Drętwienie rąk

1. Data: 2006-02-18 17:58:11

Temat: Drętwienie rąk
Od: "Lucy" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOże ktoś orientuje się jakie mogą być przyczyny drętwienia rąk?
U mojego 21 letniego syna pojawiło sie drętwienie reki po raz pierwszy
we wrześniu ub. roku po pchaniu w pozycji pochylonej ogromnego kamienia.
Następnego dnia obudził się ze zdrętwiałą ręką i tak jest do dziś, budzi sie
rano teraz z dwona zdrętwiałymi rekami.Otrzymywał leki przeciwzapalne, rtg
kręgosłupa szyjnego wykazał wyrównanie lordozy szyjnej (nie wiem co to znaczy)
i otrzymał 10 zastrzyków z wit. B 12.
Nic nie pomogło, dalej drętwieją mu w nocy ręce. Pracuje fizycznie a w dodatku
podnosi ciężary (jako miłośnik kulturystyki.)
Pozatym dawniej ortopeda stwierdził lekkie skrzywienie boczne kręgosłupa
oglądając mu plecy ale nie zlecił mu zdjęcia rtg całego kregosłupa.
Zdarzały się w przeszłości przypadki,że syn skarzył się na bóle kręgosłupa i
nogi w przeszłości.
Będę wdzięczna za każdą radę.

2. Data: 2006-02-18 18:18:47

Temat: Re: Drętwienie rąk
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucy" <x...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oglądając mu plecy ale nie zlecił mu zdjęcia rtg całego kregosłupa.
> Zdarzały się w przeszłości przypadki,że syn skarzył się na bóle

proponuje wizyte u neurologa

--
pozdro
ape

3. Data: 2006-02-18 18:46:07

Od: "Lucy" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ape <a...@n...poczta.fm> napisał(a):

> proponuje wizyte u neurologa

Był raz u neurologa ,który zlecił mu zastrzyki z wit.B 12.
Teraz musi znowu iść po skierowanie do neurologa czy z porzedniego może
skorzystać?

4. Data: 2006-02-18 18:57:28

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucy" <x...@g...pl> napisał w wiadomości

> Był raz u neurologa ,który zlecił mu zastrzyki z wit.B 12.
> Teraz musi znowu iść po skierowanie do neurologa czy z porzedniego
może
> skorzystać?

ponowne skierowanie.
same wit. z grupy b nie musza zalatwic sprawy. ja bym sie tu sklanial ku
rehabilitantowi.
jednak to nie ja bede podejmowal decyzje

--
pozdro
ape

5. Data: 2006-02-18 19:04:05

Od: "wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nogi w przeszłości.
> Będę wdzięczna za każdą radę.
>

> witam! Również polecam ci wizytę u neurologa ale jeśli masz możliwoś to
innego. Zastrzyki z witaminą B12 na nic się nie zdadzą, z Twojego opisu
wyglada że ma ucisk w odcinku szyjnym na nerw co powoduje dretwienie, a do
tego piszesz że jeszcze dołączyła się skolioza w odcinku szyjnym. Może lepsze
efekty dałaby relaksacja odcinka szyjnego no ale lepiej najpierw do lekarza

6. Data: 2006-02-18 19:11:11

Od: "Lucy" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ape <a...@n...poczta.fm> napisał(a):

> ja bym sie tu sklanial ku rehabilitantowi.

Dziekuję Ape a powiedz mi co sądzisz o chodzeniu na siłownię i podnoszeniu
ciężarów w sytuacji gdy co noc mu drętwieja ręce?
Okiem laika to nie jest mądre ale nie daje sobie tego wyperswadować.

7. Data: 2006-02-18 19:21:13

Od: "Lucy" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiola <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]

Zaciekawiło mnie to co napisałaś o relaksacji odcinka szyjnego Wiolu, ciekawe
jak się relaksuje odcinek szyjny ( sen zamiast go relaksować to wywołuje
objawy) w dodatku w czasie wolnym on bez przerwy siedzi prxed komputerem co
chyba nie jest korzystne dla odcinka szyjnego.
Do lekarza neurologa jak najbardziej syn chce znowu iść.
Pozdrawiam serdecznie.

8. Data: 2006-02-18 19:32:22

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuję Ape a powiedz mi co sądzisz o chodzeniu na siłownię i
podnoszeniu
> ciężarów w sytuacji gdy co noc mu drętwieja ręce?
> Okiem laika to nie jest mądre ale nie daje sobie tego wyperswadować.

powiadaja, ze uklad miesniowy i uklad nerwowy sa niezalezne...
jednak jesli dolegliwosc powstala w wyniku przesilenia...
niby scislej zaleznosci nie ma. ja bym jednak sobie odpuscil atlasy na
jakis czas

--
pozdro
ape

9. Data: 2006-02-18 19:35:30

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zaciekawiło mnie to co napisałaś o relaksacji odcinka szyjnego Wiolu,
ciekawe
> jak się relaksuje odcinek szyjny

powolne przetaczanie glowy w ktorakolwiek strone :-)

--
pozdro
ape

10. Data: 2006-02-18 19:41:13

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 18 Feb 2006 18:46:07 +0000 (UTC), *Lucy*
<news:dt7q1f$h9q$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Był raz u neurologa ,który zlecił mu zastrzyki z wit.B 12.
> Teraz musi znowu iść po skierowanie do neurologa czy z porzedniego może
> skorzystać?

Ma tam już założoną kartę, to skierowanie nie jest potrzebne.
Najlepiej zadzwonić i zapisać się na wizytę, albo zapytać lekarza, czy
danego dnia przyjmie.

--
Kaja

zanikający wzrok
10 procentowy roztwor glukozy
Pytanie o rechabilitanta mgr. Andrzeja Szklarza z Katowic......
Kontynuacja "no comment".......
Szukam dobrego kręgarza z okolic Katowic.