Drink "Tropical Haze"

1. Data: 2000-07-06 12:12:33

Temat: Drink "Tropical Haze"
Od: Dominika Marciniszyn <n...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piłam go kiedyś w pewnej knajpce i bardzo mi smakował... Wiem, że jest
na bazie ananasowej Finlandii, jest tam też chyba sok z ananasa. Może
ktoś zna przepis?

Dominika

1. Data: 2000-07-06 13:40:56

Temat: Re: Drink "Tropical Haze"
Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dominika Marciniszyn wrote:

> Piłam go kiedyś w pewnej knajpce i bardzo mi smakował... Wiem, że jest
> na bazie ananasowej Finlandii, jest tam też chyba sok z ananasa. Może
> ktoś zna przepis?

Upominaj sie na priva, to poszukam, jak nie zapomne.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-07-06 16:03:45

Od: Slavek <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Zamiast "Tropical Haze" proponuje:

Tropical Orgasm

Ingredients:

Pink lemonade
1/2 fifth Vodka (Absolut)
1/4 bottle strawberry Daquiri mix (Mrs.T's)
Add 1 splash Rum (Capt. Morgan's)

Mixing instructions:

Start with 3/4 of a pitcher with pink lemonade. Then add the vodka. Mix
till you can barely taste the
vodka, then add the strawberry daquiri mix, then a splash of rum. (Just
a bit, do not add too much) Stir
and then chill.

Creator/contributor's comments:

This is great at parties. Women especially like it because it is not
too harsh and has a pleasing taste to
it. But careful! Beause you cannot taste the vodka or rum very well, it
goes down very easy. Its easy to
get drunk on this stuff.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2000-07-06 16:10:53

Od: Slavek <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam website:
http://www.webtender.com/

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2000-07-06 16:59:23

Od: "Zolza" <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Slavek wrote in message <3...@s...com>...
>Zamiast "Tropical Haze" proponuje:
>
>Tropical Orgasm
Ladna nazwa :))))
I tu zaczyna sie problem:
> Pink lemonade
Powiedzmy ze wezmiemy Fante
> 1/2 fifth Vodka (Absolut)
Bez problemu
> 1/4 bottle strawberry Daquiri mix (Mrs.T's)
Wiem co to jest, i wiem ze raczej amerykanski wynalazek. I trudno w Polsce
kupic takie gotowe mixy do drinkow, jakie w kazdym supermarkecie w USA
wydaja sie oczywiste. Czym wiec toto zastapic? Zmiksowanymi truskawkami?
> Add 1 splash Rum (Capt. Morgan's)
Tez mozna kupic.

> Mixing instructions:

A dalej to juz na szczescie prosto:))

> This is great at parties. Women especially like it (ciach)
Beause you cannot taste the vodka or rum very well, it
>goes down very easy. Its easy to
> get drunk on this stuff.
Przypuszczam, ze z wyzej wymienionych powodow faceci chetnie robia caly
dzbanek na impreze, zgodnie z zasada "pij, pij, bedziesz latwiejsza...."
;-)))

Tez pozdrawiam
Magda

Kolacja dla faceta raz jeszcze