Dragi a ...

1. Data: 2001-09-12 11:09:14

Temat: Dragi a ...
Od: Ezoterka <e...@r...vlo.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

;] Jedno pytanie.. Czy narkotyki moga miec wplyw na cykl? Czy miesiaczka
moze zaniknac lub znacznie sie spoznic gdy kobieta speeduje, lub cos w tym
stylu?

--
Posdroofa
EzO

_ _ _ _|_ _ ._ | _. EzOteRkA
(/_ /_(_) |_(/_ | |<(_| e...@r...vlo.torun.pl
http://ezoterka.prv.pl

2. Data: 2001-09-12 22:01:06

Temat: Re: Dragi a ...
Od: e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes) szukaj wiadomości tego autora

na pewno. proponuję zajrzeć na http://hyperreal.pl/drugs i użyć wyszukiwarki.

--
ja

3. Data: 2001-09-13 01:21:01

Od: "ts duke" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

zalezy jakie - nie mozesz sie pytac tak ogolnikowo, 'speeduje czy cos'.
niestety nawet jesli powiedzialabys dokladnie o co chodzi, to nie
potrafilbym odpowiedziec na twoje pytanie. speeda nie polecam w ogole, bo
nic nie daje. zalezy jeszcze napewno jak czestoi w jakich ilosciach.
niewatpliwie codzienne zazywanie ciezkich dla organizmu substancji moze
spowodowac roznego rodzaju powiklania.

ts duke

vlo.torun.pl...

4. Data: 2001-09-13 12:02:22

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ezoterka wrote:

> ;] Jedno pytanie.. Czy narkotyki moga miec wplyw na cykl? Czy miesiaczka
> moze zaniknac lub znacznie sie spoznic gdy kobieta speeduje, lub cos w tym
> stylu?

specjalistka nie jestem, ale jesli pomysli sie logicznie to wychodzi, ze
:
1. jesli speeduje sporo, powiedzmy - przez kilka dni non stop, to
2. organizm sie wykancza (czlowiek nie je, nie spi, jest pobudzony),
zatem
3. mozliwe jest opoznienie okresu...

nie wiem niestety, w jaki sposob narkotyk wplywa bezposrednio na
organizm.

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

'uroczyscie zapewniam, ze zrodzilam sie z powietrza
mozna mi palic swieczki zezwalam uprzejmie
ale niech nikt nie mówi: spoczywaj w pokoju'

5. Data: 2001-10-19 20:32:43

Od: PiotrekG <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

emes napisał:

>na pewno. proponuję zajrzeć na http://hyperreal.pl/drugs i użyć wyszukiwarki.

chyba http://hyperreal.pl/newdrugs/ a wyszukiwarki nie szukalem

Rzucić palenie
Alkoholizm
Życie bez marihuany ......
uzaleznienie od sieci - gdzie sie z tego leczyc?
ZYBAN - prosba o pomoc