Doradzcie przenośny klimatyzator.

11. Data: 2005-06-01 09:01:28

Temat: Re: Doradzcie przenośny klimatyzator.
Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> ale miales to, albo widziales w akcji, czy tak po prostu spekulujesz?

Ja miałem. Przez pierwsze kilkanaście minut działania jest _wrażenie_
chłodu. Potem jest gorzej niż było przed włączeniem - duchota i parówa jak
w łaźni.

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

12. Data: 2005-06-01 10:31:54

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

E tam, wylot z rurką jest na zewnątrz i najlepiej żeby spływało po jakiejś
blasze, papie czy do rynny (nie ma tynk w każdym razie).

Robert

13. Data: 2005-06-01 12:34:11

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

rpm wrote:

> E tam, wylot z rurką jest na zewnątrz i najlepiej żeby spływało po jakiejś
> blasze, papie czy do rynny (nie ma tynk w każdym razie).

W moim jest w wewnętrznej części, niestety :(

14. Data: 2005-06-02 11:27:34

Od: " " <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KASIA <k...@r...net> napisał(a):

> Chciałąbym kupić jakiś klimatyzator przenośny co by można go było
> umieścic w pokoju ok.25m2.Możecie polecic mi jakiś?
> Pozdrawiam Kasia

czesc,

ja tylko uzupełnie wypowiedzi przedmówców: klimatyzer jest be, klimatyzator z
odprowadzeniem na zewnątrz jest taki sobie, najlepszy jest taki co sie
montuje na scianie z jednostka zewnetrzna.
Poniewaz tez szukałem przenosnego klimatyzatora (do tymczasowego biura gdzie
instalacja klimatyzacji nie wchodziła w grę bo biuro i tymczasowe i
administrator nie chciał kuć ścian) to znalazłem klimatyzator przenosny z
jednostką zewnętrzną. Model podobny do tego:
http://www.elhurtklima.com.pl/indexmenu.html (model SPLIT 3600)

To ma małą jednostkę którą wystawiasz na zewnątrz okna, na parapet i mocujesz
pasami do futryny (mozna tez zamontowac na stałe na zewnątrz), w środku masz
klimatyzator na kółeczkach który w ograniczonym zakresie (długość przewodu na
zewnątrz) można przesuwać. Jak niepotrzebny można schować do piwnicy.

Ja kupiłem swoj w Castoramie na przecenie za 1100PLN (3600W, poprzedni model
w stosunku do tego z linka powyżej).

pozdro

15. Data: 2005-06-02 14:14:23

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
> środku masz klimatyzator na kółeczkach który w ograniczonym zakresie
> (długość przewodu na zewnątrz) można przesuwać. Jak niepotrzebny można

Właśnie ten model miałem na myśli pisząc "dwuczęściowy" :)

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski
Na priv? polbox.pl zmień na op.pl