Re: Doxepin, Petylyl - co dalej?

From: "ReaVeR" <r...@n...e-wro.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Doxepin, Petylyl - co dalej?
Date: Mon, 4 Aug 2003 23:11:06 +0200

Użytkownik "SebaeL" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bgmgdt$l8n$1@news.onet.pl...

> nie
> dwie
>
> Owszem, mam żonę :), 2,5 roku po ślubie. A co do mojej depresji, przez
jakiś
> czas próbowałem "wziąć się w garść". Niestety było coraz gorzej. I to w
> momencie kiedy wszystko zaczęło się układać.
> W styczniu zeszłego roku zacząłem własną działalność - założyłem firmę.
> Pierwsze miesiące byłem pozytywnie "nakręcony", mimo oczywistych trudności
> rozruchu. Potem wszystko szło coraz lepiej i było mniej stresu (choc
> generalnie wcale się zbytnio wcześniej nie przejmowałem - wyszedłem z
> [...]

JA moge tylko powiedziec, że prawdziwa siła drzemie w twoim umysle(tak jak i
moim). Własnie staram sie to opanować. Teraz np. mam taki problem jest
dziewczyna, która zawsze wpływała na mnie bardzo( bo ją kocham[chyba]). A
teraz po mojej własnej rechabilitacji ustała moja troska o nią. Ale to nie
wszystko, to co zrobiłem było świadome, unikałem jej, starałem się nie
widywac, udało się. Odniosłem sukces wyścwiczyłem tak umysł aby ignorował
mój problem. Niby wszystko miałem pod kontrolą ale potem sie spotkałem z nią
bo mijał 3 rok od kiedy to mi się przytrafiło. I co? Na poczatku
pogadaliśmy, oczywiście ja dużo więcej niż ona jak zwykle. Potem przeszliśmy
do bardziej nurtujących mnie pytań, aż tu nagle zaczęło mi się robic smutno
a ona do mnie "nie płacz" i uwierz mi czy nie ale właśnie to wywołało we
mnie wykapanie kilku łez. Jakaś podświadomość czy co? Nie mogłem temu
zapobiec, myslalem, że juz zwyciezyłem to co nazywam zniewoleniem
uczuciowym. Skąd, ze znowu? Przegrałem kolejną walke, uzmysłowiło mi to
jednak, że tak naprawde to jest ona niezbedna w moim życiu choćby na
zasadzie przyjaciela. Potrzebuje jej by cieszyć się życiem ale ponieważ
emocje to chaos to też aby sie przez nią dołować(Uznałem, że i tak lepiej mi
się tak bedzie żyło). Mam nadzieje, że wywnioskujesz coś z tego bo jestes
starszy ode mnie i napewno tez madrzejszy. Chcialem ci pokazać jak naprawde
w zyciu jest ważna milość i że trzeba ja w kimś ulokować (i dlatego zadałem
pytanie "Czy jestes żonaty?" ). Mam także nadzieje, że trochę pomogłem choć
sobie tez bym chciał troche :)

ReaVeR