Drinki na duza skale..

1. Data: 2002-11-13 08:56:28

Temat: Drinki na duza skale..
Od: "SYLWIA" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam...
w tym roku chcialabym zaskoczyc znajomych i na imieniny zaserwowac im dobre
ozezwiajace drinki...przegladalam wiele ksiazek jednak smaku nie poczulam
patrzac na obrazki...moze znacie napoje bogow i cos odslonicie..biorac pod
uwage cene i ilosc(20 osob)...z gory dziekuje...

1. Data: 2002-11-13 09:18:38

Temat: Re: Drinki na duza skale..
Od: "Zenek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SYLWIA" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> patrzac na obrazki...moze znacie napoje bogow i cos odslonicie..biorac pod
> uwage cene i ilosc(20 osob)...z gory dziekuje...

http://www.barman-polski.com.pl/

Pozdrawiam
Zenek

1. Data: 2002-11-13 09:39:21

Od: "mamast" <m...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> patrzac na obrazki...moze znacie napoje bogow i cos odslonicie..biorac pod
> uwage cene i ilosc(20 osob)...z gory dziekuje...
Proponuję drinki niedrogie, proste i w miarę efektowne. Zakupić należy
wódeczkę, sok grapefruitowy( klarowny- bez fuzli) i curacao ( niekoniecznie
oryghinalne holenderskie- może być podróba, którą dostaniesz w każdym
hipermarkecie). Do odp. ilości alkoholu dolewasz soczek i odrobinę curacao i
efekt już gotowy. Jeżeli czujesz potrzebę, możesz przyozdobić miętą,
cytryną, jakąś fajną słomką. Mało tego, że drink ma super- blue kolor, jest
naprawdę smakowity!
Poleciłabym Ci również poncz, ale on do "ekonomicznych" niestety nie należy!
Pozdrawiam i życzę udanej imprezy!
Magda

1. Data: 2002-11-13 12:46:49

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamast" <m...@p...ckp.pl> napisał w wiadomości

[ciach] Mało tego, że drink ma super- blue kolor, jest
> naprawdę smakowity!

wspaniale wszystko barwi na niebiesko lub zielono: język
a także produkty przemiany materii ;))

pozdr
Ania

1. Data: 2002-11-13 13:05:22

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> efekt już gotowy. Jeżeli czujesz potrzebę, możesz przyozdobić miętą,
> cytryną, jakąś fajną słomką. Mało tego, że drink ma super- blue kolor,

z curacao z sokiem grejfrutowym wciaz zachwuje niebieski kolor? bo z
pomaranczowym to sie prawde mowiac, ziluny robi, hehehe, i niestety nie jest
w moim guscie, ale jesli grejfrut poprawia smak tego niebieskiego czegos, to
chetnie wyprobuje, bo curacao juz dwa lata mi zalega w barku i brak na nie
chetnych, hehehe

ja polecam bialy slodki wermut ze spritem i lodem (bardzo pyszny i lekki)
oraz martini slodkie z woda gazowana, lodem i cytryna. Tez lightowy drink,
mniam :)

pozdrawiam
wkn (jeszcze zyje, jak widzicie, nie zeszlam jak w Wielkim zarciu, hihihi)

1. Data: 2002-11-13 14:15:27

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SYLWIA <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]
> patrzac na obrazki...moze znacie napoje bogow i cos odslonicie..biorac pod
> uwage cene i ilosc(20 osob)...z gory dziekuje...

Ja jako alkoholowy gwóźdź ostatniej imprezy zrobiłam... degustację
różnistych drinków po kolei z książki :) .
Na sporej tacy ustawiłam mnóstwo różnych kieliszków, robiłam drinki po kolei
z książki, po trzy, ale nie mówiłam co jest gdzie, miałam poznaczone
kieliszki, następnie każdy brał sobie co mu się podobało i oceniał. Fajna
zabawa z nauką mieszania i punktowaniem w książeczce na przyszłość :) .
Tyle, że w połowie "B" pił każdy wszystko tylko rurek swoich pilnowaliśmy
;-) . Doszliśmy do końca "D" :-D .
Impreza była przednia, na 12 osób, tylko trzeba się do takiej dobrze
przygotować w składniki, mnóstwo kieliszków, szklaneczek itp. niedużych, bo
o smak a nie ilość chodzi, spory zapas lodu w lodówce już powyciąganego z
woreczków, pojemników i takich tam, no i dodatkowe ręce do pomocy.
Pozdrawiam serdecznie, udanej imprezy, Kianit

1. Data: 2002-11-13 15:09:57

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> patrzac na obrazki...moze znacie napoje bogow i cos odslonicie..biorac pod
> uwage cene i ilosc(20 osob)...z gory dziekuje...

Polecam wynalazek mego męża, tylko nie wiem, jak on ekonomicznie wychodzi, bo
nie liczyliśmy.
Bierze się pół litra spirytusu do dużej wazy. Do tego kilka mandarynek
pokrojonych na plasterki, kilka pomarańczy, kilka grapefruitów, brzoskwinie z
puszki(trzeba pokroić na kawałki), zalewę z brzoskwiń,takoż ananas z puszki też
z zalewą. Jak kto lubi może dodać banana.
Dolewamy butelkę toniku.
To wszystko mieszamy i odstawiamy na jakąś godzinę. Potem próbujemy, czy nie za
mocne. Jak za mocne- dodajemy toniku.Generalnie nie powinno się czuć alkoholu-
wtedy jest dobre.
Serwujemy każdemu z porcyjką owoców w szklaneczce.

Miłej imprezy-Gosia

1. Data: 2002-11-13 15:43:30

Od: "bazyli4" <b...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam...
> w tym roku chcialabym zaskoczyc znajomych i na imieniny zaserwowac im
dobre
> ozezwiajace drinki...

To będzie tak. Do 100 gramowego kieliszka wódki wlewamy 50g wódki czystej
zmrożonej mocno, delikatnie lejemy 1/4 tego kieliszka mocnego soku
malinowego lub z czarnej porzeczki, ale musi być gęsty i baaaardzo słodki,
tak by się nie zmieszało wszystko, potem wkraplamy 10 kropel czegoś
ostrego, najlepiej tabasco. Nie mieszać.

Pzdr
Paweł

1. Data: 2002-11-13 16:16:06

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak by się nie zmieszało wszystko, potem wkraplamy 10 kropel czegoś
> ostrego, najlepiej tabasco. Nie mieszać.

Musi bedzie dobre. Ma swoja nazwe moze?

Pzdr.
Dorota

1. Data: 2002-11-13 16:17:13

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bazyli4 <b...@p...nospam.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aqtrtj$hh3$...@n...tpi.pl...
> [...]
> tak by się nie zmieszało wszystko, potem wkraplamy 10 kropel czegoś
> ostrego, najlepiej tabasco. Nie mieszać.

Czy to nie Wściekły Pies ?
Pozdry , Kianit

Pieczone warzywka
piekarnik gazowy-pytanie