Drapanie po jajach

1. Data: 2011-01-29 11:18:15

Temat: Drapanie po jajach
Od: "Winiary" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co powoduje że gość (nasz przelozony) w roznych systuacjach drapie się po jajach. Jak
zuwazylismy, robi to nieswiadomie. Co minute dwie ma ten odruch.

--
Winiary

2. Data: 2011-01-29 13:44:40

Temat: Re: Drapanie po jajach
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jan 2011 12:18:15 +0100, Winiary napisał(a):

> Co powoduje że gość (nasz przelozony) w roznych systuacjach drapie się po jajach.
Jak zuwazylismy, robi to nieswiadomie. Co minute dwie ma ten odruch.

Ktoś z was zaraził go, brudasy!

3. Data: 2011-01-29 14:36:07

Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktoś z was zaraził go, brudasy!

Coś wspominał że się widział z panslavistą. pewnie to od niego załapał. A on
pewnkiem od ciebie. Tez sie drapiesz?

4. Data: 2011-01-29 14:48:15

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-29 14:44, Ikselka pisze:

Jak zuwazylismy, robi to nieswiadomie. Co minute dwie ma ten odruch.

> Ktoś z was zaraził go, brudasy!

może ty?

5. Data: 2011-01-29 23:05:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jan 2011 14:36:07 +0000 (UTC), Waldemar Maria Pawlak
napisał(a):

> Coś wspominał że się widział z panslavistą. pewnie to od niego załapał. A on
> pewnkiem od ciebie. Tez sie drapiesz?

Naprawdę nie każdy ma to, co ty. Uwierz w to i idź się zdezynfekować.

6. Data: 2011-01-29 23:05:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jan 2011 15:48:15 +0100, R. P. napisał(a):

Jak zuwazylismy, robi to nieswiadomie. Co minute dwie ma ten odruch.

> może ty?

To twój przełożony, nie mój.

7. Data: 2011-02-01 02:44:58

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Winiary" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
Co powoduje że gość (nasz przelozony) w roznych systuacjach drapie się po
jajach. Jak zuwazylismy, robi to nieswiadomie. Co minute dwie ma ten odruch.

Cofnął się do podstawówki.
Jak dziś pamiętam, jak wychowawczyni na wizycie domowej
nie potrafiła wyartykułowac tej moje przypadłości rodzicom.
Wstydziła sie chyba.
Przełom 6-7 klasy.
Potem mi przeszło.

Feromon