Dretwienie palcow u reki.

1. Data: 2004-10-25 14:54:56

Temat: Dretwienie palcow u reki.
Od: "pawel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W lecie duzo jezdzilem na rowerze w gorach. Przy jezdzie w dol duzy nacisk jest
na rece. Zaczyly mnie bolec w lokciach, a takze czesto w czasie jazdy dretwialy
mi place u prawej reki. Wystarczylo, ze opuscilem reke i dretwienie
przechodzilo. Teraz to dretwienie pojawia sie nawet w nocy jak spie, coraz
wiecej palcow dretwieje, az do bolu. Przy pisaniu dlugopisem lub przy pracy na
komputerze tez palce dretwieja. Jak z tym walczyc?
pawel

2. Data: 2004-10-25 20:08:51

Temat: Re: Dretwienie palcow u reki.
Od: "Fsanz" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
pracy na
> komputerze tez palce dretwieja. Jak z tym walczyc?

przede wszystkim masaże. niestety nie samemu - ktos inny musi to zrobic -
chodzi o nacisk odpowiedni. na krem lub balsam lub oliwkę. nie na sucho.
ruszac palcami u rąk. ciagle je gimnastykować. podnosić do góry. spać nie na
podkulonym łokciu. rece zarzucic za głowę chocby przy zaypianiu.
moga to byc sprawy krązeniowe albo nacisk na jakises nerwy.
jesli beda sie nasilały lub powtarzały - koniecznie odwiedz lekarza...

3. Data: 2004-10-25 20:30:39

Od: "pawel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moga to byc sprawy krązeniowe albo nacisk na jakises nerwy.
> jesli beda sie nasilały lub powtarzały - koniecznie odwiedz lekarza...

Nasilaja sie, bo coraz wiecej palcow dretwieje i trzyma dlugo, czasem w ogole
nie puszcza.
pawel

4. Data: 2004-10-25 21:08:55

Od: "Fsanz" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nasilaja sie, bo coraz wiecej palcow dretwieje i trzyma dlugo, czasem w
ogole
> nie puszcza.
> pawel

no to juz wiesz ze masz isc do lakarza :)
do rodzinnego po skierowanie.

i pytanie pomocnicze - a teraz jak wyglada nacisk na twoje rece? nadal
jezdzisz na rowerze?

5. Data: 2004-10-26 09:06:13

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do lekarza pierwszego kontaktu - potem ze skierowaniem do chirurga i poproś
o badanie EMG w celu zdiagnozowania zespołu cieśni nadgarstka - bada się
przewodnictwo nerwowe.

pozdr
Jack

6. Data: 2004-10-26 12:31:18

Od: "pawel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i pytanie pomocnicze - a teraz jak wyglada nacisk na twoje rece? nadal
> jezdzisz na rowerze?

Nie jezdze. Wystarczy, ze pisze dlugopisem lub trzymam reke na myszy komputera.

chemioterapia i ból zębów
Posiew nasienia - jak przeprowadza sie takie badanie?
kto objasni
Wrastajace paznokcie - jak walczyc?
Czy Ktoś Coś Wie?