Doszlismy...

11. Data: 2007-03-02 10:34:51

Temat: Re: Doszlismy...
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak wrote:

> [...]
> (poważny zresztą), który odczuwasz intuicyjnie (tak przynajmniej się
> Pani wydaje) - ale nie potrafisz wyartykułować na czym niby mój
> problem miałby polegać
> a więc nie potrafisz uzasadnić (czyt: u z a s a d n i ć) swojej
> tezy.
> Pani troska o niby mój wyobrażony przez Panią problem jest troską o
> pozory, które powstały w Pani bujnej wyobraźni:
> otóż wyobraziłaś sobie, że Robak* ma problem i nie wiesz co z tym
> fantem zrobić. podpowiem Pani:
> spróbuj najpierw się zastanowić a później opisać: kto tu ma problem

I nie zwróciłes uwagi na fakt, że Magda wali prosto z mostu to, co
myśli.
Natomiast ty myślisz i myślisz, a potem piszesz co innego... :P

michał

12. Data: 2007-03-02 10:49:01

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

...@6...googlegroups.com...

Pana problem polega na tym, że mierzy Pan ludzi własną miarą.
Po bardziej szczegółowe informacje, oraz po pomoc, polecam udać się do
lekarza specjalisty.

Pozdrawiam,
Magda

13. Data: 2007-03-02 10:55:52

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michał" <6...@g...pl>
> "ksRobak" <k...@c...pl>
s.com...

> [...]
>>> Magda

> [...]
> myśli.
> Natomiast ty myślisz i myślisz, a potem piszesz co innego... :P

Magda wali wymyślonymi hipotezami, których nie umie wyartykułować
a Pan walisz w oczy swoim imieniem pisanym z małej litery - michał -,
wycinaniem podpisów autoryzujących teksty,
tykaniem (forma "per ty") rozmówców
oraz trollowaniem i spamowaniem a więc odmóżdżającą manipulacją
degradującą polskojęzyczny Usenet.
Temat wątku: "Doszlismy..."
Napisz więc:
czy doszliśmy do uzgodnienia, że jesteś Pan TROLLEM - Panie michał ? :)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

14. Data: 2007-03-02 11:07:50

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena" <e...@i...pl>
s.com...
...@6...googlegroups.com...

> [ciach]
[ciach]

...och... jeszcze, jeeeszcze

> Pana problem polega na tym, że mierzy Pan ludzi własną miarą.
> Po bardziej szczegółowe informacje, oraz po pomoc, polecam udać się do
> [...]

Witam!
Założyłaś sobie Pani, że JA mierzę ludzi ale to nieprawda.
Nie potrafisz tego uzasadnić a więc zmyślasz.
Pani problem na tym właśnie polega, że zakładasz sobie coś,
ale to coś istnieje wyłącznie w Pani główce-makówce.
Czy jakiś lekarz-specjalista jest w stanie zaradzić na konfabulacje
to nie wiem, lecz nie dowiesz się Pani dopóty, dopóki nie zapytasz lekarza. :-(

15. Data: 2007-03-02 11:23:31

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

...@3...googlegroups.com...

...@6...googlegroups.com...

> [ciach]
>
> ...och... jeszcze, jeeeszcze

>[ciach]

Witam!
Założył sobie Pan, że NIE MIERZY ludzi własną miarą, ale to
nieprawda:(
Nie potrafi Pan tego uzasadnić, a więc Pan zmyśla.
Pana problem na tym właśnie polega, że zakłada sobie Pan coś,
ale to coś istnieje wyłącznie w Pana główce-makówce.
Czy jakiś lekarz-specjalista jest w stanie zaradzić na konfabulacje
- ja wiem, lecz Pan nie dowie się o tym dopóty, dopóki nie zapyta
Pan lekarza.
Ma Pan szansę :) Słucham.

PS. Aha, nic nie ma za darmo. Konsultacja 120 zł.

Pozdrawiam,
Magda

16. Data: 2007-03-02 11:50:12

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On 2 Mar, 12:07, "ksRobak" <r...@g...pl> wrote:
> "Magdalena"
<e...@i...pl>news:1172832541.004422.32129
...@3...googlegroup
s.com...

> [...]
Pan lekarza.
Ma Pan szansę :) Słucham.

PS. Aha, nic nie ma za darmo. Konsultacja 120 zł.

Co za piękny zalążek dogłębnego poznania :-)))
To ja tu będę robił za latarnię :-)

ett

17. Data: 2007-03-02 11:51:17

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena" <e...@i...pl>
ps.com...
...@3...googlegroups.com...
...@6...googlegroups.com...

>>> Magda

> [ciach]
[ciach] [ciach] [ciach]
...och... już prawie dochodzę... ;D

> [...]
> Pan lekarza.
> Ma Pan szansę :) Słucham.
>
> PS. Aha, nic nie ma za darmo. Konsultacja 120 zł.

Ślicznie Pani współpracujesz. Gdy już "dojdziemy współnie"
to JA zapłacę Pani 120 zł a Pani mnie także 120 zł
i będziemy kwita. :)
PS. Gdybym JA mierzył ludzi to byłyby na to jakieś dowody.
Pani twierdzisz, że mierzę ale nie masz na to żadnych dowodów
- a więc zmyślasz. :-)

18. Data: 2007-03-02 12:08:31

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

...@n...googlegroups.com...

> [...]
> PS. Gdybym JA mierzył ludzi to byłyby na to jakieś dowody.
> Pani twierdzisz, że mierzę ale nie masz na to żadnych dowodów

Proszę Pana, proszę przestać się powtarzać. We wszystkich Pana postach
jedno i to samo, co jest dowodem na to, że nie ma Pan nic sensownego
do powiedzenia w temacie.

PS. W tej chwili dowody są już tajemnicą lekarską.

Pozdrawiam,
Magda

19. Data: 2007-03-02 13:43:18

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 12:50, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:

> Co za piękny zalążek dogłębnego poznania :-)))
> To ja tu będę robił za latarnię :-)
>
> ett

Ok - tylko uważaj na psy ;))

Hanka
;)

20. Data: 2007-03-02 15:47:12

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Ok - tylko uważaj na psy ;))

O - czyli jednak nie znikłaś.
Mam pewną teorię na temat spadku twojej aktywności na psp ostatnimi czasy
... ale nie powiem :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

gdy gesty mówią pragnę