że na pieczenie
ciasteczek nie znalazłabym czasu.

1. Data: 2002-11-26 08:38:43

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]
> zamontowanym w srodku. Tych, ktorzy zrobia domki, prosze o robienie
> zdjec i nadsylanie ich do Bozenki, zeby nasza domkowa strona rosla.

nie uwierzysz, ale moj maz zamierza zrobic takowy na Swieta, albo nawet dwa.
Sama jestem ciekawa efektow. Szkoda tylko, ze mnie zobowiazal do podania mu
na tacy przepisu na ciasto i elementow zdobniczych.

wkn

1. Data: 2002-11-26 08:44:33

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett:
> [...]
> zamontowanym w srodku. Tych, ktorzy zrobia domki, prosze o robienie
> zdjec i nadsylanie ich do Bozenki, zeby nasza domkowa strona rosla.

muszę pogadać z moimi dzieciakami, czy mają na to ochotę. Junior zrobił
w zeszłym roku w szkole domek piernikowy, całkiem nieźle mu to wyszło.
Jak coś z tego będzie, podeślę zdjęcie.
Co do pierników zjadliwych, to w przyszłą niedzielę startuję orgię
pieczenia. Mąka, miód, cukier, przyprawy i migdały już są. Tylko pudru
na lukier jeszcze nie kupiłem. Aha, przepis już podawałem, w zeszłym
roku o tej porze ;-)

Waldek

1. Data: 2002-11-26 08:48:26

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de>
napisał:
> [...]

Tak wlasnie myslalam, ze juz zbliza sie czas pieczenia swiatecznych
pierniczkow, aby zdazyly "skruszec" do swiat ;-)

Lilla

dlaczego nie wychodza frytki !?
Jak zabarwic ryz na czerwono
Gołabki tradycyjne