Doradźcie: zmywarka tuż przy kuchence

1. Data: 2005-10-12 09:15:01

Temat: Doradźcie: zmywarka tuż przy kuchence
Od: "Monika" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam małą kuchnię (220cm ściana) i w związku z tym dwie opcje:

1) zlew-zmywarka - 40cm szafki - kuchenka gazowa do zabudowy - ściana
(bezpośrednio przy kuchence)

2) zlew-zmywarka-kuchenka (bezpośrednio obok zmywarki)-40 cm szafki - ściana

Wolałabym wybrać opcję 2, czyli mieć zmywarkę bezpośrednio obok kuchenki i
te 40 cm do ściany, żeby móc wygodniej manewrować garnkami, ale nie wiem,
czy to bezpieczne rozwiązanie. (Czy drgania zmywarki, która stoi zaraz obok
kuchenki gazowej, mogą spowodować rozłączenie się jakichś elementów w
kuchence i generalnie powodować zagrożenie? Czy np. odsunięcie jednego
sprzętu od drugiego o 2-3 cm załatwia sprawę, czy przy tak bliskiej
odległości blat za mocno przenosiłby drgania?)

A może macie doświadczenia z kuchenką bezpośrednio przy ścianie (opcja 1) i
powiecie mi, że to nie takie fatalne rozwiązanie...

Co o tym sądzicie? Doradźcie, proszę.

Monika

2. Data: 2005-10-12 11:02:08

Temat: Re: Doradźcie: zmywarka tuż przy kuchence
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (bezpośrednio przy kuchence)
>
> 2) zlew-zmywarka-kuchenka (bezpośrednio obok zmywarki)-40 cm szafki -

Mam wersję nr 2, zlew z jedną komorą z ociekaczem, ociekacz nad zmywarką,
plus nad zmywarką kawałek blatu, zarówno kuchenka jak i zmywarka
wolnostojące. Działa to u mnie juz dwa lata.

Kasia

3. Data: 2005-10-12 12:12:07

Temat: Re: DoradĽcie: zmywarka tuż przy kuchence
Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam opcje 2.

Sprawdza sie od poltora roku

musta

4. Data: 2005-10-12 14:31:15

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika" <n...@w...pl> wrote in message
> [...]
> (bezpośrednio przy kuchence)
>
> 2) zlew-zmywarka-kuchenka (bezpośrednio obok zmywarki)-40 cm szafki -

Mam opcję nr 2 od kilku lat. Zmywarka nie generuje zauwazalnych drgań. To
nie pralka.

5. Data: 2005-10-12 17:32:18

Od: "Arbiter" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (bezpośrednio przy kuchence)
>
> 2) zlew-zmywarka-kuchenka (bezpośrednio obok zmywarki)-40 cm szafki -

Pierwsza sprawa - to warto zamontować zmywarkę tuż przy zlewozmywaku. Często
naczynia ze zlewu przenosisz do zmywarki. Wez to pod uwagę. Z naczyń kapie i
dobrze mieć małą drogę do pokonania bez szans pobrudzenia mebli czy podłogi.

Zmywarka nie wytwarza drgań. Wytwarza za to sporo ciepła. Więc sąsiedztwo
lodówki nie było by korzystne,

6. Data: 2005-10-12 18:11:29

Od: radca <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:
> [...]
> plus nad zmywarką kawałek blatu, zarówno kuchenka jak i zmywarka
> wolnostojące. Działa to u mnie juz dwa lata.

Ciao!
Od dwóch lat używamy konfiguracji kuchenka gaz - zmywarka - zlew. Nic
złego się nie dzieje. Nic się nie rozłącza. A te trochę miejsca na
blacie pomiędzy kuchenką a zlewem jest ogromnie przydatne.

Witek

7. Data: 2005-10-12 18:18:26

Od: Joanna Gacka <j...@u...com-mediakropkapl> szukaj wiadomości tego autora

musta napisał(a):
> Mam opcje 2.
>
> Sprawdza sie od poltora roku

Dodam, że opcja 1 jest niewygodna jak cholera i nigdy więcej! (mam taką
w wynajmowanym mieszkaniu, na szczęście jeszcze przez miesiac tylko)

W zasadzie to mam 2 w 1 bo obok kuchenki z drugiej strony mam zmyware.
Od ponad 2 lat - nic sie z nia nie dzieje (wolnostojaca odsunieta od
kuchenki o pare cm ale to ze wzgledu na uklad kuchni)

JG

8. Data: 2005-10-12 19:26:10

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> 2) zlew-zmywarka-kuchenka (bezpośrednio obok zmywarki)-40 cm szafki -
> ściana

> Co o tym sądzicie? Doradźcie, proszę.

Rob jak Ci pasuje, ja wybieram opcje pierwsza.
Ogien nie powinien byc obok wody (feng shui).
Ale ja z tych co zwracaja uwage na takie rzeczy.

m.

9. Data: 2005-10-12 20:30:18

Od: "Adam L." <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
> [...]
> (bezpośrednio przy kuchence)
>
> 2) zlew-zmywarka-kuchenka (bezpośrednio obok zmywarki)-40 cm szafki -

Jeśli kuchenka do zabudowy, czyli palnik wkładane w wyciętą dziurę w blacie
to nie za bardzo może ona być bezpośrednio przy ścianie - od strony ściany
po wycięciu musi zostać parę cm tego blatu. Jeśli płyta z palnikami jest
szeroka może zostać cienki skrawek i obawiam się o jego wytrzymałość.
Więc wariant 1 chyba odpada.

Adam

ile kosztuje montaz Boscha - piecyka gazowego do wody??
Jaka farba/emulsja.
automat do chleba
Dom w jednym pilocie
Nagrobek i farba