Dorastający terrorysta emocjonalny

1. Data: 2004-09-25 12:59:42

Temat: Dorastający terrorysta emocjonalny
Od: Starlight <s...@w...aster.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Chciałem coś napisać, ale chyba lepiej będzie jak wkleję rozmowę z kolegą...
Może tylko parę słów wstępu. Mam 19 lat, jestem gejem i mam wspaniałego
chłopaka w wieku 15 lat. Jest między nami wręcz idealnie, mamy poważne
plany na przyszłość, ale ja mam małe problemy... Ech, duże problemy
emocjonalne. Generalnie nie kontroluję się w domu, zdarza mi się trzaskać
drzwiami tak że aż dom się trzęsie. Mieszkam z mamą, ojciec robił kiedyś
awantury, ale od ok. 10 lat z nami nie mieszka. Biorę mocloxil na fobię
społeczną, nerwicę, ogólnie, ale tak naprawdę niewiele pomaga. Jesteśmy
z Łukaszem od czterech miesięcy i na razie jest lepiej niż idealnie, jestem
bardzo opiekuńczy, zawsze może na mnie liczyć, itp., ale widziałem już co
się dzieje w związkach z takimi osobami jak ja albo mój ojciec. Najpierw
opiekuńczość, uzależnienie od siebie, a potem podporządkowanie sobie
i terror. Chciałbym mu tego oszczędzić, ale nie wiem, czy się da :(
Ech...

14:40:06 >> coz - jestem furiatem.
14:40:10 << ;>
14:40:28 >> nie smiej sie, to prawda.
14:40:54 << może i tak
14:40:59 >> mam powazne watpliwosci odnosnie tego, czy dzieki mojemu
tatusiowi uda mi sie utrzymac zwiazek z lukaszem dluzej
niz 2-3 lata.
14:41:12 << hmm
14:41:13 >> bo na poczatku zawsze jest fajnie, ale potem wychodza
prawdziwe cechy ludzi
14:41:14 >> w tym moje.
14:41:15 << jak to?
14:41:19 << a
14:41:20 << hm
14:41:25 >> no wlasnie.
14:41:45 >> a nie chce go narazac na awantury w domu podczas ktorych
bedzie przyjezdzala policja, itp.
14:41:46 >> po co mu to
14:41:50 >> nie zasluzyl na to.
14:41:51 << e, myślę że nie
14:41:55 >> a ja mysle ze tak bedzie.
14:42:03 >> wzorce wynosi sie z domu
14:42:05 >> i to wraca
14:42:06 << dlaczego zakładasz, że miałbyś być taki jak on?
14:42:07 >> czasami po latach.
14:42:09 >> bo jestem.
14:42:11 << hm
14:42:13 >> bo juz teraz tak jest
14:42:25 >> przeciez mama jest chora na serce juz przez to wszystko
14:42:32 >> ma sie okazac na dniach czy powaznie
14:42:36 >> i to wszystko moja wina.
14:42:38 >> fajnie, co?
14:42:47 << uch :/
14:42:52 >> no wlasnie.
14:43:06 >> mowila wczoraj ze nie, ale przeciez wiem swoje.
14:43:51 << hm
14:44:02 >> w kazdej chwili moze miec zawal i umrzec
14:44:06 >> i to wszystko przeze mnie
14:44:15 >> gdyby nie ja i te awantury ktore czasami robie to bylaby zdrowa
14:44:25 >> kompletne nie radzenie sobie z emocjami, nawet ten moclocostam
tak naprawde nie pomaga.
14:44:33 << hm
14:44:34 >> w podstawoce bylo gorzej ale to bylo jak ojciec z nami mieszkal
14:44:36 >> podstawowce
14:44:44 >> uciekanie z reala do swiata komputerow -> poglebianie tego.
14:44:56 >> coz - jestem po prostu stracony spolecznie
14:45:01 >> do tego mam teraz idiotyczne mysli
14:45:05 << btw, mnie to się wydaje, że ten mocloxil raczej nie pomaga
14:45:16 >> z jednej strony wiem ze jestem dla lukasza najwazniejszy... ze
zalamalby sie gdyby mnie stracil
14:45:23 << no tak
14:45:32 >> z drugiej strony widzialem juz zwiazki z takimi ludzmi jak ja
- kompletna paranoja, terror, koszmar dla tej drugiej strony
14:45:48 >> jesli teraz bym z nim zerwal to zalamalby mu sie caly swiat, mi
zreszta tez... ale ja nie jestem teraz wazny
14:45:54 >> z czasem znalazlby sobie kogos, byliby szczesliwi
14:46:07 >> jesli dalej bedziemy razem... coz, teraz bedzie jeszcze fajnie
14:46:11 >> a za pare lat zacznie sie terror
14:46:14 << e,
14:46:18 >> i to mu spieprzy zycie
14:46:32 >> nie dosc ze wpedzilem matke w powazna chorobe serca to jeszcze
wpedze mojego chlopaka w jakas nerwice albo cos
14:46:37 >> osoby ktore najbardziej kocham
14:46:43 >> jest jeszcze trzecia opcja, poddanie sie psychoterapii
14:46:52 >> ale takiej powaznej, a nie jakiemustam moclocostam
14:47:10 >> ty tez z tego co mowiles powinienes... w koncu zdarza ci sie
czasami trzaskac drzwiami tak ze prawie szyby leca, itp.
14:47:25 >> ale moze to tylko taki wiek
14:47:27 >> u ciebie
14:47:28 >> u mnie nie.
14:47:35 << hm
14:47:50 << ech, sam nie wiem
14:47:53 >> w takich chwilach kompletnie trace ochote do tego zeby zyc.

_______________________
-!- Starlight, 19 lat, Warszawa, KSG, http://strony.aster.pl/starlight/ -!-
-!- Lista wsparcia dla nastoletnich gejów -!- www.ssyglb-pl.gayplace.us -!-

1. Data: 2004-09-25 13:35:22

Temat: Re: Dorastający terrorysta emocjonalny
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 25 Sep 2004 12:59:42 +0000 (UTC), na pl.sci.psychologia, Starlight
napisal(a):

> jestem gejem

Przy odrobinie szczęścia dyskusja skupi się na powyzszym i nie dostaniesz
żadnej logicznej odpowiedzi.

--
Logan [GG: 3507735]
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=706

1. Data: 2004-09-25 14:39:45

Od: "Roasted_Bagel" <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
poważne
> plany na przyszłość, ale ja mam małe problemy... Ech, duże problemy

a nie pomyslales ze wykorzystujesz tego chlopaka?

1. Data: 2004-09-25 15:04:18

Od: "Lucja" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Logan" <f...@e...pl> wrote in message

> Przy odrobinie szczęścia dyskusja skupi się na powyzszym i nie dostaniesz
> żadnej logicznej odpowiedzi.
>
> --
> Logan [GG: 3507735]

A niby dlaczego?

lucja

1. Data: 2004-09-25 16:59:18

Od: Starlight <s...@w...aster.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roasted_Bagel <r...@y...com> wrote:

> a nie pomyslales ze wykorzystujesz tego chlopaka?

Nie.

_______________________

1. Data: 2004-09-25 17:21:15

Od: Starlight <s...@w...aster.pl> szukaj wiadomości tego autora

_ValteR_ <s...@n...thx> wrote:

> A czy aby to do 16 lat nie jest nieletni

Nie.

_______________________

1. Data: 2004-09-25 17:21:40

Od: "Jerzy Turynski" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Starlight <s...@w...aster.pl>
napisał w news:1096117182@starlight.nextwave-networks.com...
> Hej,
>
> Mam 19 lat, jestem gejem i...

pedofilem. Zapomniałeś dodać ?

I nie bredź mi tu o jakichś paragrafach... uprzedzam!

Mam wysłać twój post do np.: fundacji kidprotect czy
sam to zrobisz (od razu z prośbą o podanie adresu sek-
suologa, do którego MASZ SIĘ UDAĆ) ?

Rodzice 'kochasia' (i TWOI) precyzyjnie wszystko i bez
niedomówień WIEDZĄ o tej "waszej miłości"???

Jeśli nie, to... to wcale a wcale bym się nie zdziwił,
gdybyś nagle poczuł, że jesteś zwierzynką łowną na
czyimś celowniku...

Masz we łbie narąbane że gorzej być nie może, więc
nawet nie próbuj kierować się swoim "ja przeciesz
kcem dobrze!!!"

Jedyną mądrą rzecz jaka ci się do tej pory udała,
to fakt, że zacząłeś szukać 'pomocy' u innych...

Mieć paranoję, złudzenia i 'jedynie słuszne' do-
gmaty z domu wariatów + wiecznie próbować faktycz-
nej realizacji owych nierealizowalnych z definicji
paranoi to jest w stanie każdy kretyn, właśnie dla-
tego, że jest kretynem.

A tylko mądry człowiek jest w stanie odróżniać u-
rojenia od realiów... i skutecznie wycofywać się
z tych pierwszych... i to nie 'doświadczalnie',
a 'predykcyjnie', tj. 'przed faktem' zanim jego
własne urojenia niepojętym "czynnikiem obiektyw-
nym" ugryzą w dupę!

JeT.

P.S.
~ << Gdy w grę wchodzi bezpieczeństwo dzieci, to
żadne prawo nie obowiązuje. >>
[z amerykańskiego filmu]

P.S.S
<<
jakie są ceny u was tych usług?

Zapałów woj. podkarpackie 15 letnie dziewczyny lobią
lody facetom na moście za piwo ale oczywiscie po wypiciu
2 piw to juz za darmo i to przy innych chłopakach bez
wstydu i zakłopotania, ja nie korzystałem bo patrząc na
tą zapawe z boku zrobiło mi sie żal tych dziewczyn.
~szkoda gadać, 2004-09-24 11:20 >>

http://info.onet.pl/1,15,11,7737645,23129592,1209224
,0,forum.html

Kurwa mać!
Są granice, których przekraczania NIE WOLNO nikomu
akceptować, bo inaczej wszystkich bez wyjątku szlag
trafi!!!
A dokładniej: szlag trafia wszystkich, gdy PRZECIĘT-
NA społeczeństwa zaczyna akceptować powszechną już
wtedy paranoję (róbta dzikusy co tylko chceta)... tj.
przekraczanie granic, których przekraczać nie wolno!

1. Data: 2004-09-25 18:14:41

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Sep 2004 12:59:42 +0000 (UTC), Starlight napisał(a):

> [...]
> Może tylko parę słów wstępu. Mam 19 lat, jestem gejem i mam wspaniałego
> chłopaka w wieku 15 lat. Jest między nami wręcz idealnie, mamy poważne

A czy aby to do 16 lat nie jest nieletni - w takim razie to twój
problem to pedofilia.

--
Wódki i pacierza nie odmawiam.

1. Data: 2004-09-25 18:21:13

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan; <xxt2utvu0uxb.1ezlta5nn21ns$.dlg@40tude.net> :

> Przy odrobinie szczęścia dyskusja skupi się na powyzszym i nie dostaniesz
> żadnej logicznej odpowiedzi.

A nie o to mu chodzi? ;)

Flyer
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

1. Data: 2004-09-25 19:56:18

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Sep 2004 17:21:15 +0000 (UTC), Starlight napisał(a):

> Nie.

Dysonans poznawczy.

--
Wódki i pacierza nie odmawiam.