Drgajaca powieka

1. Data: 2003-10-30 21:05:59

Temat: Drgajaca powieka
Od: "adamert" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zaradzic drgajacej gornej powiece (cos tak jakby lekkie skurcze)?

2. Data: 2003-10-30 21:15:38

Temat: Re: Drgajaca powieka
Od: "K" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zaradzic drgajacej gornej powiece (cos tak jakby lekkie skurcze)?

Czesto jest to spowodowane niedoborem magnezu, moze warto wiec zaopatrzyc
sie wen w aptece ;)

3. Data: 2003-10-30 21:48:09

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Czesto jest to spowodowane niedoborem magnezu, moze warto wiec zaopatrzyc
> sie wen w aptece ;)
Było. Chyba nawet wczoraj lub przedwczoraj. Ale nie będę złośliwy - weź
aspargin

4. Data: 2003-10-31 09:25:14

Od: "Qba" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie brak magnezu! Tez mam czasem ten problem... Juz jena tabletka
pomaga! Pozdr. Qba

5. Data: 2003-10-31 11:19:58

Od: "adamert" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie brak magnezu! Tez mam czasem ten problem... Juz jena tabletka
> pomaga! Pozdr. Qba

Dzieki. Zapytam jeszcze tak na wszelki wypadek. Czy moze to byc na podlozu
nerwicowo-neurologicznym? Stalo mi sie to po stresie i trwa juz kilka dni.

6. Data: 2003-10-31 13:24:54

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamert" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dzieki. Zapytam jeszcze tak na wszelki wypadek. Czy moze to byc na podlozu
> nerwicowo-neurologicznym? Stalo mi sie to po stresie i trwa juz kilka dni.
W stresie potrzeba więcej magnezu, więc pewnie zabrakło :). I trzeba brak
uzupełnić najlepiej magnez z B6 lepiej się wchłania ale przydać się może
potas (chyba na receptę). Jeśli nie pomoże to do lekarza marsz :).
pozdrawiam
barbarella

7. Data: 2003-10-31 19:28:42

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamert" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dzieki. Zapytam jeszcze tak na wszelki wypadek. Czy moze to byc na podlozu
> nerwicowo-neurologicznym? Stalo mi sie to po stresie i trwa juz kilka dni.
Stres niszczy magnez. Poza środkami farmakologicznymi polecam czekoladę,
kakao i orzechy

8. Data: 2003-11-03 20:48:44

Od: "adamert" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odkrylem, ze to nie jest typowe drganie powieki. To jest cos jakby maly
sekundowy skurcz gornej powieki przy jej podnoszeniu lub opuszczaniu. Nie
zawsze to jest, ale dosc czesto. Nie jest to bolesne, ale czasami przeszkadza w
czytaniu.

9. Data: 2003-11-04 07:08:12

Od: "KRzysiek" <atarist-no spammerom-@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

mialem to samo :-)

Polecam jakis preparat magnezowy + preparat z borowki (mozna dostac w aptece
bez recepty)

pozdr.
Krzysiek

10. Data: 2003-11-05 12:52:11

Od: "Adrianna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mialem to samo :-)
>
> Polecam jakis preparat magnezowy + preparat z borowki (mozna dostac w
aptece
> bez recepty)

Ja tez to mam od czasu do czasu, czesto przez zaniedbanie organizmu...
zgadzam sie z Krzyskiem to brak witaminek;]

POzdrowka, Ada

o sposobach uzyskiwana komorek macierzystych
Logest
Co to moze byc
podniebienie
CIĄŻA-PROBLEM-PROŚBA O RADE