[do lekarzy] poprzyjmy kolegów z podkarpackiego!!!

1. Data: 2006-02-18 18:06:00

Temat: [do lekarzy] poprzyjmy kolegów z podkarpackiego!!!
Od: "jureks" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarze z woj. podkarpackiego 20 lutego zaczynają serię prostestów lekarzy
Polsce (przynajmniej mam taką nadzieję:)). Warto przesłać im kilka słów
poparcia i zachęty do wytrwałości w słusznej walce o normalne pensje w
Ochronie Zdrowia. Ich adres mailowy to o...@p...onet.pl

2. Data: 2006-02-20 18:39:03

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

jureks napisał(a):
> [...]
> Polsce (przynajmniej mam taką nadzieję:)). Warto przesłać im kilka słów
> poparcia i zachęty do wytrwałości w słusznej walce o normalne pensje w

A coś więcej o proteście? Coś w wiadomościach mówili, ale nie słuchałem.
Na Onecie jeszcze nic nie ma.

--
_ _ _ _

Drętwienie rąk
zanikający wzrok
10 procentowy roztwor glukozy
Pytanie o rechabilitanta mgr. Andrzeja Szklarza z Katowic......
Kontynuacja "no comment".......