"Drobna, urocza wpadka"...

71. Data: 2011-05-29 10:36:15

Temat: Re: "Drobna, urocza wpadka"...
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

Dnia Sun, 29 May 2011 11:59:02 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> [...]
> "za królową". Te słowa powinny kończyć toast. Podczas hymnu Obama
> kontynuował toast zamiast przerwać go (gafa Obamy). Tłumaczył potem, że
> traktował to jako podkład muzyczny do jego przemówienia :)) Nie zamoczył
> nawet ust w kieliszku (druga jego gafa)."
>
> I wiele innych.
> N o dobrze. Tylko ja się zastanawiam, co się stało w USA, że z tak bardzo
> na
> ten urząd nieprzygotowanej osoby zrobiono prezydenta? Zachodzę w głowę,
> czy
> przed nim też był ktoś podobny- ale chyba nie?

Element rasowy grał tu rolę, tylko i wyłącznie. Jak w ichnich filmach
obecnie - wszędzie tam już obowiązkowy. Taki rodzaj "parytetu" - raz biały,
raz czarny będzie, wedle równych praw. A że z "czarnego" targetu trza było
brać niemal z łapanki (wg kompetencji trudniej), to i wzięli co było. U nas
tak samo będzie w sejmie i rządzie niedługo - odnośnie kobiet...

Teraz jednak najsilniejsze w USA zaczyna być lobby homo, wyprzedza już
powoli nawet żydowskie. Niedługo zrobią prezydentem Żyda-pederastę albo
kobietę-Żydówkę-lesbijkę i zwłaszcza w tym drugim przypadku będzie
politpoprawnie do sześcianu, bo będzie trzy w jednym - żydowskie kobiety
homo na traktory! //parafraza znanego hasła komunistycznych aktywistów w
PRL:
http://tiny.pl/hfchp
http://www.ppr.pl/artykul-na-traktory-59660-dzial-9.
php

Fakt- nie kojarzę, żeby pokazywano traktory przy pracy.:-)

Jeśli chodzi o USA- trzeba wziąć pod uwagę, że lobby murzyńskie za
największych wrogów uważa Żydów. Ciekawe więc, kto będzie następnym
rezydentem USA. Mam wrażenie, że jak oni zrzucą z siebie marksizm
intelektualny i zaczną powracać do normalności, wtedy i reszta świata
zauważy, co jest grane. Oj, marny los Żydów. Tyle, że oni sobie z tego zdają
sprawę- i będą przeciwdziałać, jak tylko mogą.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

72. Data: 2011-05-29 11:44:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=========================

> [...]
> zauważy, co jest grane. Oj, marny los Żydów. Tyle, że oni sobie z tego zdają
> sprawę- i będą przeciwdziałać, jak tylko mogą.

I PÓKI mogą.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

73. Data: 2011-05-29 15:30:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-29 11:59, Chiron pisze:

> N o dobrze. Tylko ja się zastanawiam, co się stało w USA, że z tak
> bardzo na ten urząd nieprzygotowanej osoby zrobiono prezydenta?
> Zachodzę w głowę, czy przed nim też był ktoś podobny- ale chyba nie?

No fakt, Bushowi się wpadki w ogóle nie zdarzały. ;>
I w ogóle żadnym przywódcom europejskim się nie zdarzają wpadki. Tylko
paczpan, przyleciał murzyn i dżunglę robi. :>

Ewa

74. Data: 2011-05-29 15:47:58

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

> [...]

I w ogóle żadnym przywódcom europejskim się nie zdarzają wpadki. Tylko
paczpan, przyleciał murzyn i dżunglę robi. :>

============
Wpadki- a zdziczenie obyczajów, to różnica. I żaden z niego murzyn- tylko
mulat. Nie myślę, aby kolor skóry miał tu coś do rzeczy- raczej kolor jego
przekonań. A to jest socjalista- tak, jak Clintonowa z jego ekipy (w ogóle
cała ta wesoła czeredka). I tak Marx zatriumfował zza grobu.
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

75. Data: 2011-05-29 16:15:19

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-29 17:30, medea pisze:

> [...]

Wcale a wcale:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wpadka-na-wpa
dce-co-prezydenci-USA-wiedza-o-Polsce,wid,13449097,k
omentarz.html?ticaid=1c642

> No fakt, Bushowi się wpadki w ogóle nie zdarzały. ;>

Bush się kompromitował raz po raz, OIDP. A tego akurat nie pamiętam:
http://deser.pl/deser/1,111858,9683331,To_dopiero_by
lo_faux_pas__Jak_prezydent_USA_zwymiotowal.html
;)

> I w ogóle żadnym przywódcom europejskim się nie zdarzają wpadki. Tylko
> paczpan, przyleciał murzyn i dżunglę robi. :>

Bo biali już dawno z drzew pozłazili, nie to co murzyn:
http://patrz.pl/filmy/zielonym-do-gory

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

76. Data: 2011-05-29 16:25:58

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
> N o dobrze. Tylko ja się zastanawiam, co się stało w USA, że z tak bardzo
> na ten urząd nieprzygotowanej osoby zrobiono prezydenta? Zachodzę w głowę,
> czy przed nim też był ktoś podobny- ale chyba nie?

byl - Walesa, Kaczynski. To byly osoby wielce przygotowane do etykiety
i protokolu----:/ za jednym zona nawet z reklamowka do samlolotu
biegala.....

i.

77. Data: 2011-05-29 16:27:49

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też mam kontakty z dyplomatami (dawni koledzy z liceum itp) i to non stop,

rozumiem juz teraz Paulinke, kiedy smiala sie z Twoich zyciowych
doswiadczen, ktore pojawiaja sie jak na zamowienie w kazdej dyskusji. A czy
masz tez chody
u Papieza?

i.

78. Data: 2011-05-29 16:55:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-29 18:27, Iwon(K)a pisze:

> rozumiem juz teraz Paulinke, kiedy smiala sie z Twoich zyciowych
> doswiadczen, ktore pojawiaja sie jak na zamowienie w kazdej dyskusji.
> A czy masz tez chody
> u Papieza?

No ba! Przecież i o tym było.

Ewa

79. Data: 2011-05-29 16:56:46

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-29 18:15, Aicha pisze:

> [...]
lo_faux_pas__Jak_prezydent_USA_zwymiotowal.html

> ;)

> Bo biali już dawno z drzew pozłazili, nie to co murzyn:

Jak zwykle nieoceniona jesteś w linkowaniu. Mnie się nie chce szperać.

Ewa

80. Data: 2011-05-29 16:58:37

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-29 18:56, medea pisze:

> Jak zwykle nieoceniona jesteś w linkowaniu. Mnie się nie chce szperać.

Od kilku dni pełno tego w necie, z okazji wizyty :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku