Drętwienie ręki

1. Data: 2001-12-26 23:30:35

Temat: Drętwienie ręki
Od: "Dariusz Skura" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co może być przyczyną drętwienie ręki w nocy nawet na tej na której się nie
śpi tak jak by nie dopływała krew do tego stopnia sprawia to ból, że budzi
człowieka w nocy ?

Dariusz Skura
s...@i...pl

2. Data: 2001-12-27 01:19:22

Temat: Re: Drętwienie ręki
Od: "'Raf256' Rafal Maj" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz Skura" <s...@i...pl> wrote in

> Co może być przyczyną drętwienie ręki w nocy nawet na tej na której się
> nie śpi tak jak by nie dopływała krew do tego stopnia sprawia to ból,
> że budzi człowieka w nocy ?

hmm może to ma podobną przyczynę jak np skurcz nogi - tzn. brak magnezu

--
Raf256
,--, _ ,- _ _ _
|,-'`_|_|_ `_||_'|_' r...@g...pl
| `\|_| | |_,,_||_|

3. Data: 2001-12-27 09:29:47

Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> śpi tak jak by nie dopływała krew do tego stopnia sprawia to ból, że budzi

A czy nie miales kiedys zlamanej tej reki. ? Moze doszlo do uszkodzenia
ktoregos nerwu ?

Borys

4. Data: 2001-12-27 11:38:01

Od: "Moni" <m...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Skura" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> śpi tak jak by nie dopływała krew do tego stopnia sprawia to ból, że budzi

Moja mama ma cos takiego. Lekarze sugeruja, ze jest to efektem skrzywienia w
obrebie kregoslupa szyjnego. Zmiana lożka oraz poduszki na plaska troche jej
pomogla.
Moze pokazalbys sie lekarzowi?
pozdrawiam,
M.

5. Data: 2001-12-28 18:04:01

Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org> szukaj wiadomości tego autora

Hello All!

27 Dec 01 00:30, Dariusz Skura pisal do All:

DS> Co może być przyczyną drętwienie ręki w nocy nawet na tej na której
DS> się nie śpi tak jak by nie dopływała krew do tego stopnia sprawia to
DS> ból, że budzi człowieka w nocy ? --

Jeśli ręka jest ciepła, to powodem nie są sprawy zwiazane z kwioobiegiem.
Jeśli jest zimna i zbielała, to nalezy zbadać przepływy począwszy od tętnic
podobojczykowych, bo mogą to być zmiany miażdzycowe naczyń.

Pozdrawiam!
Mariusz -=maVox=-

6. Data: 2001-12-28 21:39:24

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalezy czy to prawa czy lewa, bo moga to byc powikl. z sercem,
to w zasadzie moze byc wszystko trudno powiedziec bez diagnozy. Najlepiej
zbadaj sie zeby nie bylo pozno, a nie baw sie w gdybanie, bo to nie zarty

7. Data: 2001-12-29 00:13:25

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> s...@i...pl
>
> Napisałeś ręki, ale jeśli to chodzi o dłoń, to najprawdopodobniej jest to
tzw. zespół kanału (cieśni) nadgarstka. Ja mam to samo. Nerwy przechodzące
przez kości nadgarstka są uciskane w wyniku jakichś zmian kostnych. U mnie to z
powodu długoletnich zabiegów dializy. Ale może pewnie być z innych powodów. Nie
ma na to jakiejś skutecznej rady. Brałem przez parę miesięcy zastrzyki tzw.
Cocarboxylazy, ale efektów raczej żadnych. Najskuteczniejsze jeszcze może być
chyba operacyjne uwolnienie nerwu, ja się jeszcze nie zdecydowałem, lecz jeśli
bardziej dokuczy to chyba tak.

8. Data: 2002-02-14 11:15:05

Od: ChillZ <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz Skura" <s...@i...pl> wrote in

> Co może być przyczyną drętwienie ręki w nocy nawet na tej na której się
> nie śpi tak jak by nie dopływała krew do tego stopnia sprawia to ból,
> że budzi człowieka w nocy ?

Mialem (mam) nieco podobny problem - regularnie dretwiala mi prawa noga od uda w dol
podczas snu i podrozy do pracy autobusem (ok 40 minut stania). Lekarz przypisal mi
magnez i (chyba, juz nie pamietam) witamine B1 ale nie zauwazylem zadnej poprawy.
Kilkanascie tygodni pozniej zaczalem regularnie i dosc intensywnie trenowac dwa razy
tygodniu i juz po 2-3 tygodniach zauwazylem znaczaca poprawe, teraz noga dretwieje mi

tylko w autobusie ale w znacznie mniejszym stopniu i dosc rzadko (kiedys codziennie).

Lecho Buszczynski

Candida ?!?!?!
Jak zainwestować w swój organizm ?
Rozszyfrowanie diagnozy