Re: Dominacja w związku

Data: 2011-02-11 16:30:19
Temat: Re: Dominacja w związku
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

> Baaa,
> jak najbardziej.
>
> A czemu, to napisałam niżej w poście do Aichy,

To chyba nie znasz tego dramatu. Tam była jak najbardziej przemoc
psychiczna, pranie mózgu, tak że kobieta musiała się zgodzić że czarne jest
białe bo tak facet mówi.
Dla mnie interpretacja klasyczna jest bardzo wredna, chociaż nie wiadomo co
Szekspir miał na myśli to pisząc, może chciał by miało to drugie dno?
Jakkolwiek. Napisał- teraz to żyje swoim życiem. Zostawmy Szekspira-
zobaczmy, co tam jest w tej poskromionej złośnicy. Ja nie rozumiem,
co_Ty_piszesz: "
Tam była jak najbardziej przemoc
psychiczna, pranie mózgu, tak że kobieta musiała się zgodzić że czarne jest
białe bo tak facet mówi."
Co to znaczy? Z_całą_pewnością:_nie_musiała. Dlaczego zabrałeś jej
podstawową cechę istoty wolnej: wybór?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.