Dopadła mnie choroba najpewniej, więc żegnam.

1. Data: 2006-05-13 09:51:22

Temat: Dopadła mnie choroba najpewniej, więc żegnam.
Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Umieszczam ten tekst w nowym wątku po to by mogli go
przeczytać Ci, co mają Filipa KK poczty kafar trzy iksy i małpa( !!!) w
Kaefie.

Dnia Fri, 12 May 2006 20:23:20 +0200, Filip KK <k...@x...pl>
napisał:

> Nie slucha sie lekarzy, poniewaz lekarze nie maja pojecia o odzywianiu.
> (niestety)

Wydaje mi się ( podkreślam "wydaje") ,ze rak wątroby jest wyrokiem.Uważasz
Filipie,
że lekarze ktorzy ordynują chemioterapię , nie potrafią powiedziec
choremu, co ma jeść?
Widać po Twoich postach , żes czlowiek renesansu, wszechstronnie
umięśnionyeeeeeeeops... uzdolniony,
ale bez przesady, nieco pokory by Ci się przydało:)

> Nalezaloby zadac zupelnie inne pytania, nie sadzisz? Izabel bardzo
> prosila o pomoc, a dzieki Tobie nawet nie odpisala.. Bo w sumie nie
> miala na co..

Mając na uwadze to , co napisalem wyzej, ze mam odczucie ze rak wątroby to
wyrok,
mogę poradzic choremu tylko jedno: jedz, co Ci smakuje i nie zwiększa
twego cierpienia.
Ciesz się smakiem potraw, póki jeszcze mozesz. Tak mniej wiecej brzmiało
moje przesłanie.

Ale jest rzecz wazniejsza.Paranoja jest jak widzę chorą zaraźliwą.
Nosicielem paranoi na tej grupie jest osoba płci niewiadomej ,
podpisująca sie
ostatnio jako Jeff.W poprzednich wcieleniach występująca też miedzy
innymi jako pani Clay.

Czemu o tym wspominam akurat w tym wątku? Bo czytając post Izabel ,
odnioslem wrażenie,
że jest to prowokacja tej paranoiczki, ktora za cel życiowy postawiła
sobie walkę z
osobami stosującymi i propagującymi dietę optymalną.

Tak przy okazji, zwróć uwage ze ta grupa juz umarła.Tu już najmniej
rozmawia się o rodzajach diet
ich wadach i zaletach. Ta grupa stała się kolejnym polem do ataku na
optymalnych.Optymalni
robią swoje i mają sie dobrze,nie zwracają pewnie uwagi na swych
przeciwników bo i po co?
A na grupie zabłąka sie od czasu do czasu jakiś biedak szukający wsparcia,
którego nie dostaje bo i od kogo?

Od Kulera, który czai się jak pająk za obrazem,
i uaktywnia sie tylko wtedy jak pojawi się post o optymalnych?
BTW, Marcinie,jak Cię czytam,
to odnoszę wrażenie,że masz na tym tle jakiś głęboki uraz.Fobię. Ty już
inaczej nie potrafisz.
Wiesz dużo, ale co z tego? Twojej inteligencji i wiedzy używasz tylko na
jednym polu.

Od Are, który ktory jak psiak podnoszący nogę przy kazdym słupku,
podczepia sie pod wątki,nie wnosząc NIC? Monotematyczny Are, który katuje
się ,
traci czas i zdrowie, sledząc w internecie optymalnych?Czy pamieta ktoś
tu Arusia udzielającego porady potrzebującym? ja nie pamietam.Cóz, Twoje
posty Aruś,
warte są tyle, ile wart jest sik szczeniaka na słupku.I maja mniej więcej
taką sama trwałość

A moze to wsparcie dostaną od Ciebie Filipie, człowieku renesansu?
Moze i jestes autorytetem od sposobów na
przyrost masy mięsniowej, nie znam sie na tym.Ale od tego w czym sie
specjalizujesz do
udzielania porad o dietach jest dość daleko. Chyba , ze przyjąć za
prawdziwą następującą maksymę:
Polak tym więcej porad udziela im większym jest w danej dziedzinie
ignorantem.

Ale wracając do paranoi... Jeżeli czytając post niejakiej Izabel zacząłem
widzieć w niej
oszołomkę , paranoiczkę i prowokatorkę Clay, to źle ze mną. Widać, ze to
chyba u mnie początki paranoi.
Jedynym ratunkiem jaki widzę dla siebie, to natychmiastowa rezygancja z
subskrybcji tej grupy.
Co tez niniejszym czynię i powiadamiam o tym fakcie zainteresowanych i
niezainteresowanych.
Marcin uschnie w swojej pajęczynie za obrazem,nie będzie powodów by
wyłazić ze schowka,
bo grupę pisywać będzie paranoiczna schizofreniczka Anna Jeff pod
kolejnymi wcieleniami.
( A tak przy okazji...Jeff, nie mogę sie doczekać na wezwanie do
prokuratury,mialo ono nastąpic wkrótce:)))
Obiecanki cacanki?.A moze twój stan psychicznyjest tak widoczny na
obliczu,
że wizyta z donosem u porokuratora skonczyla sie dla Ciebie na sali
wybitej materacami??)

Mógłbym tak jeszcze długo, ale po co?

Golańczyk

2. Data: 2006-05-13 10:22:13

Temat: Re: Dopadła mnie choroba najpewniej, więc żegnam.
Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo napisal

> Umieszczam ten tekst w nowym wątku po to by mogli go
> przeczytać Ci, co mają Filipa KK poczty kafar trzy iksy i małpa( !!!) w
> Kaefie.

Hehehe
Tu nikt nikogo nie ma w KFie
KF to taki straszak i broń do dołowania.
Nie przejmuj sie i nie żegnaj sie z nikim.
Podchodż do wszystkiego ze spokojem i na luzie;)
Już samo to, ze są osoby, które lepiej od opty....znają ksiązki JK o czymś
świadczy.
Trzym sie
dana

3. Data: 2006-05-13 11:46:44

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Golo napisał:

> Wydaje mi się ( podkreślam "wydaje") ,ze rak wątroby jest
> wyrokiem.Uważasz Filipie,
> że lekarze ktorzy ordynują chemioterapię , nie potrafią powiedziec
> choremu, co ma jeść?

Uwazasz, ze jest inaczej? Uwazasz, ze kazdy lekarz ma skonczona
specjalizacje dietetyka? Od dietetycznych spraw jest dietetyk.
Moja kolezanka lekarka (dietetyczka) zajmuje sie rowniez takimi
przypadkami. I w przypadku nowotworu, ktory sie rozwija zawsze na tkance
wlokniejacej stosuje sie diety bezbialkowe. Zwlokniala watroba = marska.
I zawsze i w kazdym przypadku marskosc watroby i pozniejszej jej etapy
to dieta bezbialkowa poparta leczeniem roznymi lekami. Tj. darbopoetyna
alfa (aranesp), ktory jest obecnie najlepszym lekiem stosowanym w celu
poprawienia HGB.

> Widać po Twoich postach , żes czlowiek renesansu, wszechstronnie
> umięśnionyeeeeeeeops... uzdolniony,
> ale bez przesady, nieco pokory by Ci się przydało:)

Cokolwiek pod tym pojeciem mam rozumiec i zrozumialem, to nie bede sie z
Toba sprzeczal, to Twoje zdanie i je szanuje.

> Mając na uwadze to , co napisalem wyzej, ze mam odczucie ze rak wątroby
> to wyrok,
> mogę poradzic choremu tylko jedno: [cut]

Niestety jestes w bledzie i to bardzo duzym.

> Tak przy okazji, zwróć uwage ze ta grupa juz umarła.Tu już najmniej
> rozmawia się o rodzajach diet
> ich wadach i zaletach.

Ja mam wielki zal do Was, ze propagujecie pewne diety. Ze ktokolwiek
tutaj przychodzi odsylacie do diet konkretnie ustalonych. A prawda jest
taka, ze kazdy czlowiek powinien miec indywidualna diete. I wiekszosci
przypadkow dieta dla ogolu moze zaszkodzic.

> [...]
> przeciwników bo i po co?
> A na grupie zabłąka sie od czasu do czasu jakiś biedak szukający wsparcia,

Dostaje, dostaje konkretna diete. Ktora w wiekszosci przypadkow moze sie
zle skonczyc. Pogarszajac stan zdrowia, a nie polepszajac. I pisze tu
nie o chudnieciu, utraty kilogramow czy tluszczu. Bo to jest tylko efekt
uboczny stosowania diety. Patrze pod katem glebszym, procesow jakie
zachodza w organizmie i wszelkie zmiany, ktore nie sa korzystne dla
zdrowia. I w kazdym przypadku bede uparcie kazdemu zlecal badania krwi i
ogolnego stanu zdrowia, przed jakakolwiek ingerencja w diete.

> Od Kulera, [cut]
> Wiesz dużo, ale co z tego? Twojej inteligencji i wiedzy używasz tylko
> na jednym polu.

Bardzo dobrze! Dlaczego mu zarzucasz cokolwiek? Jesli sie czuje na
silach i potrafi racjonalnie cos przedstawiac, niech to robi. Kazdy ma
prawo znac sie na czyms lepiej i przedstawiac wszelkie tajniki i aspekty
stosowania pewnych srodkow, czy tez metod dietetycznych.

> A moze to wsparcie dostaną od Ciebie Filipie, człowieku renesansu?

Niestety tylko ogolnie, albo wytycznie. Indywidualnych przypadkow nie
podejme sie.

> Moze i jestes autorytetem od sposobów na
> przyrost masy mięsniowej, nie znam sie na tym.

W zwiazku z tym, ze zajmuje sie kulturystyka, ze siedze w tym od 7 lat,
mam dosc duza wiedze nt. odzywiania sie. ALe nadal malo wystarczajaca
aby doradzac w przypadkach indywidualnych. Poniewaz kazdy jest inny.
Kazdy ma rozne problemy zdrowotne i nie mozna w kazdym przypadku tak
samo dzialac. Sposoby przybierania na masie miesniowej praktycznie i
teoretycznie nie sa jakos rozniace sie od siebie. Jest bardzo prosty
uklad, np. zaczynamy od pewnej ilosci kalorii i konczymy na zwiekszonej
ilosci kalorii zmniejszajac weglowodany i przyjmujac wieksza ilosc
bialka i tluszczy. To jest wszystko bardzo proste. Gorzej jest jak juz
przychodzi do odtluszczania i odwadniania. Odtluszczanie pomine.. Ale
wezmy pod uwage np. odwadnianie. Samych sposobow pompy sodowo-potasowej
jest aż cztery! A w zwiazku z tym, ze praktyki sa rozne stosowane
wytwarzaja sie z roku na rok rozne metody. Teraz jest juz nowa metoda,
ktora zastosuje na przyszle zawody, poniewaz starym systemem sie
odwadnialem, ktory nie zawsze jest skuteczny. I nie zalezy to od
indywidualnego przypadku, pewne procesy ktore zachodza w organizmie
kazdego czlowieka sa niezmienne. Wystarczy nauczyc sie tych wszystkich
procesow jakie zachodza w organizmie i mozna dazyc do doskonalosci!

> Ale od tego w czym sie
> specjalizujesz do
> udzielania porad o dietach jest dość daleko.

Niestety. Mimo tego, iz ze soba robie rozne cuda, nie oznacza to faktu
ze moglbym sie zajac indywidualnym przypadkiem. Poniewaz na kazdego
dziala co innego. A jeszcze biorac pod uwage zdrowie, to daleka droga..

Pozdrawiam i glowa do gory! :)

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

4. Data: 2006-05-13 12:32:45

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Biedni optymalni. Zly swiat sie na nich uwzial, a oni tacy dobrzy,
madrzy i w ogole. Niedlugo nalezy spodziewac sie zmasowanych atakow z
powietrza, odradzam wiec wyjazdy rekreacyjne w okolice Ciechocinka oraz
Jastrzebiej Gory.

MSPANC

5. Data: 2006-05-13 14:14:51

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisal

> Biedni optymalni.

Faktycznie biedni ale chociaż nie musza sie robic biednymi.

> Zly swiat sie na nich uwzial,

Nie zły świat, tylko żli ludzie.

> a oni tacy dobrzy,

A nie???

> madrzy i w ogole.

Tak jak wiekszosc ludzi;)

> Niedlugo nalezy spodziewac sie zmasowanych atakow z
> powietrza, odradzam wiec wyjazdy rekreacyjne w okolice Ciechocinka oraz
> Jastrzebiej Gory.

Dzieki Dobry Człowieku za ostrzeżenie;)
.ana

6. Data: 2006-05-13 16:09:11

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ana <d...@a...pl> napisał(a):

> Marcin napisal

> Faktycznie biedni ale chociaż nie musza sie robic biednymi.

Hmmm...... biedni, bo wypisuja nieziemskie madrosci i ublizaja innym ludziom
na roznych grupach dyskusyjnych, a ci psychole na tych grupach nieraz usiluja
przed ich zyczliwoscia i madroscia oraz wiedza ....bronic...???

> Nie zły świat, tylko żli ludzie.

To po kiego licha, calymi dniami i nocami prowadzisz kobieto ta swoja krucjate
w swiecie tych zlych ludzi, ktorzy nie chca jesc miesa i zabijac innych istot
tylko w tym celu, aby ich pozrec i "wyzlopac" ich krew w postaci kaszanki,
zakasic kawalem wycietego z podgardla loju, a nastepnie na deser skonsumowac
mozdzek, ktory swiezo wyekstrahowany zostal z czaszki malego cielka ?

Toz to przeciez zboczone, okrutne potwory, ktore chca tylko skrzywdzic
optymalnych i az dziw bierze, ze jeszcze optymalne biedaki po takich
zmasowanych na nich atakach na wszystkich frontach i z ukrycia ( np.wysylane
falszywe e-maile na wasze grupy pod roznymi nickami przez mafie medyczna),
jeszcze istnieja....

> A nie???

Pewno, a jakze,.. sa nie tylko dobrzy ale wrecz bardzo dobrzy .....hmmm...
ale w/g prawa troche innego anizeli uznane za normalne w swiecie ludzi
nieoptymalnych...

> Tak jak wiekszosc ludzi;)

Zdecydowanie najmadrzjsi.....Na calym globie ziemskim chyba nie spotka sie
rowne madrych i dysponujacych podobna WIEDZA i MADROSCIA.

> Dzieki Dobry Człowieku za ostrzeżenie;)

....beda strzelac kulami zrobionymi z bialego loju, w ktorych wnetrzu bedzie
ukryte zamrozone zoltko z opoznionym czasem reakcji cholesterolowej.

Jeff

7. Data: 2006-05-13 20:12:54

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e44jj6$gbs$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> madrzy i w ogole. Niedlugo nalezy spodziewac sie zmasowanych atakow z
> powietrza, odradzam wiec wyjazdy rekreacyjne w okolice Ciechocinka oraz

A jak nie powstrzymałeś się to wiedz że miło bylo przeczytać kolejny post
obrazujący twoje zacietrzeźwienie :P

--
"Nawet nie o ilosc osob tu idzie, a o ilosc produkowanych wiadomosci. O
megawatki, w ktorych trzech na krzyz jedzacych mieso poklepuje sie

8. Data: 2006-05-14 08:18:19

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jeff napisal

> Hmmm...... biedni, bo wypisuja nieziemskie madrosci i ublizaja innym ludziom
> na roznych grupach dyskusyjnych, a ci psychole na tych grupach nieraz usiluja
> przed ich zyczliwoscia i madroscia oraz wiedza ....bronic...???

Nie. Biedni dlatego, ze od długiego czasu medycyna i dietetyka jest
przeciw "nim";)
A teraz do nich dołączyli OZ.
Obrona różnie wygląda u różnych ludzi:)

> [...]
> mozdzek, ktory swiezo wyekstrahowany zostal z czaszki malego cielka ?

To nie krucjata. To tylko obrona przed niesłusznymi oskarzeniami.
Nie życze sobie być oskarżana o mordersta, wojny, biedę i głód na swiecie.

> [...]
> falszywe e-maile na wasze grupy pod roznymi nickami przez mafie medyczna),

Zboczone potwory. Tu pan trafił.
Jak swiat swiatem, zawsze istnieli i zawsze wykorzystywali słabość innych.

> Pewno, a jakze,.. sa nie tylko dobrzy ale wrecz bardzo dobrzy .....hmmm...
> ale w/g prawa troche innego anizeli uznane za normalne w swiecie ludzi
> nieoptymalnych...

Nie prosze pana. Nie ma optymalnych i nie ma wegetarian.
Są tylko ludzie. Rózni ludzie! Dobrzy i żli.

> Zdecydowanie najmadrzjsi.....Na calym globie ziemskim chyba nie spotka sie
> rowne madrych i dysponujacych podobna WIEDZA i MADROSCIA.

I tu sie pan myli.
Wszedzie są ludzie mający wysokie mniemanie o sobie.

> ....beda strzelac kulami zrobionymi z bialego loju, w ktorych wnetrzu bedzie
> ukryte zamrozone zoltko z opoznionym czasem reakcji cholesterolowej.

Hehehe. Grunt to wyobrażnia;)
.ana

Przy okacji.
Czy pan by obwiniał nieskuteczną chemioterapie za śmierc pacjentów?

Wikipedia przetrwała zamach :-)
Mam dosc!
Chleb razowy
Pomocy ...
czy ktos zna diete dla osoby chorej na raka watroby?