Drobny szczegół w łazience - help

1. Data: 2003-02-10 07:20:35

Temat: Drobny szczegół w łazience - help
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem !

Mam do rozwiązania mały problem w łazience. Grzejnik musi być połączony
ze "średnio ładnym" modułem hydraulicznym, ukrytym w ścianie pod
glazurą. Do tego modułu musi być w miarę łatwy dostęp, np. do
wyregulowania lub odcięcia grzejnika. Jak rozwiązać sprawę dostępu do
tego cuda ukrytego pod glazurą ? Płytki spore, 25 x 40, a potrzeba
dziury rzędu 10 x 10. Myślałem o wycięciu takiego otworu w płytce i
przysłonięciu go np. blachą nierdzewną przyklejoną np. na silikonie.

A może jakoś inaczej ???

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2003-02-10 08:23:03

Temat: Re: Drobny szczegół w łazience - help
Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Jankisz" <p...@z...pl> wrote in message

> A może jakoś inaczej ???

Możesz też całą płytkę przywierdzic do sciany na magnesy. Są takie różne do
kupienia w marketach budowalnych. Pozostaje tylko problem fugi naokolo tej
płytki. Możnaby to uzupełnić silikonem w kolorze fugi tak aby silikon na
stałe przylegał do płytek na stałe przytwierdzonych do sciany.

Joanna

1. Data: 2003-02-10 08:41:20

Od: "Janoush" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jankisz" <p...@z...pl> napisał w wiadomości
> Czołem !
>

> A może jakoś inaczej ???

Kup ramkę metalową o wielkości płytki. Taka ramka ma magnesy i do niej
przyczepiana jest blacha, którą z kolei przyklejasz do płytki. Ramkę
wmurowujesz w miejsce płytki, i masz zdjemowaną płytkę całą , bez dziur.

Janusz

1. Data: 2003-02-10 09:27:46

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janoush napisał(a):

> Kup ramkę metalową o wielkości płytki. Taka ramka ma magnesy i do niej
> przyczepiana jest blacha, którą z kolei przyklejasz do płytki. Ramkę
> wmurowujesz w miejsce płytki, i masz zdjemowaną płytkę całą , bez dziur.

Fajnie, tyle że przez tą płytkę przechodzi na wylot rura zasilająca
grzejnik. Dlatego moja "rewizja" musi być mniejsza od wymiarów płytki.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

meble wypoczynkowe - pomocy
urządzenie do odkrecanie żaluzji
Piła tarczowa - jaką kupić ?
Stara farba kredowa - jak usunąć ?
Szafa wnękowa - jak prawidłowo zaprojektować ? - długie