Dostałam "próbki"

1. Data: 2002-11-06 08:51:41

Temat: Dostałam "próbki"
Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś tydzień temu wysłałam do Ziaji prosbę
o przysłanie próbek . Odpowiedź otrzymałam
bardzo szybko.
Dzisiaj zaglądając do skrzynki pocztowej zauważyłam
jakiś pakunek. Pomyslałam pewnie próbki, ale czemu
nie mogę tego wyjąć. Rozerwałam koperte bąbelkową
i co widzę 1 pudełko kremu ( wymiarów normalnych)
z serii BioBalans ( o tą serie prosiłam) oraz próbke kremu
do rąk i paznokci Kozie mleko.
Walczyłam z tą paczką kilka minut i nie mogłam wyjąć.
Dobrze , że szedł młody sąsiad i mi na siłe wyciągnął to ze skrzynki.

Dostałam również miły list od jakiejś pani i katalog produktów firmy
--
Kasia

1. Data: 2002-11-06 09:20:26

Temat: Re: Dostałam "próbki"
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przyklejka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jakiś tydzień temu wysłałam do Ziaji prosbę
> o przysłanie próbek . Odpowiedź otrzymałam
> bardzo szybko.

To jeszcze napisz pod jaki adres do nich napisałaś :-)))
Ciekawe, czy jak w ciągu tygodnia dostaną od nas kilkadziesiąt listów, to
też krem każdemu wyślą :-)))))

Mnie Ziaja jakoś za serce nie złapała - niestety :-(

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jedynym grzechem jest głupota (O. Wilde)
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-11-06 09:29:35

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dobrze , że szedł młody sąsiad i mi na siłe wyciągnął to ze skrzynki.
>
> Dostałam również miły list od jakiejś pani i katalog produktów firmy

Ja dostałam to samo, tyle tylko że kremik Sopot, swoją drogą jaka jest
różnica między kremem a balsamem. Sprawdzałam skład i jest ten sam, co do
struktury to też taki sam. Jedyna różnica to objętość i cena nie adekwatna
do niej ?

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-11-06 09:33:31

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie mogę tego wyjąć. Rozerwałam koperte bąbelkową
> i co widzę 1 pudełko kremu ( wymiarów normalnych)
> z serii BioBalans ( o tą serie prosiłam)

WOW! Jestem pod wrazeniem. Ja wczoraj wyslalam do nich e-mail ale mi jeszcze
nie odpisali (nic dziwnego, az taka wymagajaca to ja nie jestem). No, to
teraz ja niecierpliwe czekam na moja przesylke :)
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-06 09:44:24

Temat: Re: Dostałam
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja 2 tygodnie temu wyslalam do Dermiki i do Erisu. Eris odpisal od razu,
dziekujac za zainteresowanie i napisal, ze probki wysle. Prosilam ich o probki
forte 25 i interforte. Dostalam bardzo duzo probek (chyba 10) forte 25 i forte
35 - bardzo mi sie podobaja. Chyba kupie nastepnym razem - zwlaszcza ten krem
z tlenem.
Dermika nie odpisala do dzis - sa u mnie skresleni. Raczej nic ich nie kupie.

Potem weszlam na strone SZA - tam w ogole mozna sie zapisac do klubu, ale nie
dzialalo nic. Wiec napisalam, ze nie dziala i co mam zrobic. odpisali, ze
bardzo przepraszaja, formularz zgloszeniowy i probki podobno w drodze -
jeszcze nie mam. Ale szybka i mila reakcja.

Jeszcze musze Dax Cosmetics przetestowac - lubie ich serie morska Mineraly
(tak slicznie pachnie) i reklamuja nowa serie dla skory bardzo suchej z
lipidami - mam zamiar poprosic o probki.

Monika

PS. a seria z kozim mlekiem Ziaji oczarowala mnie, ceny tez:))))
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-11-06 09:56:19

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosilam ich o probki
> forte 25 i interforte. Dostalam bardzo duzo probek (chyba 10) forte 25

Wow! Ja tez napisalam o forte 25. Aj, czekam, czekam, nie wytrzymam .....
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-06 10:22:20

Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko"
> A ja 2 tygodnie temu wyslalam do Dermiki i do Erisu. Eris odpisal od razu,
> dziekujac za zainteresowanie i napisal, ze probki wysle.

Ja wysłałam maila ( jakies 3 miesiące temu)
do AA Oceanic i odpisali bardzo szyko,
że wyślą próbki, ale do tej pory nic nie dostałam

Kasia

1. Data: 2002-11-06 10:32:03

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałam również miły list od jakiejś pani i katalog produktów firmy

...a czy ja juz sie chwalilam, ze dostalam probki od dr nony?
kosmetyki do twarzy i do wlosow, w sumie 4 probki
troche inne niz te, o ktore prosilam, ale to juz wyjasnilysmy sobie z
Pania z firmy, ze wysle mi to, co ma, a miala niewiele, no i zaprosila
do Trojmiasta ;)

wiec i tak duzy plus :)

kosmetykow jeszcze nie stestowalam (mialam wir przeprowadzkowy), ale jak
przetestuje to relacje zdam

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-06 12:52:45

Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka"

> To jeszcze napisz pod jaki adres do nich napisałaś :-)))

z tej strony
http://www.ziaja.com.pl/pl/index.html?ext=static/kon
takt

--
Kasia i Patryk 3l. 8 miesięcy
Łódź

1. Data: 2002-11-06 14:03:07

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przyklejka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

| Jakiś tydzień temu wysłałam do Ziaji prosbę
| o przysłanie próbek . Odpowiedź otrzymałam
| bardzo szybko.
[...]
| i co widzę 1 pudełko kremu ( wymiarów normalnych)
| z serii BioBalans ( o tą serie prosiłam) oraz próbke kremu
| do rąk i paznokci Kozie mleko.
[...]

Ja też kiedyś (jakieś pół roku temu chyba :)) do nich pisałam, szybko
dostałam odpowiedź a kilka dni później kopertę z dość dużą ilością próbek i
ulotek. Ale całego kremu nie dostałam :) A Eris mnie olał wtedy. Natomiast
niedawno dostałam próbki od Dr.Nony. Maseczki iłowej o którą prosiłam nie
przysłali ale trudno. A dzisiaj odpisała mi Kolastyna, że przyślą próbki,
więc czekam.

K.

v...@g...pl

Zima i wrażliwa, mieszana cera??