Drętwienie rąk

11. Data: 2006-02-18 19:48:40

Temat: Re: DrÄ?twienie rÄ?k
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1pdmjlja48hs9$.qlbzg3eg4lyg.dlg@40tude.net...

> Ma tam już założoną kartę, to skierowanie nie jest potrzebne.
> Najlepiej zadzwonić i zapisać się na wizytę, albo zapytać
lekarza, czy
> danego dnia przyjmie.

1. popraw kodowanie, bo jest nieczytelne
2. co chcialas powiedziec?

--
pozdro
ape

12. Data: 2006-02-18 20:14:47

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 18 Feb 2006 20:48:40 +0100, *ape*
<news:dt7tmq$6he$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> lekarza, czy

> 1. popraw kodowanie, bo jest nieczytelne
> 2. co chcialas powiedziec?

Jak masz czytnik do d*, który nie potrafi się dostosować, to już nie moja
wina :-(
Zainstaluj sobie 40tude Dialog (PL, wszystko może).
http://www.40tude.com/dialog/download.htm

--
Kaja

13. Data: 2006-02-18 20:16:05

Temat: Re: Drętwienie rąk
Od: "Lucy" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ape <a...@n...poczta.fm> napisał(a):

> [...]

To przyjemne i łatwe ćwiczenie ;-)
Dziękuję Ape

14. Data: 2006-02-18 20:47:12

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jak masz czytnik do d*, który nie potrafi się dostosować, to już nie
moja
> wina :-(
> Zainstaluj sobie 40tude Dialog (PL, wszystko może).

nie mam takiej ochoty. mam domyslny (gowniany) czytmik legalnego
windowsa i mam nieprzeparta chec czytac to co piszesz/ reklamacje do
(de)billa gatesa :D

--
pozdro
ape

15. Data: 2006-02-18 20:52:25

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucy" <x...@g...pl> napisał w wiadomości

> To przyjemne i łatwe ćwiczenie ;-)

wiem. to latwe i przyjemne cwiczenie potrafi wiele zdszalac.
cwicz i czekaj na efekty :-)

--
pozdro
ape

16. Data: 2006-02-18 21:09:43

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 18 Feb 2006 21:47:12 +0100, *ape*
<news:dt816p$ofh$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> nie mam takiej ochoty. mam domyslny (gowniany) czytmik legalnego
> windowsa i mam nieprzeparta chec czytac to co piszesz/ reklamacje do
> (de)billa gatesa :D

Przestawiłam już z UTF8 na ISO 8859-2 i jakoś mi smutno :-(
Zauważyłeś, że ktoś już przedtem swoim złym kodowaniem "porąbał" temat?

--
Kaja

17. Data: 2006-02-18 21:18:43

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przestawiłam już z UTF8 na ISO 8859-2 i jakoś mi smutno :-(

nie smutniaszkuj, kaju. tak bedzze oki :-)

> Zauważyłeś, że ktoś już przedtem swoim złym kodowaniem "porąbał"
temat?
tak. jednak to nie ty :)

--
pozdro
ape

18. Data: 2006-02-19 11:24:36

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczególnie w takim przypadku ("kulturysta amator" ;-)) należy pomyśleć
o tzw. zespołach z ucisku. Przerośnięte mięśnie zmieniają nieco stosunki
anatomiczne i zaczynają uciskać przebiegające pomiędzy nimi nerwy. Nieco
rozjaśniłoby sprawę, gdybyś szczegółowo opisała to drętwienie. Przede
wszystkim, czy drętwieją głównie określone palce, czy cała dłoń równo?
Czy drętwienie obu rąk jest równe? Czy jakieś okoliczności
łagodzą/nasilają drętwienie? I podobne pytania.

Właściwy adres to ortopeda lub neurolog. W miarę możliwości spróbujcie w
jakimś większym ośrodku, a nie przychodni. Należałoby przeprowadzić
badania elektrofizjologiczne, ale to już będzie wiedział lekarz.

Na jakiś (dłuższy) czas radziłbym synowi zrezygnować z treningów.

Pozdrawiam
Piotr

19. Data: 2006-02-19 12:57:00

Od: "wiola" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaciekawiło mnie to co napisałaś o relaksacji odcinka szyjnego Wiolu,
ciekawe
> jak się relaksuje odcinek szyjny ( sen zamiast go relaksować to wywołuje
> objawy) w dodatku w czasie wolnym on bez przerwy siedzi prxed komputerem co
> chyba nie jest korzystne dla odcinka szyjnego.
> Do lekarza neurologa jak najbardziej syn chce znowu iść.
> Pozdrawiam serdecznie.

chodzi mi nie o relaksację która odebrałaś jako spoczynek w czasie snu tylko
rodzaj wiczeń tzw relaksację poizometryczną

20. Data: 2006-02-19 22:42:03

Od: "Sebastian Biały" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucy" <x...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kręgosłupa szyjnego wykazał wyrównanie lordozy szyjnej (nie wiem co to
> znaczy)
> i otrzymał 10 zastrzyków z wit. B 12.
> Nic nie pomogło, dalej drętwieją mu w nocy ręce. Pracuje fizycznie a w
> dodatku
> podnosi ciężary (jako miłośnik kulturystyki.)
> Pozatym dawniej ortopeda stwierdził lekkie skrzywienie boczne kręgosłupa
> oglądając mu plecy ale nie zlecił mu zdjęcia rtg całego kregosłupa.
> Zdarzały się w przeszłości przypadki,że syn skarzył się na bóle kręgosłupa

Witam!
Sądzę, iż w tym przypadku przyczyn należy szukać w kręgosłupie szyjnym, bądź
spolocie barkowym (inne przyczyny też mogą być, lecz te są najbardziej
prawdopodobne).
RTG wiele nie wykaże - widać jedynie kości- reszta to wnioskowanie z ich
ułożenia, kształtu - słowem : wyglądu.
Drętwienie będzie tu powodowane (tak sądzę) uciskiem na któryś z nerwów
(może na kilka). Najprawdopodobniejszym miejsce tego ucisku jest moim
zdaniem kręgosłup (szyjny). Taki ucisk w tym obrębie mogą wykazać CT
(tomograf), lub MRI (rezonans) - na które skierowanie jest dla lekarza
kierującego (jeśli jest to specjalista, a nie lekarz POZ) Jest tańsze niż na
RTG (lecz oni często o tym nie wiedzą)..
Syn powinien moim zdaniem na jakiś czas (np miesiąc, lub dwa) odstawić
kulturystykę. Masaż kręgosłupa szyjnego, gimnastyka tego odcinka - powinny
dużo pomóc.
Może być również tak, iż nerw zostaje uciśnięty wskutek pozycji ułożeniowej
w trakcie snu - np zgięty łokieć, tip. Lecz to i tak nie powinno mieć
miejsca u całkiem zdrowej osoby (nie stale). Być może pomogłoby w takim
przypadku stosowanie neuromobilizacji. (zabieg fizykalny, wykonywany przez
fizjoterapeutę, masażystę)

zanikający wzrok
10 procentowy roztwor glukozy
Pytanie o rechabilitanta mgr. Andrzeja Szklarza z Katowic......
Kontynuacja "no comment".......
Szukam dobrego kręgarza z okolic Katowic.