Doroslosc

31. Data: 2006-10-18 15:20:20

Temat: Re: Doroslosc
Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MasterMind" <M...@m...mn> napisał w wiadomości
news:eh3gst$lsu$1@ns.netstone.pl...

> Abyś miała wątpliwą przyjemność zmierzyć się z rzeczywistością dorosłego
> człowieka, tzn. pisząc po normalnemu, abyś przetestowała odporność swojej
> psychiki na stres związany z problemami codziennego życia.

Chyba powinno być "pisząc normalnie". Ja nie widzę potrzeby testowania
swojej psychiki. Dorosłość nie jest mi potrzebna do szczęścia. Zamierzam do
śmierci pozostać dzieckiem.

--
c...@p...pl
gg 8559715

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

32. Data: 2006-10-18 17:46:14

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Oct 2006 00:38:02 +0200, MasterMind napisał(a):

> eeeeee... bo powiem pani!

Zajebiste zagrywki... uuuuuuu

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: SKYPE: analfabeta_tomasz

33. Data: 2006-10-18 17:47:40

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Oct 2006 00:38:02 +0200, MasterMind napisał(a):

> Ps. Radze zakończyć temat, robi się niesmaczny.

To nie zapominaj, ze ja zawsze bede odpisywal, bo to jest w moim
interesie....

34. Data: 2006-10-18 17:49:07

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Oct 2006 00:38:03 +0200, MasterMind napisał(a):

> Pozwól, że zacytuje: "Ale ty smucisz zamiast zajac sie czyms
> porzytecznym..... bu.... paszol won."

Kiepskie miejsce na ten sytat, jako mnie nie wzrusza...

35. Data: 2006-10-18 17:49:45

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Oct 2006 00:38:04 +0200, MasterMind napisał(a):

> Może coś zasugerujesz? Wiem! A może zrobimy coś integracyjnego, np. pouczymy
> sie ortografii?

Ryjesz sobie na agreche smieciu?

36. Data: 2006-10-18 17:50:08

Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba powinno być "pisząc normalnie".

Napisałem bardziej niż poprawnie, tyle że nie pod względem stylistycznym
proszę Pani polonistki...

> Ja nie widzę potrzeby testowania swojej psychiki.

A szkoda, ja lubie testować swoją, aż do granic...

> Dorosłość nie jest mi potrzebna do szczęścia.

Odważne stwierdzenie, chcesz aby przez całe życie ktoś kupował Ci alkohol i
papierosy?

> Zamierzam do śmierci pozostać dzieckiem.

Jakie wg. Ciebie są tego zalety?
Musze Cię zmartwić, dorosłość jest jak śmierć, prędzej czy później Cię
dopadnie.

37. Data: 2006-10-18 19:21:59

Od: "Hanka:)" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy osiagneliscie doroslosc? Jakie wydarzenie do tego doprowadzilo? A moze
> wogole nie czujecie sie jak dorosli? No i chyba najwazniejsze pytanie, co to
> jest doroslosc?

Jak powiedział kiedyś ksiądz Andrzej na lekcji religii "Doroslość (dojrzałosć)
bardzo łatwo rozpoznać. Dorosły jest ten kto żyje według tego co powinnien
czynić, a nie tego na co ma ochote." Aczkolwiek ten sam ksiądz mówił też "Ty
garnku niemiecki, łbie jak kowadło!" więc czy miał rację? Nie wiem. Ja nie
dorosłam i nie wiem czy chcę:)

39. Data: 2006-10-18 19:54:18

Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> Ryjesz sobie na agreche smieciu?

Nie sobie, tylko z Ciebie...

38. Data: 2006-10-18 19:54:18

Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> Kiepskie miejsce na ten sytat, jako mnie nie wzrusza...
Z trudem, ale chyba będe musiał się z Tobą zgodzić, na sytat to nie pasuje,
ale cytat jest wyśmienicie skomponowany z Twoimi wypocinami...

40. Data: 2006-10-18 19:54:19

Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> To nie zapominaj, ze ja zawsze bede odpisywal, bo to
> jest w moim interesie....

Przyznaje, że zaskoczyłeś mnie! Nie sądziłem, że w ogóle posiadasz ekhm...
interes.

Sondaze wyborcze cz. 14
nie mam problemu ze wzwodem
problem ze wzwodem