Doradzcie... :-)

1. Data: 2004-07-08 08:00:36

Temat: Doradzcie... :-)
Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Czy mozecie mi polecic jakis lekki, matujacy krem na dzien z filtrami, ktory
bylby odpowiedni dla 18latki? Czy uzywac jakiegos kremu na noc?

I btw, znacie jakis fajny, niedrogi (<30 zl) podklad, ktory wyrownywalby
koloryt cery, maskowal przebarwienia i przy okazji matowal? Uzywal podkladu
marizy oil free, w sumie spelnil oczekiwania, ale wydaje mi sie siakis
taki.... no taki ze chcialabym cos lepszego :)))

dziekuje bardzo i pozdrawiam letnio:*
Kasia

P.S. i jeszcze jedno pytanko :) Czy ktoras z Grupowiczek robila sobie trwala
na rzesy...? Jesli tak to jaki efekt?

1. Data: 2004-07-08 08:33:40

Temat: Re: Doradzcie... :-)
Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. i jeszcze jedno pytanko :) Czy ktoras z Grupowiczek robila sobie
trwala
> na rzesy...? Jesli tak to jaki efekt?

Robiła. Mnie się efekt bardzo podobał - pierwsze parę dni bardzo podwinięte
rzęsy, kolejne miesiące - efekt coraz bardziej stonowany. Tylko problem w
tym, że nagle było coraz bardziej widać, że rzęsy na każdym oku mają inne
właściwości (zawsze tak miałam - na jednym miękkie i równoległe, na dugim
takie druciaste i krzyżujące się) - inaczej się prostowały. Ale generalnie -
przymierzam się do powtórki zabiegu. :-)

--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-07-08 10:32:23

Od: GoniaP <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia z BBPR wrote:
> Witajcie,
>
> Czy mozecie mi polecic jakis lekki, matujacy krem na dzien z filtrami, ktory
> bylby odpowiedni dla 18latki? Czy uzywac jakiegos kremu na noc?

Mam 22 lata i cere mieszana dosc tlusta. Kupilam sobie i moge polecic
Clearasil total control krem nawilzajaco-matujacy, ma filtr SPF 15 i
naprawde dziala (posmarowalam buzie, ale zapomnialam o filtrze na kark i
szyje, bylo troche zimno ale sloneczko nad morzem nawet w pochmurny
dzien opala, wiec kark i dekolt spalone a buzia ma sie bardzo dobrze).
Bardzo wygodny w uzyciu i przyjemny. Matuje, ale raczej na krotko.
Matujacy krem to najlepszy jest moim zdaniem Yves Rocher Mati Zone T.

Na noc nic specjalnego, krem jogurtowy ziaji pod oczy, nakladam na cala
twarz.

> [...]
> marizy oil free, w sumie spelnil oczekiwania, ale wydaje mi sie siakis
> taki.... no taki ze chcialabym cos lepszego :)))

Ja sie bardzo zrazilam do niedorgich podkladow. Od dluzszego czasu
uzywam podkladu Clinique. Jest bardzo wydajny i nie tworzy maski na
twarzy, wyglada bardzo naturalnie. Kosztuje jednak wiecej niz 30 zl, ale
oplaca sie, bo naprawde na dlugo starcza.

> P.S. i jeszcze jedno pytanko :) Czy ktoras z Grupowiczek robila sobie trwala
> na rzesy...? Jesli tak to jaki efekt?

Tak robilam, nawet kilka raze pare lat temu. Ale efekt jest dosc
krotkotrwaly (przez tydzien jest ok, a potem rzesy szybko sie prostuja).
A przestalam robic, bo raz kosmetyczka mi krzywo przykleila rzesy do
waleczka i potem nieladnie to wygladalo, wiec sie zrazilam :)
Nie niszczy rzes, w kazdym razie moim nie zaszkodzilo, wiec mozesz
sprobowac.

Pozdrawiam.
Gosia :)

1. Data: 2004-07-08 11:51:59

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

GoniaP napisał/a w news:ccj7rr$jbf$1@inews.gazeta.pl:

> Mam 22 lata i cere mieszana dosc tlusta. Kupilam sobie i moge
> polecic Clearasil total control krem nawilzajaco-matujacy, ma
> filtr SPF 15 i naprawde dziala [...] Matuje, ale raczej na krotko.

A nie wysusza przy tym skóry? Ile kosztuje? Wydajny?

> czasu uzywam podkladu Clinique. Jest bardzo wydajny i nie tworzy
> maski na twarzy, wyglada bardzo naturalnie.

Klinik ma wiele podkładów. o którym mówisz?

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-07-08 12:52:07

Od: "yba" <y...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> marizy oil free, w sumie spelnil oczekiwania, ale wydaje mi sie siakis
> taki.... no taki ze chcialabym cos lepszego :)))

Ideal balance, L'oreala, kosztuje co prawda troszke wiecej niz 30 zl, ale
spelnia wszystkie warunki, ktore wymienilas. Na allegro mozna kupic go za
ok. 30 zl.
Pozdrawiam.
Yba

1. Data: 2004-07-08 14:27:52

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

yba napisał/a w news:ccjg5e$clc$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Ideal balance, L'oreala, kosztuje co prawda troszke wiecej niz
> 30 zl, ale spelnia wszystkie warunki, ktore wymienilas.

Matuje, ale nie jest kryjący. Do tego bardzo wysuszył mi skórę - jak
się okazało, była to reakcja alergiczna.

mips

1. Data: 2004-07-08 14:58:53

Od: GoniaP <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> A nie wysusza przy tym skóry? Ile kosztuje? Wydajny?

Jest nawilzajacy, nie wysusza, ale tez nie matuje jakos super, tak jak
napisalam wczesniej. Kosztuje okolo 14 zl, opakowanie 50 ml. O tyle jest
fajny, ze ma podajnik/dozownik (nie wiem jak to nazwac), dzieki czemu
wyciska sie krem zamiast wkladac palce do sloiczka.
Bardzo wydajny, ma lekka konsystencje i bardzo ladnie sie rozprowadza z
podkladem.

> Klinik ma wiele podkładów. o którym mówisz?

Na moim jest napisane: superfit makeup, long-wear, lightweight,a oprocz
tego, ze przetestowany alergologicznie, bez zapachowy i oil-free.
Plastikowa buteleczka, wiec wygodnie sie z niego korzysta. Bardzo polecam.

Pozdrawiam.
Gosia

1. Data: 2004-07-08 21:34:19

Od: "Deni" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> marizy oil free, w sumie spelnil oczekiwania, ale wydaje mi sie siakis
> taki.... no taki ze chcialabym cos lepszego :)))

Ja z czystym sumieniem polecic moge Maybelline Colour Adapt.
Jesli uzywa sie go oszczednie to nie tworzy na twarzy maski,
kryje przebawrienia, po nalozeniu robi sie pudrowy i nawet w upaly
nie splywa z twarzy, pozostawiajac ja swieza. Ma bardzo higieniczny
dozownik. Tylko ta cena... w Sephorze ok 50 zł.
Ale moja znajoma kupila na allegro za ok 30 zł i byl oryginalny.
Polecam.

Deni
5646

1. Data: 2004-07-08 21:39:38

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Deni" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja z czystym sumieniem polecic moge Maybelline Colour Adapt.

...ale jesteś pewna, że nie chodzi ci o Max Factor??

1. Data: 2004-07-10 20:57:19

Od: "Deni" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Deni" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> ...ale jesteś pewna, że nie chodzi ci o Max Factor??

Hmm.. spojrzalam na opakowanie :-)
Coz.. zawsze myslalam, ze to Maybelline. Mylilam sie.. ;-))
Co jednak nie zmienia faktu, ze jest dobry :-)

--
Pozdrawiam z Wroclawia
Deni

Solarium do twarzy-pytanie